Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
menkat 2 viikkoa myöhässä? Mikä voi olla syynä? Testi näytti negaa.
22.12.2007 |
Yleensä säännölliset enkä muista koskaan että olis näin paljon ollu. Pitäiskö huolestua että on jotain vialla.
Kommentit (2)
Gyne siis suositteli minulle, että odottelen sen 6 kk ennen vastaanotolle tulemista. Sinun kannattaa tietysti kysyä mielipidettä omalta lääkäriltäsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Syynä voi olla esim. stressi, kovatehoinen kuntoilu, laihdutus tms. Gynekologi suosittelee vastaanotolla käymistä, jos kuukautiset ovat poissa 6 kk. Jos on muitakin oireita, voi mennä aiemmin.
Olin joskus samassa tilanteessa. Kysymys oli sukupuolihormonitasojen laskusta ja menkat pysyivätkin poissa monta kuukautta. Syytä ei löydetty, gynen mukaan sellaista vain joskus sattuu.