Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisko joku ostaa jotain? Saisin edes yhden joululahjan ostettua lapselle

Vierailija
23.12.2007 |

Mitä tarvitset? Rahaa tulee vasta joulun jälkeen ja harmittaa tosi kovasti. Olisiko joku halukas ostamaan jotain että saisin vähän rahaa lahjoihin. Mitä tarvitset? Kerro rohkeasti niin katson mitä meiltä löytyy

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minullakaan ei pätkääkään kiinnosta teidän muiden kelan takaisinmaksut, vaan sen paketin hankkiminen pienelle ihmiselle. Löytyykö täältä joku hyväntahtoinen ihminen, jolla on Osuuspankissa tili, jonka tilille voin siirtää sen lupaamani 5 euroa, ja hän välittää sen sitten ap:n tilille? Laittaisin tulemaan tositteen maksusta sähköpostilla. Tai ap onko jollain läheiselläsi tili Nordeassa, mihin voisin laittaa tuon rahan?

Vierailija
42/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onko se kupin ostaja vielä linjoilla, missä pankissa sinulla on tili?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko mulle meiliä: piilpi @ luukku . com

t. 48

Vierailija
44/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan ehkä jollekin joulumieli? Karkasi äsken.

Vierailija
45/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää prätkähiiristä joten aika varmasti valitsee sellaisen, eli kympin juttu. Ja jos käy niin että lelu onkin kalliimpi niin johdattelen johonkin halvempaan, heh. Varastosta varmasti löytyy jotain pientä minkä voisin myös paketoida, joku vanha juttu mitä ei enää muista. Sukulaiset myös köyhiä joten kukin lapsi saa vain vanhemmiltaan yhden tai kaksi lahjaa. Eiköhän tämä tästä

Vierailija
46/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku meinasi oikeasti ostaa hänen niin rakkaat muumimukinsa, niin tulikin toisiin aatoksiin, eikä enää viitsinytkään huijata ketään. Alkaa muka kaivelemaan varastojaan, joista löytyy kasapäin ostettuja lahjoja. Tyypillinen av-mamma...

Hyvää joulua vaan sullekin!

Vierailija
47/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitko sinäkin tilinumerosi tuonne minun meiliin:

piilpi @ luukku . com

Mutkan kautta se vitonen tulee tilillesi...saahan silläkin pienen paketin!

Vierailija
48/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit nimittäin prätkähiiristä ja mulla on ylimääräisenä prätkähiirien 6. dvd. Ostin sen kummipojalle, mutta en sitten antanutkaan nyt jouluna vaan tuolla se kaapissa nakottaa ihan muovikääreessä, kun ajattelin että varmaan palautan sen kauppaan. Tää dvd oli siis vaan sellainen " hätävara" -lahja jos en parempaa löydä ja löytyihän se, joten dvd olisi nyt ihan " vapaana" . Mulla ei ole edes omia lapsia joille sitä tyrkyttää.

Vierailija
49/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se 30 joka tarjoutui ostamaan ne mukit. Mun tili on valitettavasti nordeassa, mutta eikös ne nykyään siirry ihan reaaliajassa rahat? Ja luotan kyllä sinuun, vaikka en luottaisikaan, niin auttaisin. Olen ollut pahassa jamassa itsekin ja saanut apua silloin. Jos saan sun tilinumerosi jotenkin?

Vierailija
50/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään. Eli ekana mitä mieleeni tulee on että lapsilisät tuli aika äskettäin. Entä kirpparit, olivatko kaukana tai oliko vaikea ostaa jokin pieni halpa lahja lapselleen minkä hinta esim. 2-3 euroa? Entä luottokortin käyttö tai pieni pikavippi? Ts. jos tiukkaa on opi keplottelemaan vaikeimmassa tilanteessa. Tietysti on myös katsottava eteenpäin, mutta sitäkin voi tehdä toisinaan eritavalla kuin yleensä.

Jos kyse on vain siitä ettei ole varaa ostaa lapselle lahjaa niin ajatella voi myös toisin päin. Ostat sitten kun rahaa tulee: jonkin kivan pikku lahjan. Joulu ei ole kiinni lahjoista. Ei edes lapsille.

Voi kuulostaa kovalta, mutta olen yksinhuoltajaperheen kasvatti. Verrattuna omaan lapseeni havaitsen toisinaan miten häneltä ei puutu mitään. Leluja ja roinaa on vaikka muille jakaa. Se että lapsella on tavaraa ympärillään ei kuitenkaan korvaa vanhempien antamaa rakkautta. Sanokoonsa muut mitä sanoo. Hauskaa joulua!

Vierailija
51/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavarat on edelleen myynnissä. Tuon kortin päätin jo tehdä mutta ei joku pieni lelu pahitteeksi olisi.

Jos jollain ostajalla vain olisi osuuspankissa tili.

Vierailija
52/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta sinulta mitään. Hauskaa joulua! Nauttikaa muumimukeistanne!

Meillä ei niitä muuten sitten ole.

Vierailija
53/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sovitaan sitten niin että minä ostan sinulta sillä vitosella jotain, ja laitan sen rahan nyt. Joulupyhien jälkeen viet sitten sen tavaran, minkä sinulta ostin, vaikka SPR:n Konttiin. Oli se sitten mitä hyvänsä.

Minulla on nyt kontakti yhteen osuuspankkilaiseen. Joten laita nyt vaan reippaasti sitä meiliä mulle.

t. se vitosen lahjoittaja

Vierailija
54/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 eurolla. Itselläni ei anonyymiosoitetta, joten omaani en voi laittaa.

Vierailija
55/62 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sähköpostiosoitteeni

ap

Vierailija
56/62 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrän tilillesi 40 euroa. ostat rhalla muutman kivan lahjan. Mulla onesvara menettää rahat provolle tai narkkarille/alkoholistille. En lähetä viestiä koska osoitteeni ei ole anonyymi

Vierailija
57/62 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa muistaakseni ja pankit avautuu vasta 27.12 seuraaavan kerran.

Sitten vielä toinen yksityiskohta joka jäi kaivelemaan: Jos AP ei saa enää asumistukea, täytyy hänellä olla edes jonkinlaiset tulot käytettävissään vai onko AP asunnoton tällä hetkellä?

Vierailija
58/62 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Multa on helsingissä peritty asumistukea joskus takaisin ja se on tosiaan peritty sitten niistä seuraavista tuista. Ja sama on ollut kotihoidontuen lisäosan kanssa. Kerran sain duunista sen verran rahaa että perittiin sitten seuraavassa tuessa se takaisin.

Ei ne varmasti kajoa lapsilisiin millään tavalla.... Ellet ole ulosotossa korviasi myöten..

Vierailija
59/62 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette kaikki ihania! Nyt kauppaan ostamaan lapselle se prätkähiiri

Vierailija
60/62 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isi ihan vietävästi, että ap nyt laittaisikin postia ja minä en näkisi viestiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän