Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat antavat sairaiden lastensa käydä halimassa tms. toisia lapsia lääkärin vastaanotolla???

Vierailija
22.12.2007 |

Mulle ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Tänään oltiin lääkärin odotustilassa ja vanhemmat antoivat sairaiden lastensa tulla silittelemään sylissä olevaa lastani. Yhdellä oli kuulemma kova yskä, toisella oksennustauti, kolmas oli tosi räkäinen. Oli minunkin lapsellani flunssa ja korvatulehdus mutta sylissä odotti kiltisti vuoroaan eikä juossut levittämässä bakteereja muille.

MUR :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenki se yrjötautinen.. olisin varmaan sanonut lapselle itselleen nätisti että ei tulisi kovin lähelle kun on kipeä ja voi tartuttaa pienemmän lapsen..

Vierailija
2/4 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut lapsille ja jos eivät olisi kääntynyt kannoillaan, niin sitten myös vanhemmille. Olisin kaapannut oman lapseni turvaan ettei lääpitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi kyllä niiden vanhempien tehtävä sanoa lapsilleen eikä minun! Nenä kiinni lehdessä vaan istuivat.

Ap

Vierailija
4/4 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilettää ne muut räkäiset tautipesäkkeet siellä.... itse menossa näyttämään vaikka jälkitarkastukseen lapsen korvia, niin ei tarvita lahjaksi mitään ripulitautia..

pitäkää hiivatissa ne kakaranne kiinni siellä odotustilassa!

niin minäkin teen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän