Keksikää lahja mun isälle! Maatalon isäntä, eläkkeellä.
Kommentit (14)
itse ostin isälle pellavaisen ison laudeliinan ja sit sellasen " ryyppyputken" .
Kirjakin hyvä lahja, siis jos tykkää lukea (mun isä ei).
tai jussikuvioiset villasukat/lapaset
Tai ihan minkälaiset villasukat vain.
kirja, jos on lukumiehiä
lehden vuosikertatilaus
laatuviskiä tai -konjakkia
Vielä ei oikein nappaa, keksiskö joku vielä jotain. Olen antanut viime aikoina tosi paljon kirjoja joten olisi kiva jotain muuta. Sukkia ja muita vaatteita on turha ostaa, koska hänellä on niin tarkkaa ettei purista tai kiristä tai hiosta mistään. Noita saunajuttuja vois jotain miettiä, ostin jo kuivatun vihdan...
joulun alla jalkaleikkauksessa ja ostin hänelle liukuesteet kenkiin, niin pysyy toipilaana paremmin pystyssä. Ihan vakavalla mielellä, mutta pilkettäkin silmäkulmassa. Ostin samanlaiset äidillekin ja heille yhteisesti vielä vähän lisää omaan terveyteen liittyvää.
Niitä on erikoisia ja moderneja myynnissä ja olisi varmasti yllätys.. Meillä oli hyvin mieluinen.
Tyylikäs lintulauta? Lintukirja? Hirvikuosiset finlaysonin lakanat?
villahuopa
tohvelit
pyjama
otsalamppu
Meillä appiukkoon sopisi tuo kuvaus aika hyvin. Jotenkin monet noista aikaisemmin ehdotetuista ovat minusta vähän vaikeita, mutta mitä me ollaan appiukolle ostettu, on olleet seuraavanmoisia:
* villaiset pohjalliset saappaisiin
* traktori-aiheinen kalenteri (vanhoja piirrettyjä traktoreita, löytyi ihan CM:stä yllättäen)
* lamppu, joka on ladattava ja sen voi ladata auton tupakansytyttimessä
* toffeeta
* muovinen kuksa, armeijatyylinen haarukkalusikka
Suomen luonnosta löytyy uskomattomia teoksia.
Hyvälaatuiset kumisaappaat, vaikka lämpövuorella.
Lämpimät aidot villalapaset tai sukat esim. ruskovillasta
Tehokas hyvälaatuinen taskulamppu
Jotain herkkuja, juustoja, säilykelihoja (karhua, jänistä...) jos ei itse ole päässyt metsälle tai ei ole ollut metsäonnea)
Ilmanpainemittari/kosteusmittari. Vanhempaa väkeä usein kiinnostaa tuleva sää
Sellanen makkaraputki, joka laitetaan kiukaalle. Makkarapaketti ja sinappia seuraksi.
Alkuhämmästyksen jälkeen oma isäni on tykännyt siitä kovasti.