kysykääpä täys paskalta ihmiseltä jotain.
Kommentit (26)
Mitä tämä Katriina on sinulle tehnyt?
Ja laita vastaustesi loppuun " t.ap" niin on helpompi pysyä perässä milloin vastaat kysymykseen. Osaatko laittaa sen sinne loppuun?
Minultakin halaus sinne, eikö Päivi sua koskaan halaa?
rakastunut öööö. vuonna 2001. minua rakastanu. ei minua kukaan rakasta. ap
En lukenut koko ketjua joten voi olla että olet jo vastannut..
Voi ei, sun täytyy löytää rakkaus, se oikeesti auttaa monessa asiassa ja silloin tuntuu että muita ongelmia ei ole kun on joku rakas :)
onko sinulla ammattia? käytkö töissä?
palstalla. eikä oo miestä ja lapsia. mutta olen aina ollu kiinostunu lapsista ja täällä on kiva käydä lukemassa kirjotuksia. varmaan en olis täällä jos en olis pph. ap
nyt varmaan ajattelet että säälittävä tapaus. mutta siitä vaan.
ap
Älä ajattele itsekään niin koska et ole, täällä käy tavallisia lapsettomia jotka haaveilevat lapsista eikä se ole outoa! Usko itseesi ja oikeasti sun pitäisi saada itseluottamusta :)
mitä tahansa kirjoittaakin, joku haukkuu mutta kyllä tiukan paikan tullen jokaiselta löytyy se sydän joka alkaa jossakin vaiheessa puolustamaan kun menee " liian pitkälle" ...
vaan keskivaikeaan tai vaikeaan. Lievää masista voi koettaa itsekin terapioida, mutta itsemurha-ajatuksiin *pitää* hakea apua.
arvottomampi ihminen jos hakisit apua pahaan oloon. että tuntisitko olevasi erityisen paska siksi, ettet edes selviä yksin tai ilman lääkkeitä.
sellainen suuntaa antava kyselylomake.
en ajatellu alkaa kirjottaan näitä tänne mutta nyt ne tuli. siis en tunti että olisin paskempi ihminen mitä nyt jos hajen apua. ap
Oletko riidanhaluinen tai katkera jostakin?