Jouduin pyytämään apua, mutta heti sain huomata, että väärin meni..
Olen tarjoutunut auttamaan suvun juhlissa kykyjeni mukaan aina ja joka kerta on apu kelvannut. Viimeksi järjestin yksin 30 hengelle hautajaistarjoilut, kun asianosaiset ei siihen surultaan kyenneet itse. Nyt tarvitsen itse apua kipeästi omissa juhlajärjestelyissä ja pyysin äidiltäni apua ihan vaan että tulisi lapsia ja vauvaa hoitamaan muutamaksi tunniksi että saan jotain tehtyä.
väärä päivä on, eikö voisi edellisenä päivänä tehdä? (täyttää voileipäkakut ja täytekakun?? No ei ehkä) Pitkin hampain lupautui, mutta paska fiilis jäi, ehkä on vihonviimeinen kerta kun pyydän.
Kiitos tästä purkautumisväylästä, ottaa niin pannuun!!
Kommentit (2)
yksi ystäväniteki isänsä 50-vuotispäiville suuren osan tarjoiluista, käytti aikaa monia tunteja - ja sitten kun olisi mennyt sovitusti juhlavierailulle lastensa kanssa, ilmoitettiin, että lapset ei olekaan tervetulleita. Viinaanmenevät isovanhemmat kun halusi mieluummin aloittaa tissuttelun jo iltapäivästä, eikä kuitenkaan lapsenlasten edessä sitten kehdanneet alkaa pämpätä...
ei enää itseään inspaa tekemään mitään toisten puolesta, ku ei saa itse apua kun tarvis. Tuttua hommaa.