Sano joku asia minkä takia sinusta ei voi pitää ?
Tai joku asia joka heikentää pidettävyyttäsi.
Ehkä joku ulkonäköön liittyvä? Luonteeseen liittyvä ? Asemaasi tai elämän tilanteeseesi liittyvä? Perintötekijöihin liittyvä? Mielenterveyteen liittyvä?
Sano joku pieni asia.
Minä sanon, että mulla on monta ulkonäköön liittyvää asiaa. Sanon vaikka että minusta pidetään vähemmän koska mulla on ruma nenä.
Kommentit (40)
Varmaan nuo kaikki tekijät mitä ap mainitsit on hyviä syitä miksi minusta ei voi pitää. Eikä ihmiset yleensä pidäkään.
Olen varmasti jonkun makuun liian lihava. Itselleni ja miehelleni kelpaan, joten sama se mitä joku ajattelee.
huono itsetunto enkä arvosta itseäni
Minulla on suuret, pyöreät ja vähän ulkonevat silmät. Kun katselen kiinnostuneena puhekumppania, näytän erityisen hirveältä. Ihan kuin olisin hullun kiinnostunut hänen asioistaan. Se ei tunnu mukavalta.
Se, että minua inhottaa, kun kysymysmerkin eteen jätetään turha väli. Olen siis niuho.
Skitsofrenia, ylipaino, epävarmuus, ym., ym.
Traumat. Tän viimeisen jälkeen, en pysty tutustumaan enää ollenkaan ihmisiin, tai liikkumaan yhtään missään. Hyvät piirteeni ärsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
En mielistele ketään.
Oletko mahdollisesti myös se sama, joka sanoo suoraan miten asiat ovat? Ja luonnollisestikin myös silloin, kun hänen mielipidettään ei ole kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suuret, pyöreät ja vähän ulkonevat silmät. Kun katselen kiinnostuneena puhekumppania, näytän erityisen hirveältä. Ihan kuin olisin hullun kiinnostunut hänen asioistaan. Se ei tunnu mukavalta.
Mulla taas silmät on tosi lähekkäin toisiaan ja näytän aina vihaiselta. Se ei myöskään tunnu kivalta.
Asenne vamma ja en tykkää kaalista.
Olen luonteeltani ok, mutta vastenmielinen ulkonäköni inhottaa ihmisiä. Olen siis oikeasti niin ruma, että minuun ei kehdata katsoa kunnolla.
Uskallan sanoa suoraan, jos joku tekee väärin. En pelkää edes narsisteja. Olen suututtanut pari, mutta se oli sen arvoista.
Olen kerrassaan rakastettava. Ihkuihana ja sitä pitäisi pohtia teidänkin sen sijaan, että ruokitte negatiivista minäkuvaanne.
Olen köyhä vanha ruma ja väsynyt.
Sairaalloinen ylipaino, huono itsetunto, ujous
Musta ei voi pitää koska olen surullinen