Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TYYLIKKÄÄT loppuviikkoon...

20.12.2007 |

Huomenta!

Kiti, aivan varmasti on ollut teille rankin aika elämässä, tollanen asia on kova pala sulattaa... mun mielestä on silti lohduttavaa kuulla, että alatte pääsemään surun yli, Onni on muistoissa kauniina, ja menette uutta kohti. Kohta se tärppää uudestaan, niinku tiedät, lyyleissä on voimaa;) Todella hieno uutinen on se, että sairaus ei ollut periytyvää, ihanaa!! Nyt lepäilet ja hoidat itseäsi, työuupumus tai masennus, miksei sulla olis molempia?, on vakava asia, hyvä että käyt lääkärissä, kyllä tämä tästä. Häntä pystyyn!! Ja vielä kerran, ihana kun tulit takaisin, ikävä on ollut kova... iso hali. Ja kyllä, mun LA olis ensi ma, eli aatto:))

No jo, Milennalla riittää hulinata!!! Sitä se on.... muistan kun mun toinen syntyi, niillä siis ikäeroa 1v ja 2kk, niin ei kyllä tullu aika pitkäksi. Kovasti voimaa, muista syödä ja juoda itse hyvin, ota unet kun tytöt nukkuu...

Nonulikin se siellä häärää nyytti sylkyssä:) kun ehdit, tule kertomaan miten teillä on alkanut kulkemaan, syödäänkö ja nukutaanko miten, miten isosisko sulatti pienen jne....

Voi kun sandea on kova ikävä... mua niin jännittää millanen pakkaus sieltä tuli, ja miten kaikki meni... tänään ehkä kuullaan santusta:))

(.) ei supista ei. Eilen käytiin illalla taas kunnon lenkki koirien kanssa, ja ei mitään, sellanen ihme paino tulee tonne pakaroitten päälle, mut ei ees yhtä pientä harkkasupistusta... en oikeestaan odota enää LA:aan mennessä vanessaa, niin tuntuu viihtyvän kuten siskonsakkin on viihtyny... 4d LA oli siis 18.pvä, ja sit kun mulla oli niin lyhyet kierrot niin menkkojen mukaan LA olis huomenna 21.pvä mut se pidettiin 24.pvä, kun ei ne muuta muutaman päivän takia... En yhtään ihmettele vaikka menis tammikuun ekalle viikolle!! Huomenna olis neuvola sitten...

Mä oon kiukkunen kun ampiainen, eroan taas joka päivä mun miehestä, kun se ei mun mielestä ymmärrä mua... en jaksa vastata tietyille ihmisille puhelimeen, kun en jaksa kuunnella niitä... haastan riitaa ja olen tosi bitch. Kiva varmaan elää mun kanssa:o

Nyt meen kahville ja syömään...

palaan taas!

Priscilla ja masuliini 39+3

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kehtaanko sanoo että olen nuukunut mainiosti ja pitkäään kun priscu-siskokulta joutuu kärsii tuollain. tää ei nyt oikeesti sua lohduta, mutta enää ei voi mennä ku maks 2 viikkoa niin tuo tuska sultakin loppuu. nyt se aika matelee, mutta kyllä se pian helpottaa.

mä kans voisin ottaa osan sun tuskistas koska itellä on nyt niin hyvä olla. toki haavaan sattuu mutta se on sellaista mitä en laske miksikään, tuo loppuraskauden tuskainen olotila on jotai aivan muuta, se on sitä tuskaa.

mä unohin jo eilen kirjottaa että mulla kans on koko ajan itkuinen olo, ollaan samiksia siis siinäkin priscu vaikka eri tilanteessa ollaankin. tänään luulin olevan helpompaa kun olen nukkunut yön vain kehdella yösyötöllä ja heräsin vasta 10.30! miehen sisko otti eilen jassun mukaansa yökylään kun kävivät täällä ja sitten ne palautti sen tossa 12 aikaan ja suurinpiirtein haukkui vaan kuinka huonosti se käyttäyty koko ajan ja kuinka kesti kauan saada se nukkumaan ja miten se kiusas niitten poikaa koko ajan. arvatkaa itkinkö kun ne lähti... onhan jassu haastava, mutta itte ne halusi sen mukaansa ja mitään hyvää sanottavaa ei tainnut löytyä kun palauttivat. tosi kiva. ei tartte vähää aikaan kyllä hoitaa... juu, käyn vähän herkillä mutta silti, oli tuo musta törkeetä. siellä on niin kummalliset tavatkin ettei ihme että lapsi menee sekasin, saunaan vasta 20.30 menivät ja nukkumaan alettiin 21.30. jassu on siihen aikaan jo niin väsynytkin että tokihan se kiukkuaa. ja ppitäs vähän ymmärtää että sillä on niin uusi elämäntilanne menossa että reagoi siihenkin. huoh... se siitä...

mä oon kyllä nyt höpsö kun sanon tän mutta onkohan tuo pienempi tyttö aivan normaali kun se nukkuu vaan? se meni illalla 22 aikaan yöunille, söi ekan kerran 3 aikaan, jatkoi unia, söi 7 aikaan, jatkoi unia, heräsi 11 aikaan, tehtiiin aamupesut ja syötiin ja taas jatkui unet jotka jatkuu edelleen... olen kyllä tytyväinen että syö hyvin ja nukkuu hyvin mutta pelottaa että onko sittenki siin sydämes jotai vikana kun toinen vaan nukkuu... vaik ei sen vian pitäny sellanen olla et vaikuttas siihen... kait...

vitsi, huomenna on joulu eikä tunnu yhtään siltä. paketteja olis kans laittamatta viel ja siivottavaa mutta olen päättäny olla stressaamatta siitä siivouksesta. tänä jouluna ei ole meillä tehty kunnon siivousta eikä joulusapuskoja eikä ees koristeta muualla ku kuusessa ja valot ikkunassa. olkoot, eihän me olla kotonakaan muuta ku nukkumassa, joten mitä väliä.

nyt pitäää mennä, palaan taas illemmalla, pakkohan mun on.. =)

sande (vuoroin itkee ja vuoroin huokailee onnesta...)

Vierailija
22/26 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jatkuu valitusvirsi..

Mies sitten kutsui veljensä meille ja tuossa tuo vaan istuu ja pelaa pleikalla edelleen vaikka tuli jo silloin yhden maissa kun mie lähdin käymään siel kaupungilla..tekis mieli sanoa että painuis kotiinsa jo, kun ahdistaa nää lopunajan siivoukset jo muutenkin..sen lisäks Miia on aika villillä päällä ja siitäkös se villiintyy vaan lisää kun on " leikkikavereita" .

Varmaan anoppi on ajanu sen pois omien sivoustensa tieltä, veikkaan mie..niin lellittyjä ne pienimmät, eivät varmaan omaa huonettaankaan siivoa ees saatikka muuta. Tää joka täällä istuu on 11v. Viimeks ku käytiin anopilla, nii tää just joi anopin jouluks tarkotettuja limppareita vaikka yrittivät kieltää..no, sitten ku ne kaks pienempää sisarusta näki et tällä oli limppaa niin olihan niidenkin saatava.

On nimittäin aikamoista meininkiä siellä anopilla aina, ei minkäänlaista kuria..Niiden ukki ja mummo, kun ovat näitä pienimpiä vahtimassa, sanovat että pennut vaan väittää takas kun niille jotain sanoo, ja etteivät jaksa ees yrittää enää käskeä, kuhan yrittävät pitää ne elossa siihen asti kun anoppi tulee töistä kotiin. Ei minkäänlaista kunnoitusta vanhempia kohtaan.

Nojaa..eipä oo minun ongelma, mut sanon vaan että tulee anopille ongelma kuhan muutama vuos menee..kuhan siel on 3 murrosikäistä.Ellei jo ny ois ongelmaa..

Sannuska; Minttu kans nukkui hirmu paljon vielä muutama viikko sitten. Tuntui että neiti vaan söi ja nukkui..ja tietty teki niitä sinappiräjäytyksiään :) Nyt pysyy jo paljon paremmin hereillä, paria tuntia ja silleen..

Tänään mies oli antanu Mintulle tuttelia, kun mie olin poissa, kun oli näkä tullu. Liekkö siitä johtuen on tullu jo kahdet hirmu isot puklit. En oo ikinä nähnyt vauvan tehneen niin isoja..pikku parka. Muutenkin tuntuu ettei tuo tutteli ollu oikeen hyväks pienelle masulle, on ollu vähän kiukkunen.

Nythän tuo tuntuu tyytyväisenä nukkuvan, mahtaa vaan olla Mintulla hirvee nälkä kuhan herää, se ei oikeen malttanut ees tissistä syödä sen jälkeen kun mie tuli kotiin ja heti nukahti niiden puklien pesun jälkeen.

Hitto, kun ois vielä niin paljon tekemistä..pitäis tietty alkaa tekemään ennen nukkumaan menoa, sais sit paketoituu kuhan Miia menee nukkuu. Aamulla sitten joulupuuron keittoon ja sen porkkanalaatikon. Sittenpä oiskin vielä tortut ja piparit, niissä ei pitkään mee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä tuntuu taas vähän helpommalta... ei enää pahaa oloa, eikä tule ulos mistään mitään... sain syötyäkin ja käytiin happihyppelyllä, siivottiin, nyt on tosi kaunista:) Kiitos milenna ja sande lämpösistä ajatuksistanne, olette tosi ystäviä:)

Sande, siis voi vit**!!!! Eikö ne aikuiset ihmiset ymmärrä että Jassulla on muutenkin nyt vähän erikoinen tilanne päällä!!!!!!!! Että mua ketuttaa tollanen!!!!!!!! sit tulee juuri synnyttäneelle, jolla muutenkin on kaikki herkkää, laukoo tollasta. Älä sä välitä, Jassu on aivan normaali pieni tyttö, ja tosiaan, kun on tottunut menee nukkumaan aikasemmin, niin selväähän se on, että väsy kun tulee, niin menee hillumiseksi... Nyt pyyhit kyyneleesi ja annat olla, tai sisko tulee ja kertoo niillekkin mistä kana kusee:DD

ja sama koskee MILENNAn sukulaisia ja sitä miestä... pelaa nyt sitten pleikkaa siellä ja varmaan muutakin tekemistä oli VOI &%¤(#/" =)==!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nonuli, tules linjoille, mä tarvin sua vähän taustaksi kun pitäs äristä noille;)) Nonulin " sianleuka" ja muut kuulostas nyt olevan paikallaan... hitsi kun tulikin muuten nonulia ikävä... sä oot niin HAUSKA ja PIRISTÄVÄ ihminen, jotta oksat pois:)) halit sinne, missä oletkaan.

Mun kaikki vauvat on ollu sande ja milde tollasia nukkuneen rukouksia!! on tosiaan vaan syöty ja nukuttu ekat viikot, ja sitten sande kun sulla oli niin potra prinsessa, niin jos sulta tulee maitoa kunnolla, on masu täynnä, niin ne nukkuukin tyytyväisenä pitkiä pätkiä, NAUTI:)) terve, ihana vauva se on, älä höpötä!!

Nippara, tuleppas käymään? mitä kuuluupi?? Loppuko se kurssi? missä vaiheessa mennään tärpissä?? kerro kaikki!!!!!!

Rimpe, sä lupasit olla soittamatta kesken ponnistuksen, mutta musta olis kyl maailman mahtavinta, jos puhelin sois kesken kun mä työnnän ja kätilö sanois että täällä on " tyylilyylien Rimpe" :DD SOITA SOITA SOITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älä enää häärää siellä keittiössäs, sulla loppuu ne kädet:)

Nyt mä meen mun miekkosen kanssa höpöttää... tuun yöllä jos tarvetta jos ei niin aamulla;)

Jaksuja rakkaimmat!

Priscilla ja vanessa 39+6 HUI ETTÄ!!!!!!!!

Vierailija
24/26 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana priscuseni, en varmaan jaksaiskaan ilman sua!

kyllä mä onneks tajusin että hölmöjä tässä olivat se toinen osapuoli eikä jassu tai me. mutta kun ei sitä jaksa hormoonihuuruissaan ajatella... tunteet on tosi pinnassa nyt. se päätös kyllä pitää että jaasua en sinne vähään aikaan hoitoon anna, vaikka ovatkin hänen kummejaan. no se siitä, en anna tämän pilata joulumieltäni. jassu on tänään ollu tosi kiltisti ja mennyt nätisti nukkumaan kotona, kaikki siis hyvin.

hyvä että priscu sulla on olo parempi! huomenna sulla on jännä päivä, jouluaatto ja vanen vuokrasopimuksen vika päivä! jänskättää kyllä milloin saadaan kuulla minkälainen vanessa-neiti on!

milenna, onpas kiva varmaan kun itellä ois paljon hommaa ja siellä vaan porukkaa tulee sisään ja pleikkari pauhaa. mä laitoin miehelle toivomuken (lue: määräyksen) että kaksi viikkoa siitä kun me vauvan kanssa kotiudutaan pleikka on jäähyllä! olen aika bitch mutta voi voi... ei se päivisin kyl pelaa mutenkaan mutta kun se iltaisin pelaa niin siitä kärsii koko perhe kuitenkin kun se joko nukkuu tosi pitkään seuraavana aamuna tai jos joutuu heräämään, on tosi väsynyt ja kiukkuinen. on ottanut neuvosta vaarin eikä ole pelannut...

noh, nyt taitaa vihdoin olla jassu unessa niin menenkin hellästi herättelee tuota toista neitiä tisulle jotta päästään kylpyynkin vielä. sellaset puklit vetäs tänään kaulapoimuihin etten saanu niitä täysin putsattua joten otetaan nyt sitten eka kylpy kotona sen kunniaks. muutenki sata hommaa viel tekemättä tälle päivää... yhtään en oo ehtiny tänään olla lepoasennossa vaikka pitäs haavan takia ehdottomasti olla...

hyvää joulua kaikille rakkaille lyyleille jos en enää kerkiä tänne ennen huomista! ootte ihania!

sande

Vierailija
25/26 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toivottelemaan kaikille Ihanaa ja tunnelmallista joulunaikaa!!

Sannuskalle hirmupaljon onnea tyttövauvasta!! Haleja ja rutistuksia!! Itkettää täälläkin aika usein, ja pienistä ja ei mistään!!

Täällä kaikki hienosti, haava on jo aika hyvin parantunut, ja olo on tosi reipas!! Justiina on tyytyväinen vauva, nukkuu 2-4 tunnin pätkiä, välillä katselee tyytyväisenä maailmaa!! Elo on mukavaa, isosisko on ottanut Jutiinan hyvin omakseen ja elämä jatkuu hänellä kuten ennenkin!!

Maitotulva on hirvittävä, joten elämäni lehmänä-on tosiasia :-) Peppis, mulla tuli maitoa paljon, jo ennen synnytystä!!

Nyt menen nauttimaan jouluntuoksuista, ja vauvaelämästä!!

Peppis, Sinulle haleja ja jaksamista, oot seuraava tytön saaja :-))

Kaikille kultaisille Lyyleille Hyvää Joulua!!

nonuli ja justiina 9 vrk

Vierailija
26/26 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää välillä haukata jotain niin samalla tähän koneelle istahdin..

kiva kuulla nonuli että kaikki on hienosti! meillä kans samaa rataa menee tytsin kans, nukkuu hyviä pätkiä, viime yönä jopa 5 tuntia. sitten iltapäivälä jaksoi tänään olla 2 tuntia tyytyväisenä hereillä. kylvystä neiti nautti suunnattomasti. harmi kun hällä on hiukan kuivanpuoleinen iho niin ei voida kovin usein kylpeä.

mulla on kans jo aika reipas olo, haavakin tosi hyvin parantunut. hakasten poisoton jälkeen haavakipu väheni paljon. tänään oon kerran aamulla ottanu särkylääkettä vaikka olisin ehkä ilmanki pärjänny. viimeks taisin tarvii pari viikkoo päivittäin säännöllisesti troppia. ihme miten nopsaan voi noin isosta operaatiosta toipua. hyvä näin. toki mun kävely ja muut liikkeet on vielä varovaisia mutta kipua ei siis ole paljoa. yöllä on pahinta kun pitää nousta ylös.

ihan turhia löpinöitä mäkin tuli tänne nyt höpöttää, höh, menen paketoimaan paketteja ja juomaan glögiä...

kuten muuten huomaatte, mulla tää valvomienen ei loppunu siihen ku raskaus loppu... vauva on nukkunu jo 2 tuntia ja mä vaan kukun... tokkopa pääsen sänkyyn ennen ekaa syöttöä... =)

sande ja tytteli 6vrk