Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun täytyy tappaa itseni ennen kuin mieheni tajuaa miten lopussa olen

Vierailija
15.12.2007 |

" Mikä sua nyt taas muka vaivaa" , " kyllä sitä nyt ollaan pinna kireällä" , " onko sulla menkat alkamassa" jne. Itken niin että silmät ovat tippua päästä ja äijä kylmänviileästi kommentoi norsunluutornistaan.

Saatana että mä vihaan sitä!!!!!!!!!!!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kotiäidin pitää tehdä kotityöt. Jos mies tuo kaikki perheen rahat niin jotain nöyryyttä olisi hyvä olla. Ehkä mies kapinoi eikä tee mitään SIKSI. Miten teidän seksi sujuu. Saako mies riittävän usein?

Vierailija
2/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää itseenne... Tiedän mitä on olla ilman tukiverkkoa yhdenkin lapsen kanssa.. Tuntuu että happi loppuu ja seinät kaatuu, etenkin kun mies on tuollainen. Muutto voisi olla ainoa ratkaiseva lääke..

Miestä tuskin saa muuttumaan..

Vierailija
4/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen kohdalla on kyllä aika lapsellista vedota, ettei osannut varautua.

Vierailija
5/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei ammattimaiset äidin syyllistäjät, jotka ette itse kestä sitä ainoatakaan lahkeessanne roikkuvaa pennun kuvatusta, jollaisina luultavasti itse lapsianne pidätte ja jutuistanne päätellen olette aika keskenkasvuisia ihmisiä muutenkin.

Elämässä on tilanteita aina ja tulee olemaan, joihin ei mitenkään voi varautua ja meillä kaikilla on kasvunvaraa enemmän ja vähemmän. Yritä ottaa ap rennommin ja selvitä päivä kerrallaan eteen päin. Miehesi on varmasti yhtä väsynyt kuin sinäkin. Yrittäkää keskustella ja järjestää yhteistä aikaa, puhukaa tunteistanne. Käykää kylässä entisellä kotipaikkakunnalla ja jättäkää siellä vaikka hetkeksi lapset hoitoon. Menkää pariterapiaan, sinne voi ottaa lapset mukaan. Yritä löytää päivästä edes hetki ihan vain itsellesi. Voimia ja jaksamisia! Jospa se mieskin siitä muuttuisi, kun lapsi kasvaa.

Vierailija
6/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et vetoa enää tunteisiisi, että sinusta tuntuu siltä ja siltä, vaan puet syyn johonki järkevään muotoon, jota miehesikin ymmärtää. Puhu samaa kieltä miehesi kanssa, niin hän ymmärtää.

Vierailija
7/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran vihaat sitä

Vierailija
8/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pakkaa ukkosi tavarat ja heitä pihalle

Vierailija
9/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniin lapsiin? yksinäisyyteen? mieheen joka ei huomaa?

Vierailija
10/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin pikaisesti. Oletko miettinyt erota?

Itse erosin pari vuotta sitten. Sitä ennen kärvistelin narsisti-despootin kanssa vuosia. Joskus ihmettelen miksen lähtenyt jo aiemmin.

Vierailija
11/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä voit muuttaa asioitasi, et voi tukeutua mieheesi.

Oletko SANONUT hänelle suoraan että hoidappa nyt lapsia? Kertonut koska/ mitä kotitöitä miehen tulee tehdä?

Miehille pitää puhua suoraan ja antaa ohjeita, eivät ne vihjeistä välitä.

Vierailija
12/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi rauhallisesti kertoa mikä on? Tuollaisen lapsellisen kiukkuamisen sijaan?

Vierailija
13/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin kauas suvusta HÄNEN töidensä perässä. Olen niin yksin kuin ihminen voi olla.

Teen kaikki kotityöt, kolme lasta ja mies luonnollisesti aina töissä. Jos näytän väsymystäni ja kilahdan, saan välittömästi palautuksen maan pinnalle. Kas kun minut hyväksytään vain silloin kun olen hyvällä tuulella.

Ja mistä suutuin ja mistä sain taas näpäytyksen? Koska olen ollut sairaiden lasten kanssa kotona koko viikon. Vauva on nukkunut puolen tunnin unia maksimissaan. Kotityöt olen tehnyt vauva sylissä. Nyt olin jouluostoksilla, vauva oli nukkunut koko sen ajan eli kolme tuntia. Äijä ei ole saanut mitään tehtyä sillä aikaa. Saan jatkaa siitä mihin jäin aamulla. Koneiden täyttöä ja tyhjäystä ja imurointia luvassa. Pahaa mieltä en saa näyttää vaan kaikki tehdään mieltä osoittamatta. Erehdyin sanomaan, että olisit voinut tehdä jotain edes. " Heti alkoi taas vittuilu kun tulit kotiin."

Mä en vaan jaksa. Tiedän etten ole itsekään virheetön, mutta en vaan jaksa. Olen väsynyt, masentunut ja niin yksin enkä voi sanoa sitä.

ap

Vierailija
14/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen kanssa pitäisi jo tietää, mistä on kyse.

Hankkikaa siivooja ja vanhemmat lapset hoitoon.

Vierailija
15/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mun täytyy olla kone joka jaksaa ja jaksaa naama peruslukemilla. Jos erehdyn itkemään tai suuttumaan tai osoittamaan väsymystäni, äijä muuttuu jääkylmäksi. Sympatiaa on ihan turha kuvitella saavansa, pelkkää syyttelyä ja syyllistämistä.

ap

Vierailija
16/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen lääke eroaminen on? Yksinkertaisen houkuttelevaa ja kaiken ratkaisevaa?

Jos ongelma on puolisossa niin silloin eroa. Mutta eikö ongelma ole yhteinen, sinä olet väsynyt ja puolisosi ei tajua sitä? Kun eroat, saat nykyisten huolten lisäksi riidat huoltajuudesta, suuttuneen puolison, onnettomat lapset ja vaikka mitä.

Jos miehesi ei kuuntele, kerro ongelmastasi vaikka neuvolassa tai soita terveyskeskukseen. Kun virallisempi taho ottaa yhteyttä mieheesi, kun olet ensin itse keskustellut ammattiauttajan kanssa, luulisi hänen ymmärtävän. Miksi suostut komenneltavaksi. Kun saat auttajan mukaan, älä ilku tai vittuile miehellesi, vaan keskustelkaa.

Eri asia on, jos miehesi on todella sellainen kusipää, ettei kuuntele, niin eroa, jos on voimia, muuten kärsi, jos apua et uskalla hakea. Jotain sun on kuitenkin tehtävä, väsymisongelmat eivät parane itsestään, vaan tarvitset lepoa, tavalla tai toisella.

Vierailija
17/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoita?

Hoida tilanne hallintaan eli katso mitä jaksat mitä et ja ulkoista ne mitä et jaksa ja ala olla aikuinen.

Vierailija
18/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla kyllä paska mies. Niitä on tämäkin maa täynnä.

Käyttää hyväkseen velvollisuudentuntoasi. Hoidat kodin ja lapset vaikka kuinka väsynyt olisit. Mies sen sijaan voi retkottaa tuntikaupalla sohvalla tai omissa puuhissaan vaikka kotihommat olisivat vaikka kuinka rästissä. Pyykkiä, likaisia astioita, sotkua ja siivottomuutta tulee koko ajan lisää. Niitä on " pakko" tehdä koko ajan.

Tai ainakin suunnilleen, muuten vyöry kasvaa liian isoksi.

Vituttaa puolestasi paskiasmiehesi. Sorry nyt vaan!

Harvassa ovat ne miehet, jotka tarttuvat kotihommiin automaattisesti ja reippaasti. Saisivatpahan tyytyväisemmän vaimon mutta kun eivät välitä.

Mies makaa sohvalla. Vaimo tekee ruokaa, käy välillä ripustamassa pyykit. Tiskikonekin pitäisi tyhjentää. Lapset tappelevat ja siinäkin pitää käydä välillä erotuomarina. Mies kuorsaa.

Hyvä jos jaksaa raahautua valmiiseen päivällipöytään. Kuka korjaa astiat?

Vierailija
19/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saatan joskus ärähtää tai alkaa itkemään väsymystäni. Varsinkin, kun on erityisen raskas viikko takana ja valvomisia. Se lienee luonnollista?

No, ehkä sitten vaan pidän suuni kiinni ja alan käyttäytymään kuin aikuiset, kuten miehenikin sanoo. Ehkä te olette oikeassa ja mulla vaan ei ole syitä olla väsynyt.

ap

Vierailija
20/48 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edellisessä asuinpaikassa?

Jos ei, miksi teit kolmannen lapsen? Tai muutit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän