Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun poikakaverilla 70 seksikumppania, 3 kanssa harrastanut seksia ilman kortsua. En tuu koskaan hyvaksymaan tai paasemaan yli! On niin paha olla:(

Vierailija
19.12.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö soisi samaa ihmiselle, joka ei ole pysyvässä parisuhteessa?

Vierailija
22/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etkö soisi samaa ihmiselle, joka ei ole pysyvässä parisuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

70 seksikumppania

7 sinkkuvuotta (arvaus)

10 kumppania/vuosi

baari-iltoja esim. 4/kk, yhteensä 48 vuodessa

uusi kumppani siis noin joka viides baari-ilta, harvemmin kuin kerran kuukaudessa.

onko tämä paljon vai vähän?

Vierailija
24/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan sopiva määrää... joopa joo

Itse en voisi sitoutua moiseen. Koska mennyt elämä kertoo ihmisen arvoista ja ihmisestä ja siitä, mitä on korvien välissä. Voi olla ihan mukava yms kaveri, mutta en huolisi moista itselleni.

Vierailija
25/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut puolustelee miestä jolla on ollut noin paljon seksikumppaneita... Jos ap olisi sanonut, että hänellä itsellään on ollut 70 seksikumppania, hänet olisi heti haukuttu huoraksi täällä... Mutta se on taas näköjään miesten etuoikeus kerätä seksikumppaneita. Ja minä en todellakaan arvosta kummankaan sukupuolen seksihurjastelua tuollaisella määrällä..Huh huh

Vierailija
26/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin se seksi vaan on seksiä eikä mitään hurjastelua tai moraalittomuutta. Oli kyseessä sitten mies tai nainen. Varsinkaan menneiden seksikumppaneiden ei pitäisi vaikuttaa mitenkään nykyiseen suhteeseen, siinä olen yhden aiemman kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Kysymys on ap:n itsetunnosta eikä siitä, mitä hänen miehensä on sinkkuaikoinaan tehnyt.

Vierailija
27/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut kymmeneen vuoteen kapakoissa luuhata " siinä mielessä" ja lapsiakin on nykyisin neljä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme