Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVF/ICSI -pino tammikuulle

20.12.2007 |

moi!

jokos täällä on muita, joilla punktio ja siirto menee tammikuulle/helmikuun alkuun?

meillä on huomenna suunnittelukäynti, ja saadaan kaikki reseptit yms.

tammikuussa pitäis sitten alkaa piikitellä.

oletettavasti on tulossa lyhyen kaavan IVF, se meillä oli viimeeksi, ja poika saatiin. =) 02/2007.

mulla on vaivana PCO. meillä on kaksi poikaa, esikoinen syntyi 08/04 ja alkunsa sai kevyillä hoidoilla.

kuopuksen tekemisessä käytiin clomit, menopur+inssit, ja IVF. PAS toi toivotun tuloksen.

koettu on myös 3 keskenmenoa ennen esikoista (clomeilla alkaneet nekin), ja kuopusta toivoessa IVF tuoresiirrosta 1 keskenmeno.

vähän on ristiriitaiset tunnelmat tässä hoidon alkua odotellessa.

uutta vauvaa kaipaan kovasti, mutta etukäteen jo tiedän mikä stressi ja piinistely, ja toivon ja epätoivon vuoristorata on odotettavissa..

onkos täällä jo muita tammikuun menijöitä?

Kommentit (283)

Vierailija
261/283 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessis: Älähän nyt kuule luovuta, hyvin se menee!!! Vaikka paraskin sanomaan minä muka, itse kun olin aivan suorastaan hysterian partaalla kun pelkäsin ja olin varma että nega tulee! Eli ei kyllä ollut mitään selvää raskauteen viittaavaa ennen plussaa, mitä nyt pientä lorahtelua mutta sitä on vaikea pitää tarkkana " mittarina" kun luget kerta on käytössä. Mutta niinpä siinä kävi, että testin jälkeisenä päivänä niitä oireita sitten jo ilmaantuikin! :D Joten plussa on teilläkin enemmän kuin mahdollinen vielä, usko pois! Hei muuten, näkyykö noin pieni määrä Pregnyliä muka vielä testissä??? :O

Nii, en nyt sentään vielä oksentele, mutta pientä etomista on ollut havaittavissa... Lähinnä iltaisin kun käyn nukkumaan (samoin meni viime raskaudessa). Tissit nipistelee ihanasti ;), vatsassa " vihloo" välillä, valkkarin määrä on siis ihan mainittavaa ;) ja huimaustakin on. Eli kyllä tuo masuasukki tuolla olostaan ilmoittelee! :D

Senniina: Kiitos! :) Voi jestas miten vanha tuo teidänkin pimu jo on!!!

Ennis: Meillä on sitten peräkkäisinä päivinä tuo ultra. Me käydään siis torstaina katsomassa, onko nappulalla kaikki hyvin ja kasvaako oikeassa paikassa, kasvaako ylipäätään jne. Sielläkin jo oireita alkaa olemaan, hyvä niin! :)

Ja huomenissa teen vielä varmistustestin! Haluan nähdä, onko viiva vahvistunut, mies tosin pitää mua ihan pöljänä kun noita testejä teen! Mutta teen kuitenkin! :)

Vierailija
262/283 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon paljon onnea matkaan ja ihanaa odotusta!!!

T: -viltsu rv15+3- (minä myös vilttiketjulainen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/283 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: siis tarkoititko valkkarilla valkovuotoa? Olen meinaan itse ihmetellyt voimakasta valkovuotoa. Välillä lorahtaa pöksyyn niin, että täytyy käydä vessassa tarkistamassa että ei kai vuoto nyt alkanut. Mutta ehkäpä valkovuoto sitten kuuluu ihan normaaleihin raskauden ilmiöihin?

t. Liljis

Vierailija
264/283 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se runsas valkovuoto kuuluu todellakin niihin raskausajan eksoottisiin ilmiöihin.. ;) yök.. ja kestää juultavasti loppuun asti, ja sitten tulee loppuvaiheessa sitä virtsankarkailua, kun vauva painaa rakkoa ja lantio löystyy.. ällöä..

Vierailija
265/283 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis 5+2 alkoi vatsakivut ja runsas vuoto. Huomenna vielä verikokeelle, mut ei tässä kyllä mitään epäselvää ole, ei jaksanu toukka pysyä kyydissä. Olo on aika epätoivonen, pitää kai vaan jaksaa eteenpäin...

Paljon tsemppiä teille muille!

Vierailija
266/283 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ja jaksamista pettymyksen ja surutyön käsittelemiseen.

virtuaalihalaus

mites jessis voi?

Vierailija
267/283 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ikävää : (

Kovasti voimia sinulle ja miehellesi.

Jessica

Vierailija
268/283 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin varovasti kuiskaa hän: supervahva plussa testattu tänä aamuna (ei taaskaan itsekuri pelannut, vaan menin kuitenkin kotitestailemaan ennen veritestiä, vaikkei pitänyt). Oli vaan jotenkin niin " erilainen olo" eikä tädistä vilaustakaan, tänään pp15. Mutta huomenna veritestiin VL:oon. Eli ei tuuleteta ennenaikaisesti (vaikka testiviiva rävähtikin sekunnissa tikkuun, ennen kuin neste oli edes ehtinyt kontrolliviivaan saakka...). Mutta huomenna siis ollaan vähän viisaampia : )

Vierailija
269/283 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia] NIIN LUJAA KUIN KEUHKOISTAAN IRTI SAA HÄN HUUTAA: TUHANNET ONNITTELUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOI ETTÄ MITÄ UUTISIA, IHANAA!!!!! VOI MITEN ONNELLINEN OON TEIDÄN PUOLESTA, HIENOA!!! JEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! [/color]

Voi vitsit, meni kyllä pasmat aivan sekaisin Jessiksen uutisista! :D Niin loistavaa!

Täällä on hieman pelokkaat fiilikset, alaselkä on kurjan jomotteleva... Tuota pientä jomottelua on ollut vähän väliä, mutta eilen illalla alkoi oikein kunnon kihelmöinti. Ja viimeksi kun keskenmenon aikoihin tuli tosi kovat alaselkäkivut, niin heti mieli menee alas... Voi kunpa nyt vaan kaikki menisi hienosti!

Hih, voi Jessis minkä aamu-uutisen pläjäytit! :)

Vierailija
270/283 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mikä ihana pino teillä on! Kaikille vanhoille enskakamuille plussaa!!! Ihan ihania uutisia, oon niin onnellinen teidän puolesta! Jessis ja Naksu pääsette ihan samaa tahtia kasvattelemaan masujanne, voi voi voi!!! ;) Lokakuu on sitten se teidän onnenkuu, tai voihan mennä marraskuunkin puolelle, mutta väliäkös tuolla. Teillä on pikkuset kyytiläiset masussa ja teistä tulee ÄITEJÄ! :))))

ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA VIELÄ KERRAN!

Ja Naksutin, mullakin on ollut noita menkkajuilintoja nimenomaan selässä. Ne jatkuu itse asiassa vieläkin, ja niitä aina ihmettelen. Nyt oon ollut tuntevinani ensimmäisiä liikkeitä, joten toivon, että kaikki on edelleen hyvin. Nyt siis 16+4, ja vieläkin olen aika epäuskoinen... Toivotaan, että sulla juilinnat tarkoittaa vaan hyvää ja vauva siellä muokka itselleen sopivaa pesää. :)

-Q-

Vierailija
271/283 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan vielä millään pysty uskomaan tähän plussaan. Huomenna klo 8 heti verta liruttamaan ja (vasta) klo 15 maissa saan hcg-tiedon. Uneton yö tuloillaan! Olisittepas muuten nähneet mun hysteerisen itkukohtauksen aamulla testituloksen nähtyäni, mies pelästyi että on ihan päinvastaisesta uutisesta kyse = D

Oletpas Q jo tosi pitkällä, ihanaa että kaikki on mennyt hyvin : )

Ja Naksuli, mullakin alaselkä oireilee varsinkin iltaisin. Oletetaan, että kuuluu asiaan, eikö?

J.

Vierailija
272/283 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, Quu jamittaa meidän masuvaaveja!! :D Vähänkö ihanaa!!! Ja ihanaa on päästä Jessiksen kanssa menemään samoissa, kunhan vaan meillä molemmilla menisi kaikki hyvin ja tosiaan saataisiin ne omat, kauan toivotut nykeröt loppuvuodesta syliimme!! Sulla onkin kyllä tosi pitkällä tuo raskaus jo, varmaan ihan mieletön tunne kun alkaa nuo pienokaisen liikkeet tuntumaan!! Ja voin muuten kuvitella, että tämä epäuskoinen tunne kestää vielä pitkään! Mahtaakohan sitä sitten vieläkään tajuta, kun se vauva olisi omassa sylissä..? No, toivottavasti viimeistään silloin! ;)

Rauhoittaa muuten kummasti kuulla, että muillakin on samanlaisia oireita ja tuntemuksia! Tuo selkäkipu vaan yhdistyy niin siihen edelliseen raskauteen ja menkkoihin, että se saa jotenkin rauhattomaksi... Mutta uskotaan, että se tarkoittaa vaan hyvää! :)

Jessis: Kuten me Quun kanssa jo todettiin, epäuskoisuus on kyllä valloillaan! Joten voin vaan kuvitella, että sullakaan ei asia ole vielä iskostunut - mä luulen että tässä menee tosiaan piiiitkään ennen kuin sitä tajuaa! Mutta usko pois, raskaana olet myös sinä! :D Ja muuten, voin kuvitella millainen hysteriakohtaus siellä oli, täällä oltiin ainakin aivan mielipuolen oloisia! ;) Hervotonta naurun kikatusta/röhötystä ja nikottelevaa itkua sekaisin! Mutta meneehän siinä nyt pasmat sekaisin kun näkee jotain, mikä todistaa kauan haaveena olleen asian viimein tapahtuneen! Voi meitä onnekkaita, toivottavasti sellaisina säilytään!!!

Vierailija
273/283 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea aivan ihanasta uutisesta! Tiedän tuon tunteen kun pitää veritestiä odotella - kamalaa kidutusta!!! Mutta hyvä ja oikea tulos sieltä tulee.

Aivan mahtavaa!!!

Ja Naksuko niitä selkäjuilintoja säikähti. Mullahan oli kovimmat menkkakivut ikinä juuri silloin plussaamisen aikoihin ja vielä sen jälkeenkin. Vessassakäynti oli paniikkia varmaan viikolle 20 asti!!!

Kyllä se tytöt nyt sitä itseään on =)

Ihanaa että pääsitte plussajunaan myös vuodelle 2008. Vielä kun saatais Killa ja muutkin kamut samaan junaan.

VIELÄ KERRAN ONNITTELU!!!!!

Vierailija
274/283 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa jessis, onneksi olkoon =) !!!!!

Vierailija
275/283 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta, mahtavaa!!!! ...ei se plussa siihen tikkuun itsekseen tule eli ONNEA, ONNEA, ONNEA!

Onpas tämä nyt mahtavaa, kun niin paljon vanhoja Enskoja plussaa!!!

T.Yksis

Vierailija
276/283 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku, mutku, ei vielä saa onnitella ; )

Kiitos kuitenkin teille ihquille vertaistuki-ihmisille!

Kuusi tuntia vielä h-hetkeen (veritestin tulokseen). Pelottaa aivan sairaasti. Palailen asiaan siis ip:llä.

Vierailija
277/283 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääsydän73: IVF, punktio 9.1., siirto 14.1., testi 25.1. -> nega :(

Mocca76: IVF, punktio 14.1., siirto 16.1., verikoe 28.1. -> nega :(

Tao_tao: IVF, punktio 21.1., ei siirtoa :(

tipituu: ICSI, punktio 21.1., siirto 23.1. -> nega :(

HönTTi04: ICSI, punktio 28.1. testi 13.2.? -> plussa, mutta km :´(

Naksu: IVF, punktio 30.1., siirto 1.2., testi 15.2. -> [color=red] [size=3] ♥ ♥ ♥ [/size][/color] [color=green] [b] PLUSSA [/b][/color] [color=red] [size=3] ♥ ♥ ♥ [/size] [/color]

Enni-Maija: IVF, punktio 30.1., siirto 1.2. testi 15.2. -> [color=red] [size=3] ♥ ♥ ♥ [/size][/color] [color=green] [b] PLUSSA [/b][/color] [color=red] [size=3] ♥ ♥ ♥ [/size] [/color]

helena1712: ICSI, punktio 29.1., siirto 31.1., testi 14.2. -> nega :(

Jessica2: 2. IVF, punktio 4.2. siirto 6.2., testi 22.2. -> [color=red] [size=3] ♥ ♥ ♥ [/size][/color] [color=green] [b] PLUSSA [/b][/color] [color=red] [size=3] ♥ ♥ ♥ [/size] [/color]

Vierailija
278/283 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nyt toivottavasti lopullinen listamme, toivottavasti siihen ei tule enää mitään muutoksia!!!!!!! Ja sitten päivityksen jälkeen vasta ajattelin, että Jessis ois varmaan halunnut odottaa sitä verikokeen tulosta (lahopää, sori), mutta kun plussa on testiin tullut, niin plussa se on! :D

Täälläkin vielä huiskutan kaikille vanhoille tutuille ja rutistukset päälle! :D

Vierailija
279/283 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeinhan se meni mun kohdalla : )

Hcg oli 1531 (kun VL:n mukaan vaihteluväli pp16 on 370-1800). Huhhuh. Sitten jänskäillään ovatko molemmat siirretyt kaverit mukana...

Ihanaa viikonloppua teille kaikille!

Vierailija
280/283 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on sitten ihan virallista virallista, raskaana oot!!! Loistojuttu!!!!