Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IVF/ICSI -pino tammikuulle

20.12.2007 |

moi!

jokos täällä on muita, joilla punktio ja siirto menee tammikuulle/helmikuun alkuun?

meillä on huomenna suunnittelukäynti, ja saadaan kaikki reseptit yms.

tammikuussa pitäis sitten alkaa piikitellä.

oletettavasti on tulossa lyhyen kaavan IVF, se meillä oli viimeeksi, ja poika saatiin. =) 02/2007.

mulla on vaivana PCO. meillä on kaksi poikaa, esikoinen syntyi 08/04 ja alkunsa sai kevyillä hoidoilla.

kuopuksen tekemisessä käytiin clomit, menopur+inssit, ja IVF. PAS toi toivotun tuloksen.

koettu on myös 3 keskenmenoa ennen esikoista (clomeilla alkaneet nekin), ja kuopusta toivoessa IVF tuoresiirrosta 1 keskenmeno.

vähän on ristiriitaiset tunnelmat tässä hoidon alkua odotellessa.

uutta vauvaa kaipaan kovasti, mutta etukäteen jo tiedän mikä stressi ja piinistely, ja toivon ja epätoivon vuoristorata on odotettavissa..

onkos täällä jo muita tammikuun menijöitä?

Kommentit (283)

Vierailija
241/283 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkuu.. naksu ja helena??

mä olen käynyt jo monta kertaa katsomassa, että miten teillä meni, mutta eipä ole näkynyt..

älkää pitäkö hullua jännityksessä..

jessis, ne menkkaoireet voi kyllä olla raskausoireitakin..

jääsydämelle voimia. teillä siellä mietitään isoja asioita. toivottavasti saatte päätöksen tehtyä piakkoin, että pääsette jonottamaan oikeata hoitoa.

tänne ei kummempaa.

paitsi, että se näyttökoe koulussa meni tänään lopuilta ihan päin per.. pieleen. hyvä jos läpi menee..

edelleenkin olen ihan heikkopäinen, että kestääkö plussa..

sunnuntaina testaan vielä, kun maanantaina pitää sitten soittaa klinikalle.

toivotavasti, toivottavasti olis vahva plussa jo silloin..

-ennis-

Vierailija
242/283 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän viritellä " odotuspinoa" lokakuisille tuonne plussanneisiin lapsettomiin.

tulkaa mukaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/283 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahdottoman onnellisena tulin kertomaan, että positiivinenhan se on!!! :D Tämäkin pököpää sai siis tuta, että " oireettomuus" voi olla merkki hyvästi, ihan totta!! Yhtä lauleskelua ollut siis tämä päivä, toivottavasti napero pysyy kiinni ja lujaa, loppuun asti! :D

Jessis: Myös nuo menkkaoireet voi tietää hyvää, usko pois! Mulla oli viime raskaudessa tosi kovia menkkakipuja ennen testaamista, nyt taas ne on ollut vaimeampia ja melkeinpä tiessään viimeisen viikon ajan! Joten no hätä! :)

Jääsydän: Voi miten raskaiden asioiden kanssa siellä painitaan! :( Mutta minkä päätöksen ikinä teettekin, se on varmasti se oikea teille! Voimia tulevaan!!!

Ennis: Tiedän tunteen, kyllä on heikkopäinen olo täälläkin! Voi kunpa kaikki menisi nyt hyvin!!! Hih, meillähän onkin sitten prikulleen sama laskettu aika! :D

Ja nyt voisin päivittää listan, trallalaaaaa!!!! Sainpas omalle kohdalleni sen kaikkein toivotuimman merkinnän! :)

Onnesta soikea naksu

Vierailija
244/283 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääsydän73: IVF, punktio 9.1., siirto 14.1., testi 25.1. -> nega :(

Mocca76: IVF, punktio 14.1., siirto 16.1., verikoe 28.1. -> nega :(

Tao_tao: IVF, punktio 21.1., ei siirtoa :(

tipituu: ICSI, punktio 21.1., siirto 23.1. -> nega

HönTTi04: ICSI, punktio 28.1. testi 13.2.? -> ♥ ♥ ♥ PLUSSA ♥ ♥ ♥

Naksu: IVF, punktio 30.1., siirto 1.2., testi 15.2. -> [color=red][size=3] ♥ ♥ ♥ [/size][/color] [color=green][b] PLUSSA [/b][/color] [color=red][size=3] ♥ ♥ ♥ [/size][/color]

Enni-Maija: IVF, punktio 30.1., siirto 1.2. testi 15.2. -> ♥ ♥ ♥ PLUSSA ♥ ♥ ♥

helena1712: ICSI, punktio 29.1., siirto 31.1., testi 14.2. ->

Jessica2: 2. IVF, punktio 4.2. siirto 6.2., testi 22.2. ->

Vierailija
245/283 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääsydän73: IVF, punktio 9.1., siirto 14.1., testi 25.1. -> nega :(

Mocca76: IVF, punktio 14.1., siirto 16.1., verikoe 28.1. -> nega :(

Tao_tao: IVF, punktio 21.1., ei siirtoa :(

tipituu: ICSI, punktio 21.1., siirto 23.1. -> nega

HönTTi04: ICSI, punktio 28.1. testi 13.2.? -> [color=red][size=3] ♥ ♥ ♥ [/size][/color] [color=green][b] PLUSSA [/b][/color] [color=red][size=3] ♥ ♥ &hearts [/size][/color]

Naksu: IVF, punktio 30.1., siirto 1.2., testi 15.2. -> [color=red][size=3] ♥ ♥ ♥ [/size][/color] [color=green][b] PLUSSA [/b][/color] [color=red][size=3] ♥ ♥ &hearts [/size][/color]

Enni-Maija: IVF, punktio 30.1., siirto 1.2. testi 15.2. -> [color=red][size=3] ♥ ♥ ♥ [/size][/color] [color=green][b] PLUSSA [/b][/color] [color=red][size=3] ♥ ♥ &hearts [/size][/color]

helena1712: ICSI, punktio 29.1., siirto 31.1., testi 14.2. ->

Jessica2: 2. IVF, punktio 4.2. siirto 6.2., testi 22.2. ->

Vierailija
246/283 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänlämpöiset onnittelut teille molemmille. Täällä on niin kovasti jännätty sun mukana :) Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa... toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin.

Onnittelut myös muille plussanneille :)

Halaa

Yksis

Vierailija
247/283 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kivaa kuulla vanhasta enskakamusta!! :) Eihän tätä vielä todeksi usko, aivot ei ihan vielä ole asiaa rekisteröinyt, mutta kyllähän jotain huomaa tapahtuneen kun olo on niin hölmön onnellinen! :) Vielä en teidän joukkoon uskalla tulla, mutta ehkä vielä... ;) Mitenkäs sun odotus sujuu? Mä en oo nyt hoidon aikana uskaltanut käydä teidän turinoita käydä lukemassa... Toivottavasti kaikki on mennyt kuitenkin oikein hyvin! Kerrohan terkkuja sinne plussanneisiin, täältä tullaan (toivottavasti siis pääsen sinne ja ultra vahvistaa asian!!!!!!)!!! :D

Vierailija
248/283 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Ensimmäisenä kaikille plussanneille mielettämät halaukset!! ihanaa, että tämäkin surkeasti alkanut pino alkoi tuottamaan plussia:)

Luo itsellekin toivoa.

Olen täällä välillä käynyt " piipahtamassa" ja lukemassa viestit, mutta kirjoittelu on jäänyt.. Olo on nyt hyvä. Tällä hetkellä töissä uusia haasteita. Uusiin hoitoihin lähdetään todennäköisesti kuukauden sisällä, joten taas alkaa rumba uudelleen.

Toivottelen kaikille tsemppiä jatkoon!

Mocca

Vierailija
249/283 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet sitten, kun tuntuu siltä... siellä me sua odotellaan :)

Odotus on mennyt todella hyvin (koputtaa puuta) ja loppusuoralla ollaan (rv30+1). Suunniteltu sektio on huhtikuun 17.

T.Yksis

Vierailija
250/283 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut Naksulle!!

t. Liljis

Vierailija
251/283 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänä aamuna negan. Kyllä vi...taa. Soitin tuloksen polille ja itkin puhelimessa. Seuraavaksi 3 ja viimeinen hoito. Lupasivat polilta lähettää kirjeen kotiin koska alkaa. Onnea plussanneille ja pahoittelut neganneille.

Vierailija
252/283 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Mocalle uuteen hoitoon. Toivotaan, että sitten tärppää. :)

Naksulle onnittelut!

Helena: Olen tosi pahoillani. Uskon , että ottaa päähän.

Koita nyt jaksella, vaikka ihan varmasti ahdistaa.

Veli sai tällä viikolla pojan. Ja kyllä kun läheinen ihminen on kyseessä, niin vaikea on iloita. Tiedätte varmasti moni mitä tarkoitan.

Vaikka olen lomalla, niin en pystynyt lähtemään heitä moikkaamaan pohjoiseen. Kaikki sukulaiset vain puhuisivat vauvasta. Ja äiti varsinki...

Vierailija
253/283 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, miten mahtavia uutisia!!! <3 Tulin niin iloiseksi teidän puolesta. Mitenkän sun mies reagoi kuullessaan uutiset? :) Nyt vaan aivan hirmuisesti tarraustarpeita vaaville mukaan! Ajattele, kesällä sulla on jo suloinen vauvamasu, jota saat ylpeänä esitellä kaikille. :) Milloin teillä sitten Enniksen kanssa on laskettu aika?

Myös Ennikselle ja Liljakukalle tietysti isot onnittelut plussasta!

Nyt on pakko ryhtyä tekemään töitä, mutta sekin sujuu mukavasti näin hyvien uutisten jälkeen.

Onnellista odotusaikaa!

-Q-

Vierailija
254/283 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, pahoittelut helena! =(

uutta tsemppiä kaikille neganneille uusiin hoitoihin.

onnittelut naksu! =) plussahan se siellä..

nappi ohjeisti minua plussanneiden puolella, että LA lasketaan hedelmöitymis- eli punktiopäivästä.

näin ollen tänään olisi rv4+3.. ja se LA 22.10.

voihan tuo vielä lääkärin pakeilla muuttua..

mites jessiksen tunnelmat? meinaatko testipäivään asti malttaa odotella?

nyt on kyllä pakko lähteä imurtamaan.. koiran- ja kissankarvat valtaavat uhkaavasti lattiapintaa..

äh, ei yhtään huvittaisi, mutta pakko on. kun on pieniä lapsia ja eläimiä, niin tuntuu ettei ikinä ehdi siivota riittävän usein..

mutta nyt, pidemmittä puheitta imureeraamaan..

-ennis- rv 4+3

Vierailija
255/283 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hymy herkässä ja tätä tyttöä laulattaa!! :D

Mutta Helenalla oli ikäviä uutisia, olen pahoillani ettei onnistunut... :( Kurja juttu, voimia sinne!

Moccalle huiskutuksia!!

Yksis: Huiiii, ootpas sä jo pitkällä! :O Ja joo, toivottavasti pääsen sinne teidän kanssa pinoilemaan, jos tämä raskaus hyvin menee niin sinne tulen aivan varmasti! :)

Jääsydän: Nuo uutiset saa aina sisuskalut muljahtamaan muutaman voltin! :( Mutta niin se vaan menee, totta kai tuollaiset uutiset satuttavat ja tuntuvat pahalta, kun itse kärsii lapsettomuudesta! Voimia!

Ja sitten QUUUUU!!! :D Hihiiiiih, suurkiitokset onnitteluista!!!! Teidän vanhojen kamujen kirjoitukset kyllä liikuttaa niiiin ihanasti, oikein lämmittää!!!

Mies on vähän että häh... ;) Eilisaamuna kun sitä testiä tuolla vessassa katselin ja nauraa hihitin niin mies hiipi oven taakse ja kysyi että ei varmaan tarvii kysyä? :) Suloisen hämillään oli, kai sekin on jo oppinut olemaan varuillaan toiveissaan. Mutta asiaa täällä sulatellaan ja onnellisia ollaan, onnen kukkuloilla ihan!! Niin, laskettu aika olisi sitten 22.10. - voih, toivottavasti sinne päästään! Mutta se musta, mitäs SULLE kuuluu? Miten raskaus sujuu? Ajatella, teille on tulossa jo toinen pikku-quu, onnittelut vielä! Ei voi muuta sanoa kuin että onnekkaita ollaan! Vaikkakin itselläni on kaamea pelko siitä, että kaikki ei mene hyvin, mutta tässä tilanteessa, tällä hetkellä, tällä voinnilla - onnekas kerrasssaan! No jopas mulle tuli puheripuli kun innostuin niin! :D

Vierailija
256/283 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäit mieleen maaliskuisten pinon aktiivina ja jostain syystä tulin tänään pitkästä aikaa katsomaan sinun kuulumisia. Ja oletkin plussannut, kuinka ihanaa!!! Paljon onnea odotukseen!

Lene 34+0

Vierailija
257/283 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kovastihan ahkeraan sitä tuli aikoinaan maaliskuisissa pyörittyä, toivottavasti nyt pääsen ihan täyspitkäksi ajaksi tuonne lokakuisiin!!! Hienosti siellä on jo viikkoja kasassa! Itselläni olisi eilen ollut eka äippälomapäivä mikäli edellinen raskaus olisi jatkunut, sitä kyllä jännitinkin etukäteen. Mutta ihanaa oli huomata, että tämä raskaus on nyt etusijalla ja onni sen myötä, ei kovin montaa apeaa ajatusta mahtunut eilisellekään päivälle! :) Eteenpäin vaan katse, niin se menee, tämä raskaus on nyt elämässäni etusijalla!!!!!!!!!!!!!!!!

Mukavaa odotuksen loppusuoraa sinne ja kerrothan terveisiä sinne maaliskuisiin!!!

Vierailija
258/283 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä arvasin! ONNEA! Mulla oli koko viikonlopun sellainen hytinä että oot plussannut : ) Ihanaa, nyt sormet ja varpaat ristiin että saat nautiskella raskaudesta koko 9 kk. Minkälainen olo nyt? Joko oksentelet aamusta iltaan?

Helenalle vielä pahoittelut, ja paljon tsemppiä jatkoon.

Täällä mennään pp12. Menkkatuntemukset vaan yltyy, eikä mitään raskauteen viittaavaa. Paitsi eilen aamulla tehty raskaustesti, joka näytti erittäin vahvan plussan - mutta (ennen kuin kukaa asiasta innostuu); mä tein sen vaan sen takia, että tiesin Pregnylin näkyvän vielä, ja halusin edes kerran nähdä oikean, vahvan plussan tikussa niin kauan kuin se on mahdollista... tyhmää! Mullahan oli siis se Pregnyl-tuki, josta viimeisen 1500 IU pistin viime tiistaina.

Eli mun ei ole mitään järkeä testailla ennen perjantain veritestiä, kun ei oikein tiedä koska Pregnylit ovat varmasti häipyneet elimistöstä. Ihme on, jos vuoto ei ala jo ennen perjantaita. Mutta vielä ei siis ainakaan vuodon häivääkään.

Vierailija
259/283 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaukset ja onnittelut ihanista uutisista!

t. vilttiketjun Senniina + inssitypy huomenna 8kk

Vierailija
260/283 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jessis, ei niitä oireita välttämättä olekaan vielä. ne kun voi alkaa vasta sitten jonkin aikaa positiivisen testin jälkeen..

perjantainapa sitten tietää! peukut täällä pystyssä! =)

eipä erikoista. varasin ajan ultraan 7.3. eli parin viikon päästä pe.

edelleen vä' syttää ja palelee, ja nyt on ilmestynyt alavatsaan jonkin moista juilintaa välillä. rinnoissakin on välillä jotain tuntemuksia..

eipäs muuta..

-ennis-