Ihanaa, eilen paperissa tippa verta!
Ovulaatiosta tasan viikko. Nyt olen ihan varma että raskaus on alkanut! Milloinkahan sitä testailisi herkillä testeillä? Huomisaamuna?
Kommentit (11)
Juu, kyllä ne menkat on alkamassa.
Se on se kiistelty kiinnittymisvuoto...itselläni ei ollut.
Ei mulla nyt menkat sentään vielä ala, viikon päästä olisi aika vasta... Olen tosi onnellinen, edellisessä raskaudessa ihan sama merkki - tippa verta viikko oviksesta.
sitten ollaan murheenaallossa kun menkat alkaakin.... omituista!!
Vaikka menkat sitten alkaisivatkin. Omituista!
Vierailija:
sitten ollaan murheenaallossa kun menkat alkaakin.... omituista!!
Mulla 3kpl raskauksissa sama juttu (joista yksi meni kyllä sitten kesken myöhemmin vkolla8). Viimeksi alkoi mahakivut myös samasta ja kestivät ainakin pari viikkoa. Viikon päästä voit jo herkällä testillä testata.
Testin ohjeissakin sanotaan että raskaus näkyy testillä 7-11 pv ovulaatiosta (eilen oli se 7). Mulla alkoi myös eilen vatsakivut, jatkuvat menkkamaisina edelleen.
Vierailija:
Mulla 3kpl raskauksissa sama juttu (joista yksi meni kyllä sitten kesken myöhemmin vkolla8). Viimeksi alkoi mahakivut myös samasta ja kestivät ainakin pari viikkoa. Viikon päästä voit jo herkällä testillä testata.
Ei se varmaa ole vaikka voi näkyä.
kyllä sen aikanaan huomaa jos raskaus on alkanut! eikö vaan?? nää verien ja limojen tarkkailijat vaan on minusta omituisia....
niin mistä ihmeestä sitten tiedät että olit raskaana ja että se meni kesken? Tämähän on tosi tärkeä tieto, niin ymmärtää hakea ajoissa leget avuksi. Sulaa hulluutta olisi kuukausitolkulla yrittää ja yrittää jos keltarauhashormoni auttaisi saman tien...
Ihmeellisiä ihmisiä täällä... Millä vuosituhannella elät?
Vierailija:
kyllä sen aikanaan huomaa jos raskaus on alkanut! eikö vaan?? nää verien ja limojen tarkkailijat vaan on minusta omituisia....
Mikä tippa verta? Ettei olisi mensut alkamassa? Selitys, pliis!