Loukkaannunko mäkin nyt turhasta?!
Oltiin matkoilla ja näytettiin matkakuvia. Edellisiltä reissuilta ei olla juuri näytetty ja sitten onkin tullut kyselyitä, että miksei matkakuvia lainkaan näytetä.. Kyse on siis mieheni veljen tyttöystävästä lähinnä.
Hän on todella hiljainen, ei edes hei sano jos ei itse sano ensin. Ei puhu mitään, jollei kysytä. Miehen vanhemmat sanoivat, että kyllä se tyttö heille puhuu kun mieheni kysyi asiasta heiltä.
No, niihin kuviin... Muut katseli kuvia ja tyttöystävä heittäytyi veljen kanssa sohvalle katseluetäisyydelle makaamaan ja laittoi silmänsä kiinni!! Kuulin veljen kysyvän hiljaa häneltä, että väsyttääkö sua. Ja tttöystävä vastas, että ei väsytä! Silti silmät kiinni.. niinkuin protestiksi. Mua harmittaa kun en kommentoinut mitenkään... Olis pitänyt nolata vähän anopin edessä sitä tyttöä, et ei tätä pakko oo katsella jos ei edes väsytä.. voit mennä muualle..
Eli olenko mä nyt ihan kamala? Mä en yhtään tykkää siitä tytöstä.Se tekee ihan mahdottomaks sen, että siitä vois edes yrittää oppia pitämään..
Kommentit (13)
Kirjoituksesi perusteella ei kovin paljoa, anteeksi vaan!
Eikä lomakuvien katselu kestänyt kuin 10 minuuttia, ei olis musta ollut paha. No tietty jos ihan vituttaan haluaa protestoida niin sitten ei.. Mutta jos nyt edes kohteliaisuuttaan olis katsonut vaikkei olis kiinnostanutkaan... Musta oli aika pokkaa tolta tyttöystävältä olla katsomatta.
ap
Ei nyt ehkä kovin kaunista käytöstä, mutta en mä nyt tuollaisesta loukkaantuisi vaan pyrkisin ajattelemaan, että ehkä hänellä oli joku syy. Joillekinhan tulee päänsärky jos pitää hämärässä katsoa kuvia tms.
Aikuisen kaunis käytös on myös sitä, että ei loukkaannu tai suutu toisen oudosta tai huonosta käytöksestä. Nuo taidot opitaan hiekkalaatikolla.
mutta omaan sen verran hyvät käytöstavat, että ne katselen ja jopa kommentoin... silmät auki ja houkottelematta. Ei maailman isoin asia, mutta huonoa käytöstä tuo on.
Typeräkäytöksinen tyttö on, mutta parasta lienee jättää hänet omaan arvoonsa ja olla huomaamatta. Tai sitten heittää ihan vitsikommenttia...
Ei liene loukkaantumisen arvoinen tapaus.
lomakuvia. Mutta kyllä mäkin yritän haukottelematta katella jos joku sellasia näyttää. Onneksi vissiin aika moni on tajunnut, että ei ne muita kiinnosta, eikä niitä paljon joudu katselemaan.
Tottakai toisten kuvia on kiva katsella, kunhan ei liiallisuuksiin mene (esim. tunnin sessio putkeen tms.)! Ja jos ovat aiemmin oikein kyselleet kuvia vielä!
Eli jos tuo tyttö on oikeasti tehnyt noin, mielenosoituksellisesti silmät kiinni, niin johan on todella outoa käytöstä!! Vaikka kuvat ei kiinnostaisi pätkääkään, niin aikuinen ihminen kyllä kestää niitä katsoa vaikka sitten ihan kohteliaisuudesta. Tietenkin.
Ihmetyttää että tuollaistakin käytöstä täällä puolustellaan.
Eri asia jos hirveästi kerskaillaan matkalla, ja näytetään kilokaupalla kuvia, ja pitkiä videoita, mutta ei kai tässä sellaisesta kyse ollut.
Siis istuiko tuo ihminen oikeasti 10min silmät kiinni??
Outoa käytöstä, mutta kannattaako tuosta nyt loukkaantua? Voi olla itse se aikuisempi osapuoli.
teillä enenmmän rahaa, parempi talo,onnellisempi suhde, ihanammat lapset, sulla on virallinen status miniänä ja läheisemmät välit sukuun. Jollekin sitä pitää mieltänsä osoittaa kun on joutunut nokkimisjärjestyksessä viimeseksi
niin että vuodattaa vielä palstalla asiaa on elämän täytynyt todella kohdella silkkihansikkain.
Mutta minä ajattelen niin, että elämä opettaa - moukkiakin. Jollei tuolla tyypillä ole tuon vertaa tyylitajua/käytöstapoja, niin kyllä sen varmasti pani anoppikin (ja muut) merkille. Hänen häpeänsä.
Iteki joutuu miehen sukulaisten kanssa aina näihin"voi kun olis sillä hetkellä jotain sanonu"- tilanteisiin. Pitäis vissiin avata suunsa, olis oikein tollasille!! :D