Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vapaahtoisesti lapsettomille lähettää lapsikortteja?

Vierailija
21.12.2007 |

Saatiin vapaaehtoisesti lapsettomilta kortti jossa oli koiranpentuja (heille on koirat tärkeitä) ja mietin, että onkohan siinä pikkuisen vinoilua mukana? Tai siis vinoilu on väärä sana, halutaanko saada pointti perille? Vai onko ihan vaan viattomasti koiranpentuja koska tykkäävät niin koirista. Olen tullut täällä vainoharhaiseksi =).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista otettu kuva ja siitä askarreltu kortti kaikille. En tosiaankaan rupea miettimään voiko siitä joku loukkantua. Muutamia lapsettomia pareja on lähipiirissä (en tiedä ovatko lapsettomia tahallisesti vai tahattomasti) mutta ihan mahdotontahan sitä on ruveta jokaikisen elämäntilannetta miettimään ja kortteja sen mukaan valitsemaan.

Vierailija
2/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomille ei saa laittaa lapsikortteja, yksilapsisille ei saa laittaa kortteja joissa on kaksi lasta, poikien vanhemmille ei saa laittaa joulukortteja tyttölapsista, kun niille tytöttömille tulee paha mieli.

Aina pitää varmistua siitä, että kortin saajalla on saman verran ja samaa sukupuolta olevia lapsia kuin joulukortissa. Kaikki muu osoittaa täydellistä hyvien tapojen puutetta ja on vinoilua.

Et voi laittaa kuvaa kahdesta lapsestasi yksilapsiselle perheelle koska niille tulee paha mieli ja heti ajattelevat että nyt ne vinoilevat kun meillä on vain tämä 5-kuukautinen vauva ja noilla on jo nuorin yli kaksivuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin verrattaisiin " naapurilla on mersu ja meillä ei" .

Hyvänen aika, koirat, lapset ja muut perheenjäsenet on eläviä olentoja, persoonia eikä mitään omistuskappaleita.

Jos joku loukkaantuu siitä että minun perheeseeni kuuluu kaksi ihanaa pientä ihmistä niin on kyllä jollakin harkintakyky hieman vinossa.

Vierailija
4/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivuotiaasta veljenpojasta oli kiva saada kuva, vaikka kohta tietty jouluna nähdäänkin. Viimeksi olen kesällä nähnyt, joten oli kiva nähdä, että osaa jo istuakin. :)

Vierailija
5/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoittaa sitten nettiin kuinka superärsyttävää on että tuputatte yököttäviä kersojanne väkisin heille, tietysti vihjaillaksenne että kyllä heidänkin pitäisi tehdä lapsia.

Itse siis EN ajattele näin, mutta olen kuunnellut ihan riittävästi sitä marinaa lapsikorteista etten itse lähettäisi.

Toki riippuu ihmisestä, onhan osa vapaaehtoisesti lapsettomista samanlaisia normaali-ihmisiä kuin muutkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme