Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla miehinen ajatusmaailma, miehiset harrastukset,

Vierailija
22.12.2007 |

mutta naisellinen olemus ym.? Kerta toisensa jälkeen käy niin, että miehistä löytyy ne tyypit, joiden kanssa juttu luistaa ja huumori on samanlaista. Paras ystäväkin on miespuolinen. Kotiäitiyden surkein puoli oli miehisen kaveriseuran puute ja muiden mammojen äärimmäisen tylsät jutut.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän esimerkiksi kalastuksesta ja veneilystä. Osaan tekniikkaa. Ruuvailen itse taulut seinälle, kasaan mööpelit, hoidan oikeutetut putkihuollot ja muut. En pelkää käyttää koneita tai syödä Alepan lihapiirakkaaa. Minulla on miespuolisia ystäviä, joiden edessä en ole mikään hiton henkkamaukan vaatteisiin pukeutunut kaino mimosa tai kestovaippailijakantoliinasupermamma joka tyrkkiii kahvia ja seitsenää sorttia kahvileipää pöytään melkein kenelle tahansa, vaan olen ihminen ja henkilö.

Okei, tuo oli osittain kärjistystä, mutta pointti tuli esiin ;)

Ystävinä ne on usein aika reiluja. Miehet siis.

Vierailija
2/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En pelkää käyttää koneita tai syödä Alepan lihapiirakkaaa. Minulla on miespuolisia ystäviä, joiden edessä en ole mikään hiton henkkamaukan vaatteisiin pukeutunut kaino mimosa tai kestovaippailijakantoliinasupermamma joka tyrkkiii kahvia ja seitsenää sorttia kahvileipää pöytään melkein kenelle tahansa, vaan olen ihminen ja henkilö."

Minä taidan olla tuollainen seitsemän sortin emäntä joskus ja tiedätkö mitä? Minäkin olen ihminen ja henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehet jotka ovat hurahtaneet kestovaippoihin tai joskus vaikka leipovat?

Sulla on nyt selvästi jotain muuta pielessä. Saat tosiaankin miehiltä kaipaamaasi huomiota ja sitten pahimmassa tapauksessa vielä luulet että kaikki naiset haluavat paikallesi :(

Vierailija
4/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla nainen!

Vierailija
5/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehinen nainen, en lesbo missään tapauksesssa mutta samaan aikaan pukeudun kaino-vienosti henkkamaukkaan ja lakkaan kynsiäni ja kiinnostaa muutkin aiheet kuin kynsilakka tai autot tai mikään vastaava roolijaoteltu. Ja olen myös se supermamma, ja toisaalta diiva.

Ota siitä nyt sitten selvä.

Vierailija
6/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että sulla on paljon homokavereita. Ne tykkää just tollasista naisista.

Vierailija
7/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä hyvin naisellisesti pukeutuva, taloudesta kiinnostunut, tekniikasta ymmärtävä, kynsiään lakkaava kaffet mielellään keittävä nainen. Kestovaippailu ei kiinnosta, hyvät paakkelsit kylllä. Melkoiset häkkyrät olet päähäsi rakentanut. Itsesikin olet lokeroinut mielestäni aika pahasti.

Vierailija
8/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se ilmenee niin, että en ole mikään hoivaava tyyppi, keskityn mieluummin omiin " hommiini" tietsikalla tai telkkarin tuijotukseen kuin vaikka lasten kanssa leikkimiseen. En jaksa perustaa terveellisestä ravinnosta tai hampaitten harjauksesta. En muista koskaan lasten menoja, en jaksa lähettää joulukortteja.

Mieheni leipoo lasten kanssa, lähettää joulukortit, siivoo jälkiäni ja motkottaa minulle. Meillä taitaa olla roolit vaihtuneet ;D

Vierailija
9/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljen vanhoissa rikkinäisissä vaatteissa, en koskaan käy kampaajalla tai meikkaa, peseydyn korkeintaan pari kertaa viikossa.

Miehelläni on kamala garderoobi yhteensopivia vaatteita, peseytyy parikin kertaa päivässä. Lempiväri on pinkki. Ja tämä ei ole provo

Vierailija
10/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson tv:stä urheilua formuloista mäkihyppyyn ja kaikkee siltä väliltä, huollan polkupyörät, avaan tukkeutuneet putket, vaihdan lamput, pidän ruumiillisesta työstä jne. Enkä pidä ruuanlaitosta ja siivoamisesta, en tiedä mitään muodista, en osaa sisustaa, en tiedä mitkä värit sopivat yhteen...

Minä väitän että tällaisissa asioissa taustalla on jotain muuta kuin miehisyys/naisellisuus.

Vierailija
11/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä noita käsitteitä miehinen tai naisellinen? Mitä ne tarkoittavat? Onko niillä jotain muuta sisältöä kuin jostain 1950-luvulta olevat stereotypiat?

Minä tykkään kauniista vaatteista, olen kiinnostunut muodista, naistenlehdistä ja meikkaan liki joka päivä. Olen myös kiinnostunut autoista, osaan tehdä autoon pikkukorjauksia ja samoin kotona pikkuremonttia. Tykkään myös leipomisesta. Sydänystävät enemmän naisia, mutta mulla on paljon myös miespuolisia kavereita, joita tapaan myös ilman miestäni. Työskentelen miesvaltaisella alalla ja työyhteisössä.

Vierailija
12/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen itsekseni pähkäillyt että kyse on pikemminkin aivotoiminnasta ja ajatuksen kulun radoista kuin mistään ulkoisesta seikasta.

mulla itselläni on jotenkin enemmän miehinen ajatuksenkulku kuin naisellinen. sitä on vaikea selittää.

tulen yleensä miesten kanssa toimeen hyvin (elleivät ole ihan nipoja, sivitymättömiä tai törppöjä) Sama juttu naisten kanssa. Mutta mua ei ihan todella saa kestämään järjissään kun keskustellaan kynsilakasta, meikeistä. Ei myöskään jos jutellaan tuunausharrastuksesta.

joidenkin kanssa vaan tulee juttuun, joidenkin ei. ja jostain syystä pidän miehille tyypillisemmästä loogisesta tavasta enemmän. toki naisissakin monia on joiden kanssa tuntee olevansa samalla aaltopituudella.

terveisin ihan hetero kestovaippa-naisellinen nainen

Vierailija
13/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ulkoisesti naisellinen nainen, pukeudun naisellisesti ja meikkaan, mutta en ole ikinä jutellut naisystävieni kanssa meikkaamisesta. No, vaatteista tulee joskus juteltua, jos on ostanut uusia vaatteita. Ajatusmallilta olen ns. putkiaivo eli tyypillinen luonnontieteilijä. Mies taas on kauppatieteilijä ja paljon taitavampi esim. tulkitsemaan ihmisten tunnetiloja kuin minä.

Vierailija
14/21 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johtuu siitä, että harrastusten kautta olen saanut yliannostuksen miehistä.

ap

Vierailija
15/21 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa lienee henkisesti aika paljon miehistä. 10 ystävästä puolet on miehiä ja naispuolisista ystävistäkin moni esim. DI. En sitten tiedä, että olenko ulkoisestikaan kovin naisellinen.

Olen aina tykännyt matematiikasta, autoista yms. ja nykyään tykkään talousasioista jne. Toisaalta rakastan kyllä kokkaamistakin. Välillä mietin, että ollaan hirveän samanlaisia mieheni kansa ja häntä en kyllä naismaiseksi voisi sanoa villimmälläkään mielikuvituksella, joten kaipa sitä itse on sitten aika miehinen. Ei kiinnosta paljon meikit, kynsien lakkaaminen, toisten selän takana juoruilu (no joo, menipäs stereotypiseksi, mutta lienen ihan poikkeuksellisen suora) tms.

Vierailija
16/21 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole ikinä ajatellut että (tai naisystävien, joita nuo ei myöskään kiinnosta)kiinnostuksen kohteeni olisivat jotenkin miesmäisiä sen takia.

Vierailija
17/21 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti vaivautuisitte tutustumaan muihin naisiin, niin huomaisitte että muustakin voisi jutella kun meikkaamisesta. Itse tunnen naisia laidasta laitaan, naisellisia, miehekkäitä, sellaisia jotka meikkaavat mutta ovat ajatuksiltaan kaikkea muuta kun kanamaisia ja työskentelevät miesvaltaisella alalla jne...

Vierailija
18/21 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä liian tuoreessa muistissa nuo hiekkalaatikkojutustelut.

ap

Vierailija
19/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI naiset kuitenkin meikkavia ääliöitä?

Vierailija
20/21 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuoden ikään mennessä olen huomannut, että tulen paremmin toimeen miesten kanssa ja yhteisiä juttuja on enemmän kuin naisten kanssa, noin keskimäärin. Naisten kanssa kommunikoidessani joudun usein teeskentelemään kiinnostunutta...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä