Pistetäänpä galluppi pystyyn... kenellä harvinaisin nimi!
Meitä on Suomessa tällä sukunimellä vain 2 minä ja mieheni!
Kommentit (16)
Kun lapsia sitten joskus siunaantuu on tämän nimen kantajia Suomessa enemmän!=)
ap
eli minä ja lapset. Mieskin tulee samalle nimelle kunhan keretään naimisiin tässä.
Te, joita vain kaksi, oletteko itse otteneet teille kokonaan uuden sukunimen? Olisi kiva, että vertailtaisiin sukunimiä, jotka ollut olemassa väh.50 vuotta.
meidän sukunimi ollut kyllä suvulla tuon 50 reippaasti pitempäänkin...
eli käyn vertailuun.. :)
t. 7
Kotimaassaankin sama sukunimi on vain heidän suvullaan, näin on minulle kerrottu. Ainakin miehen isoisällä oli sama sukunimi, eli nimi ollut olemassa ainakin sen 80 vuotta =)
ap
eli mun nimi, yleensä tämä nimi on etunimenä.. niitä kyllä löytyy sitten.
ja on ihan loppujen lopuksi melkein suomalainen nimi.
kymmeniätuhansia varmaan terv Virtanen, Lahtinen, Mäkinen
uskoa sanomaasi. Meidän nimisiä oli ennen vähemmän kuin 5 ja nyt kun tullut meille pari lasta lisää niin väestörekisterikeskus ilmoittaa että vähemmän kuin 10. Ja meitä on siis meidän perhe ja miehen siskon perhe.
tämä oli yksi syy miksi pidin avioituessani oman sukunimeni. Tulen luultavasti olemaan viimeinen sukunimeni haltija, omalla tavallaan surullista, että sukunimi häviää (jos lapseni eivät innostu myöhemmin sitä ottamaan).
SAadakseen sen, on pitänyt käydä paperisotaa. Ei meinannut mennä ensin edes läpi.
sukunimeäkään ei ole kun 407:llä samaa sukupuolta olevalla :)
sukunimen kantajia on yhteensä 829 koko Suomessa
ihan perusnimi. Yllätyin kun nimen antamisen yhteydessä. Minulle kerrottiin, että menee läpi, mutta on ainoa laatuaan -25-
maailmalla on enempi, muttei ole ihan tavis
etunimeni on ainoa laatuaan Suomessa sekä koko maailmassa!
ap: