Mun poikakaverilla 70 seksikumppania, 3 kanssa harrastanut seksia ilman kortsua. En tuu koskaan hyvaksymaan tai paasemaan yli! On niin paha olla:(
Kommentit (27)
Vierailija:
etkö soisi samaa ihmiselle, joka ei ole pysyvässä parisuhteessa?
Vierailija:
70 seksikumppania
7 sinkkuvuotta (arvaus)
10 kumppania/vuosi
baari-iltoja esim. 4/kk, yhteensä 48 vuodessa
uusi kumppani siis noin joka viides baari-ilta, harvemmin kuin kerran kuukaudessa.onko tämä paljon vai vähän?
...ihan sopiva määrää... joopa joo
Itse en voisi sitoutua moiseen. Koska mennyt elämä kertoo ihmisen arvoista ja ihmisestä ja siitä, mitä on korvien välissä. Voi olla ihan mukava yms kaveri, mutta en huolisi moista itselleni.
Täällä jotkut puolustelee miestä jolla on ollut noin paljon seksikumppaneita... Jos ap olisi sanonut, että hänellä itsellään on ollut 70 seksikumppania, hänet olisi heti haukuttu huoraksi täällä... Mutta se on taas näköjään miesten etuoikeus kerätä seksikumppaneita. Ja minä en todellakaan arvosta kummankaan sukupuolen seksihurjastelua tuollaisella määrällä..Huh huh
joillekin se seksi vaan on seksiä eikä mitään hurjastelua tai moraalittomuutta. Oli kyseessä sitten mies tai nainen. Varsinkaan menneiden seksikumppaneiden ei pitäisi vaikuttaa mitenkään nykyiseen suhteeseen, siinä olen yhden aiemman kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Kysymys on ap:n itsetunnosta eikä siitä, mitä hänen miehensä on sinkkuaikoinaan tehnyt.
Eipä ole tarvinnut kymmeneen vuoteen kapakoissa luuhata " siinä mielessä" ja lapsiakin on nykyisin neljä.
etkö soisi samaa ihmiselle, joka ei ole pysyvässä parisuhteessa?