onnellinen hehkutus =)
On vain pakko hehkuttaa muutama rivi tätä onnea! Olen edelleen hereillä, teen viime hetken siivouksia ja laitan viimeiset joulukoristeet esille, lapsilla on hauska herätä aamulla kun koti on ihan jouluinen (on toki jotain ollut esillä jo ensimmäisestä adventista, mutta vasta nyt laitoin viimeisetkin esille)
Tämä on minun ja lasten koti, ei tarvitse pelätä mielivaltaista suuttumista tai odottaa pelolla, missä kunnossa toinen tulee kotiin. Ei tarvitse selittää lapsille, että isä on vielä töissä tai muuten tärkeissä hommissa (kun tosiasiassa istuu kavereiden kanssa kaljalla)
Eikä tarvitse joulunaikaan miettiä, koska se toinen osapuoli haluaa baariin ja samalla miettiä selityksiä lapsille.
Toinen joulu eron jälkeen - ero oli elämäni paras päätös niin itseni kuin lastenkin kannalta.
Kommentit (25)
Teit oikean päätösksen =) Olen niin iloinen sinun ja lastesi puolesta, etenkin niitten lastesi =)¨
t. se joka kertoi onnellisimman joulumuistonsa tuohon toiseen ketjuun, se väkivaltaisesta isästä kärsinyt.
...Sinulle ja lapsillesi!
Äläkä välitä edellisestä provosta - joillain ei ole keskellä yötäkään parempaa tekemistä kuin tökkiä muita tikulla!
Lapsillasi on varmasti ihana aamu, kun huomaavat äidin hyvän olon ja lisäksi kaikki joulukoristeet, jotka ovat yön aikana ilmaantuneet kotiin tuoden juhlan ja taian tuntua :) Lämpöistä joulumieltä myös muille!
yritttää toistaressukkaa lohdutella.
lasten isän kanssa on yhteishuolto (paperilla)
mutta isä ei pahemmin tapaa lapsia eikä pidä yhteyttä, viimeksi ex on tavannut lapsia viime keväänä. Näen itseni ehkä käytännön yh- äitinä =)
Pohjasakkaa? Jos eronnut on pohjasakkaa niin ilman muuta olen silloin pohjasakkaa ja jopa ylpeä siitä =)
Tosin akateemisesti kouluttautunut ja nousujohteisella uralla oleva on harvemmin pohjasakkaa, vai? Mistä minä sen tiedän =)
Ja kiitos muutamille mukavista viesteistä, olen tosiaan onnellinen ollut tämän vajaan 2 vuoden ajan, samaa ovat sanoneet myös läheiset ystävät. Useampkin läheinen sanoi eron jälkeen, että se entinen x (minä siis) on tullut takaisin. Ero oli tosiaan yksi elämäni parhaimmista päätöksistä. Kaivoin juuri äsken vielä ylimääräiset joulukuusenkoristeet esiin, isovanhemmat olivat kuusenostoreissulla (hakivat lapset mukaan) ostaneet myös pikkukuusen, jonka lapset saavat omaan huoneeseen (2 alle kouluikäistä, joilla omat makuuhuoneet, mutta yhteinen leikkihuone jonne pikkukuusi tulee)
Pääsevät heti aamulla koristelemaan oman pikkukuusen, varsinainen joulukuusi kun koristellaan vasta aatonaattona.
Hyvää joulua kaikille!
Tosin akateemisesti kouluttautunut ja nousujohteisella uralla oleva on harvemmin pohjasakkaa, vai?
haluat provoilla? vaiko oletko muuten vain onneton? Miksi olet tähän aikaan vuorokaudesta av:lla? Uneton, onneton vai muuten vain hereillä?
En luule olevani mitään, tiedostan itseni ja olen täysin tyytyväinen itseeni ja elämääni - paljoa enempää ihminen tuskin voi toivoa?
kouluttautunut ja nousujohteinen, miten sinä tähän aikaa herellä itse olet, meidän ylhäisyyteme, miten saammekaan sinun ajatuksiasi täällä av palstalla kunniaksemme lukea!!
ehkä tämä sitä jouluntaikaa ja jouluilomme tai palkkamme..
jos lukisit viestini niin myös ymmärtäisit miksi olen edelleen hereillä =)
Kaikkea hyvää sinulle!
luuletko että vain onnettomat ja yksinäiset ovat tähän aikaan hereillä?
miksi itse olet ?mene nukkumaan , että olet hereillä ja leipomassa piparin tuoksua muksuillesi!!
tässäkin tapauksessa nouseva tähti!! vai miten nyt itseään ilmaisikaan, yritti kuitenkin nostaa kaikkein ylimmäksi itseään.
Joten mitä tahansa joku iloitsee, pidät sitä itseään jalustalle nostamisena?
Etkö huomaa miten mukava ap on myös sinulle ollut vaikka koitat kokoajan provoilla? Hävettääkö sua sun käytös koskaan?
mutta sitä pidän, jos kuvittelee yh:na olevansa jotain, vaikka olisi kuinka " muka " hyvä ammatti.
Tai olisitko onnellisempi jos riitelet jatkuvasti ja lapsetkin kärsivät, kuin että olisit yh?
pitäisiko tällä palstalla olla ainoastaan elämän kurjuutta julistavia aloituksia? Heti jos kertoo omasta hyvästä olosta niin se on pätemistä?
Ok, menen kuuraamaan vessan loppuun. Hyvää yötä sinullekin =)
mene kuuraamaan myös alustasi, jolle tämän ketjun perusteella itsesi nostit, tuntuu, että alkaa paska nousemaan yöspäin, ole varuillasi!
Tunnistan kirjoitustyylistä, lapsellisesta jatkamisesta ja pakko sanoa viimeinen sana ja aloittaa lauseet pienellä kirjaimella ja väittää että lapsensa ovat älykköjä... Mistä lie älynsä saaneet?
Tiedätkö, jokainen yh on enemmän ja ylempänä kuin sinä.
luulee että joku on yrittänyt saada muutkin jonkun päälle ,hah. sekoittanut 2 samalla aaltopituudella olevaa samaksi ihmiseksi..
Tekstistäsi jo huomaa onnellisuutesi, onneksi erosit :-)