Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies saartaa mut henkisesti loppuun. Mun pitais olla koko ajan sisaisesti iloinen ja riemukas ja taynna suurta tunnetta hanta kohtaan.

Vierailija
19.12.2007 |

Ja kun en oikeasti aina ole sitä niin sitten mökötetään ja kiukutellaan " kun sustakin on tullu tommonen zombi" .

Mä en vaan jaksa koko aikaa olla sellainen kuin suhteen alkuaikoina kun olin niin hirveän rakastunut. Olen tästä sanonut ja mies totesi että ei pidä minusta jos en ole täysillä läsnä.

Meille on tulossa yhteinen vauva joten en ihan heti tahtoisi erota.

Tuo mies puristaa minusta jotenkin kaikki voimat pois vaikken koskaan olekaan ketään yhtälailla rakastanut. Mä vaan tykkään olla välillä ihan rauhassa ja etäinenkin ja olla välillä vähemmän läsnä, sillain lepään henkisesti, mutta toi ei sitä ymmärrä =( vaikka oon yrittänyt selittää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pieni homma kasvattaa sisällään ihmistä, kun samalla pitää käydä läpi juttuja ettei ne jää kummittelemaan omaan lastenhoitoon ja hyvinvointiin.

Vierailija
22/24 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mies ei kestä sitä jos olen iloinen ja poukkoilen sinne tänne ja säteilen innosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit tahtoo että heihin keskitytään koko ajan, heitä palvotaan, heitä ilahdutetaan.

Normaali ihminen antaa toisen välillä käpertyä itseensä.

Vierailija
24/24 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Narsistit tahtoo että heihin keskitytään koko ajan, heitä palvotaan, heitä ilahdutetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän