Lue keskustelun säännöt.
Siis ei hitto, voitteko kuvitella....
22.12.2007 |
mä juon täällä kaljaa keskellä päivää ja siivoukset ja leipomiset on kaikki tekemättä.
Huomenna sitten...
Joulu se tulla jolkottaa ;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
leivonnaiset voi odottaa.