Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä jotkut Huutisostajat/-myyjät antavat negan, ilman mitään yhteydenottoa?

Vierailija
22.12.2007 |

Tarkoitan esim.

Jos ostaja ei ole maksanut myyjän määrittelemässä ajassa tai jos ostajan mielestä hänen voittamansa kohde ei vastaa kuvausta tms.

Mulle ei tulis mieleenkään laittaa negaa ilman, että olisin ottanut myyjään/ostajaan yhteyttä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äsken mennyt jo perille, että ehkä SUN KORVIEN välissä oli vika? Ei se oo iso vika jos se on korvien välissä, välttämättä!

Vierailija
2/3 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä niin. Jos myyjä määrittelee ajan, jonka aikana maksun haluaa, niin miksi ei voisi antaa negaa, jos ostaja on niin tyhmä, ettei tajua maksaa ajoissa? Jos mä ostan kaupasta maitopurkin, niin en mä sitä voi kahden kuukauden päästä maksaa, vaan heti/mahdollisimman pian. Haloo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan tuolla sitä, että jos myyjä haluaa maksun esim. viikossa ja lähettää heti tilitietonsa, mutta ostaja ei jostain syystä saa niitä vaan odottaa myyjän tilitietoja, niin myyjä lätkäisee negan, kun voisi vielä kerran ottaa yhteyttä. Esim. kysymällä onko ostaja kenties saanut viestin jne.

Kun aika ajoin saa lukea varsinkin myyjän palautteista, että ostaja on antanut negan, kun kohteessa on ollut joku vika, esim. vaatteessa tahra tai reikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän