Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua säälittää semmoset kotona nyhjöttävät miehet joilla ei ole harrastuksia.

Vierailija
21.12.2007 |

Leipovat vaan sämpylöitä ja leikkivät lasten kanssa eikä mitään muuta, ei mitään OMAA harrastusta. Aina kotona. Kivahan se on että on lasten kanssa paljon, mutta vähemmästäkin sitä masentuu ja erakoituu jos ei ole elämässä mitään muuta, mitään omaa juttua. Kaikki tehdään AINA perheen kanssa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn maanantaina jumpassa, keskiviikkona uimassa ja lauantaina ratsastamassa. Harrastus vie 1,5-2 tuntia per päivä. Mies tekee töitä aamuneljästä klo 12 asti joka päivä paitsi viikonloppuisin. Mies harrastaa tiistaisin ja torstaisin sählyä, kesällä myös muita lajeja sekä käy joka ilta tunnin juoksulenkillä kun lapset nukkuu. Lapset eivät ole päiväkodissa, ovat kanssani kotona. miten meillä ei muka olisi aikaa lapsille? Ei ne harrastukset koko päivää kestä!

Ap

Vierailija
2/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin, että naiset tykkää aika monenlaisista miehistä. Ja voin vakuuttaa, että asia ei ole niin, että riuku-miesten naiset vaihtaisivat mieluummin miehensä lihaksikkaampaan, ei, jotkut oikeasti tykkää hintelistä miehistä. Eikö se nyt oo vaan hyvä, että on eri maut... Hei, aikuiset naiset täällä joulun alla veri päässä kiistelee siitä, saako mies leipoa sämpylöitä vai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä naisellisempi kuin mä! sämpylöitä kyllä saa leipoo kunhan ei tee sitä joka ilta ja käy kerran kuussa kavereiden kanssa jossain.

Vierailija
4/19 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehethän tulevat töistä kotiin vasta klo 16-18 välillä ja jos lapset menevät nukkumaan klo 20-21 aikaan, niin silloin vanhemmat eivät ehkä ehdi harrastaa niin paljon, jos haluavat olla myös koko perheenä yhdessä. Eri asia tietenkin, jos harrastukset ovat iltaisin, kun lapset ovat menneet nukkumaan.

Itse olen kotona lasten kanssa ja miehellä " normaali" päivätyö (siis työaika). Käyn 3 iltana viikossa liikuntaharrastuksissa ja se riittää mulle omaksi ajaksi. Kavereitani näen usein meillä tai heillä lasten kanssa. Meillä mies nauttii enemmän omasta ajasta kotona kuin kodin ulkopuolella kavereiden kanssa. Tykkää puuhailla kotona kaikkia omia juttujaan. Ehkä 2-3 krt/kk olen illan lasten kanssa jollain kaverillani kylässä ja mies tekee sen ajan kotona mitä lystää.

Mä olen ikäväkseni huomannut, että ne kavereitteni ja tuttavieni miehet, jotka eivät koskaan leivo sämpylöitä tai tee muitakaan " akkojen hommia" , ovat aika kylmiä ja joskus jopa inhottavia. Eivät leiki lastensa kanssa, puhuvat epäkunnioittavasti naisista ja muista ihmisistä (tyyliin " ämmä, " vitun neekeri" yms.), vaimot ovat heille pikku-palvelijoita yms. Ei tietenkään kaikki " miehiset miehet" ole tälläisiä, mutta tuttavapiiristäni löytyy kyllä muutamia. Sen sijaan kaikki " kotona nyhjättävät miehet" ovat olleet todella mukavia, heidän kanssaan on kiva jutella, tykkäävät lapsista (ja myös muiden lapsista) jne.

Pakko vielä tarkentaa tosta kroppa-asiasta, että vaikka mieheni on hoikka, hän on sellainen urheilullisen kiinteä ja lihaksikas. Itse en tykkääkään mistään bodareista, joten mieheni on juuri täydellinen minulle! Eikö olekin hienoa, ettei kaikilla ole samanlainen maku! Vois tulla miehistä riitaa...

Mutta siitä en tykkää, että AP ja muutkin haluavat mollata miehiä, jotka sattuvat tykkäämään sämpylöiden leipomisesta ja kotona olemisesta. Ihan kuin siinä oikeasti olisi jotain pahaa! Mikä siinä leipomisessa on niin naisellista, ettei miehet voi sitä tehdä? Mun 5-v poikani tykkää kamalasti leipoa. Missä iässä se pitää lopettaa, ettei tule " akkaa" ? Eiköhän miesten ja naisten hommat ole tässä 2008 vuotta lähestyessä jo unohdettu? Meillä minäkin käytän poraa (vaikka mies poraakin paremmin).

T:15

Vierailija
5/19 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että ihmisellä on asiat kovin hyvin kun pitkää täällä kirjoittaa vihaa ja sääliä uhkuvia vuodatuksia vieraita ihmisiä kohtaan. Mulle on yks hailee mitä muitten ukot tekee/on tekemättä kotonaan, vaikea ymmärtää mikäs saisi mut noin kovasti säälimään toisten miehiä niiden harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista.

Vierailija
6/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se oo mies vaan hiiri. miehen pitää harrastaa miesten juttuja.

Vierailija
7/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä harrastuksen parista, sen takia sitä vaan niin vituttaa, kun ne parhaat miehet viihtyy siellä kotona!!

Vierailija
8/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en ottais ikuna miestä joka tykkää viettää koti-iltoja sämppäreitä paistaen! ne on aina hinteliä, lihaksettomia, tietokonenörttejä ja valkoisia kun eivät ole nähneet päivänvaloa vuosiin. jokapäiväinen ravinto on sämpylät, battery ja masennuslääkkeet.

Vierailija
9/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne on lastentarhan setiä. Eikä niillä ole kuin 50kg painoa ja 190cm pituutta. Eikä ne jaksa nostaa mitään, eikä korjata mitään. Poraa ne ei oo ikinä nähnytkään. Ne ei tiedä muusta kuin tietokoneista. Niin, ja ne kulkee polkupyörällä koko perhe yhdessä, sen kerran kun menevät ulos.

Vierailija
10/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä myös kiinnostaa naisten väliset asiat. Siks niitä kiinnostaa se sämpylöiden leipominenkin, kun ovat akkoja.

Vierailija
11/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää naiset, jotka on kateellisia omalle miehelleen omasta ajasta ja harrastuksista. Tai oikeastaan en jaksa sääliä, sillä näitä mahtuu tusina kymmeneen.

Vierailija
12/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivät ole niinkuin mä aktiivisuudessa. Mä harrastan vaikka mitä, ja niin myös mieheni. Silti ollaan paljon lasten kanssa, yhdessä perheenä kuten myös yksinkin. Molemmilla vanhemmilla on aikaa lapsille, mutta meille on tärkeää välillä jättää se toinen vanhempi kotiin keskenään lasten kanssa ja tuulettaa ajatuksia jonkin ihan muun jutun parissa! Siten jaksetaan hyvin, ja parisuhdekin kukoistaa kun nähdään muutakin kuin se oma perhe.

Ap

Vierailija
13/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai AV:llahan on aina kaikki pipipäät iltaisin...

Mun mies on näin talvikaudella ehkä 6 iltaa viikossa töiden jälkeen kotona, leikkii lasten kanssa, leipoo tarvittaessa sämpylöitä, tekee ruokaa yms. Varmaan keskimäärin kerran viikossa on illalla urheiluharrastuksessa. Mies on aika hoikka, mutta ei voi ruumiinrakenteelleen mitään (on kopio isästään). Hänellä on myös lihaksia, mutta isoimmiksi ne ei varmaan edes kasvaisi ilman jotain " kiellettyjä aineita" . Mies tekee erittäin raskasta (fyysistä) työtä ja kulkee työmatkat pyörällä. Kesäkaudella urheilee iltaisin useammin. Kaljalla tms. käy kavereiden kanssa ehkä 1-2 krt/kk. Vaikka mieheni leipookin niitä sämpylöitä, hän on hyvin sosiaalinen ja tulee kaikkien kanssa toimeen. Mieheni myös esim. leikkipuistoissa juttelee naisten kanssa siinä missä äiditkin, toisin kuin muut miehet, jotka eivät puhu kenellekään. Lapsilla on isäänsä mahtava suhde, koska on ollut heille tosi läheinen alusta asti. Olen todella ylpeä miehestäni, enkä haluaisi minkään muunlaista miestä itselleni!

Taidatte olla vaan kateellisia... Miksi kukaan nainen toivoisi, että miehensä on joka ilta jossain harrastuksissa?!

Vierailija
14/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaikka luin ketjun uudestaan ja uudestaan en huomannu että aapee ois tarkottanu joka ilta, vaan yleensä harrastuksista.

Vierailija
15/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka leipoo sämpylöitä

tai sellainen, joka ei koske taikinaan tikullakaan.

Sellainen, joka urheilee ja on lihaksikas

tai sellainen, joka on tikkulaiha höyhensarjalainen.

Pyöräilevä mies

tai mies, joka ei osaa ajaa pyörällä.

Mies, jolla on harrastuksia

tai harrastamaton mies.

Yksin on kuitenkin välillä liian hiljaista ja surullista.

Vierailija
16/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mistään kotona nysväävistä sämpylän leipojista.

Vierailija
17/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP ja hänen miehensä on paljon yhdessä perheenä, niin miten he sitten molemmat ehtivät myös harrastaa niin paljon? Ovatko lapsenne päivähoidossa? Mihin aikaan menevät illalla nukkumaan? Koska he siis perheenä näkevät? Viikonloppuisin? Mutta tapansa kullakin. Itse nautin miehestä, joka haluaa viettää aikaa myös perheensä kanssa (muulloinkin kuin tunnin illassa).

Vierailija
18/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ehkä tää yks jolla ei ole miestä lainkaan :( Toivottavasti löydät miehen ja rakastatte toisianne!

Vierailija
19/19 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on joululomaa 18 päivää, joista ollaan yhdessä koko perhe jokainen päivä alusta loppuun. Tällä viikolla ollaan siivottu yhdessä (pesty lauteet, ikkunat, lattiat, keittiönkaapit) ja sitten kokkailtu yhdessä (mies laittaa ruoat, minä leivon, yhdessä siivotaan jäljet) sitten ollaan ulkoiltu ja käyty uimassa. Meidän yhteisiä kavereita on käynyt (meillä ei ole muunlaisia) ja viikonloppuna mekin lähdetään vierailuille. LApsen kanssa ollaan leikitty kovasti ja tehdä majoja. Ja mitään muuta ei ole suunnitteilla lomaa varten, ollaan vaan yhdessä kaikki.

Ai niin, mun mies on 187cm pitkä ja pikkaisen painavampi kuin 50kg. Ennen harrasti itsepuolustuslajeja, ennen kuin päätti käyttää aikansa paremmin kun lapsi syntyi. Samoissa raameissa on silti pysynyt. Ja sikäli harmi, ettei mies ymmärrä tietokoneista juuri mitään. Olisi hyvä, että perheestä löytyisi sellaistakin osaamista.

Mutta nyt ap, voit aloittaa kunnon säälisession! :D

Minä lähden muunlaisiin sessioihin miehen kanssa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi