Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mua surettaa kaverin puolesta, mitä tekisin?

Vierailija
19.12.2007 |

Moikka!

Mun hyvä kaverini perusti parisen viikkoa sitten oman yrityksen ja on nyt saanut kaikki perusasiat kuntoon. Alkuviikosta hän teki itselleen käyntikortit ja esitteen, suunnitteli siis itse ja teki ja hänen miehensä tulosti esitteet työpaikallaan ja käyntikortit painatettiin ihan kirjapainolla. Ihan hienoa jälkeä ja kivat MUTTA...

Niissä on molemmissa sama kirjoitusmoka. Siis ihan silmillä nähtävä iso kirjoitusvirhe sloganissa eikä tämä kaverini siis ilmeisesti näe sitä. Mä en käsitä miten sen mies ei ole tajunnut sanoa siitä eikä se itsekään ole sitä huomannut ja nyt se jakelee niitä ympäri kaupunkia ja koettaa tehdä itsestään hyvän vaikutelman.

Olen niin pahoillani ja nolo hänen puolestaan kun eihän tuollaista mokaa voi, SIIS VOI tehdä! Eihän kukaan ota edes sellaista yrittäjää vakavasti jolla on jo käyntikortissa ja esitteessään iso kirjoitusmoka. Se antaa kyllä yrittäjästä tosi nuijan kuvan.

Miten mä voisin hienovaraisesti sanoa tälle kaverille tästä asias? Tämä yritys on ollut hänen haaveensa pitkään ja hän on aika herkkänahkainen kaiken yritykseen liittyvän kanssa... En siis tosiaan voi vain töksäyttää että " kato, etkö ole huomannut että näissä on virhe?" Se onneton teetti niitä käyntikortteja 600 ja esitteitäkin tulostettiin kuulemma 450. Ei ihan ilmaisia ole olleet, käyntikortit nyt ainakaan! Mitä te tekisitte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla puhua siitä miten sokeaksi sitä tulee omille kirjoituksilleen. Vielä enemmän kaveriasi harmittaa kun on jo ehtinyt jakaa niitä enemmänkin ennen kuin saa virheen korjattua.

Vierailija
2/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppi kakkoselle. JA kyllä kuule kaikille sattuu virheitä, kaikki tekee virheitä. Tiiä vaikka liike tulis tunnetuksi paremmin tämän ansiosta. On helpompi lähestyäkin ihmisten kun om moka tullut. Kyllä minä ainakin ottasin liikkeen vakavasti.:) Ja olisi todellakin helppo lähestyä mokan tähden.

Ettet se kuitenkin ollut sinä itse joka teit mokan ja nyt haluat varmistusta jatkolle..;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen tappio voi kirpaista nyt hetkellisesti, mutta tuollainen moka saattaa kuivettaa koko liiketoiminnan alkuunsa. Kannattaa siis teettää pikaisesti uudet käyntikortit ja julisteet ja laittaa ne jakoon.

Selväähän on, että ystävällesi tuo moka valkenee ennemmin tai myöhemmin. Sitten onkin ikävä sinunkin selitellä, olitko ollut siitä tietoinen vai et.

Mars kertomaan!

Vierailija
4/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sillä siis piti olla käyntikortissa tiedot sekä suomeks että ruotsiks, mut siihen ruotsi-osuuteen olikin tullut nolo moka. :) No mut ei siinä mitään, pakkohan siitä oli sanoa. Tai oikeestaan tilanne meni niin, et kun tyyppi näytti niitä kaverilleni ylpeänä, niin kaveri repes nauraan... Ja kyllähän se tyyppi siitä sit heti tajus, et siel on joku virhe. Ei siitä tarvinnu sen enempää edes sanoa, näytti vaan naurun seasta et " kato nyt, näät sä ton nyt itekin!" . :D Tässä tapauksessa n. 1000 korttia meni siis uusiks.

Vierailija
5/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai noinko se meneekin (ja sanot väärin kirjoitetun ääneen)!

Minä kun luulin sen menevän eri tavalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi