Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta lähdetään joulun viettoon!

Vierailija
21.12.2007 |

Aamupalat naamariin, porukka autoon ja baanalle=)) Melkein 700 km edessä ja sitten lunta, hiihtoa, pulkkamäkeä ja ihana pimeys ja hiljaisuus!!!! Takasi tullaan sitten vasta ensi vuonna.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua ja mahtavia suksikelejä=)

Vierailija
2/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelkaa varovasti ja turha kiire pois! Joka joulu, jonkun joulunvietto päättyy ikävästi tienpäällä. =(

Turvavälit ja turhat ohitukset pois niin hyvä tulee!

Mukavaa joulua kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napataan puolessa välissä mummo ja pappa kyytiin ja matkan varrella pysähdellään sukulaisissa muutenkin. Kymmeneen mennessä illalla täytyy olla perillä, isommat lapset tulee junalla ja se on perillä kymmeneltä. Mutta nyt me lähdetään.

(onneks netti pelaa sielläkin, jos jossain vaiheessa kyllästyy siihen pimeyteen ja hiljaisuuteen=))

Vierailija
4/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten sama ihanuus edessä. Pulkkamäekeä, hiihtoa laskettulua ja läköilyä.

Minä ja lapset sekä isovanhemmat lennetään huomenna pohjoiseen ja mieheni (ressukka) ajaa autolla, jotta saa sen lahjavuoren perille.

Takaisin tullaan hissun kissun autolla koko perhe ja pysähdellään matkan varrella yöksi pariin paikkaa. Töihin täytyy palata vasta 7.1.

IHANAA!!

Vierailija
5/5 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuosta lumesta olen kateellinen ;)

Mutta näin muuten on ihanaa viettää joulua omassa kodissa. Tänään tehdään joulusiivot (hyi mua, miksi täällä olen...?) ja illalla tuodaan kuusi sisälle ja aloitetaan joulunvietto. Kaikki leivonnaiset on leivottu ja ruoat jääkaapissa/pakastimessa odottamassa. Nyt vaan nautitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi