Lue keskustelun säännöt.
Mistä johtuu että minulla ei ole lupaa irc-gallerian
21.12.2007 |
sivustolle kotikoneelta????
en ole ikinä tähän törmännyt eikä minulla ole mitään ongelmia siellä koskaan ollut??oon ihan ymmällä nyt!!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla