Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä silmänympärysvoide 28-vuotiaalle ryppysilmälle...

Vierailija
19.12.2007 |

Mä oon vielä näin nuori, mutta viime aikoina on käynyt silmään nuo ilmejuonteet silmien ympärillä. Ihan silmien ulkokulmissa on jopa iho välillä sellasta punertavaa. Ja tänä aamuna vasemman silmän alla silmän alareunan suunnan mukaisesti noin sentin päässä huomasin pitkän pitkän juonteen!

Olen käyttänyt silmävoiteita jo parikymppisestä ja viime vuodet odottanut, että voisin ruveta käyttämään niitä kaikki +30 v. -voiteita.

Suositelkaa mulle jotain hyvää tuotetta, kiitos!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielettömän hyvä! Ei myöskään sisällä petroli-johdannaisia eikä ole testattu eläimillä.

Vierailija
2/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Widmerin silmänympärysvoiteen. Tykkäsin, niin kuin muistakin sarjan tuotteista. Eikä kamalan kallis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmävoide aloitetaan jo parikymppisenä ja tietty niitä on erilaisia eri ikään nähden. Käytän merkkituotteita sillä monet halpikset turvottaa tai alkaa kutittaan. Vaikea suositella mikä sinulle sopii. Niitä löytyy niin juonteille, tummentumien poistoon kuin turvotukseenkin. Mene kunnon liikkeeseen esim Stockmann tai Sokos joissa asiantuntevat myyjät neuvovat sulle oikean voiteen.

Vierailija
4/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
5/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on myös hygieniisiä kun ovat pumppupullossa, ei mene sormista pöpöjä rasvan joukkoon. Itse käytän " jo" Biothermin Multi Rechargea (oranssi pullo) kun olen 36-vuotias, mutta sulle vielä kävisi varmaan jokin kevyempikin. Jo tulleita ryppyjähän ei saa rasvaamalla pois.

Vierailija
7/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla herkästi reagoiva iho kasvoissa ja kyseinen tuote sopinut hyvin ja pitää silmänympärysihon hyvässä kunnossa. Ikää yli 30 vee minulla.

Vierailija
8/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan sanoa, etten huomaa eroja eri tuotteiden tai merkkien välillä.

Olen käyttänyt ainakin Body Shoppia, Biothermia, Lumenea ja Clarinsia. Vielä en ole ostanut mitään " vanhemman väen" tuotteita kun ajattelen niistä olevan jotain haittaa tms...Olenko ihan hoopo?

Ap

Vierailija
9/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo parikymppisenä, ja nyt hänellä on ryppyjä. Minä olen 37-vuotias, eikä mulla ole vieläkään ryppyjä, muutama ihan hienonhieno uurre on, joitka nähdäkseen pitää mennä tosi lähelle peiliä. Pari vuotta sitten aloitin voiteiden käytön ihan siksi, että tuntui että niin kuuluu tehdä.

Musta tuntuu että vaan pilatte ihonne rupeamalla kiusaamaan sitä liian nuorena kaikenlaisilla kemikaaleilla. Joskus olen miettinyt myös, miksi miehet pysyy niin rypyttöminä pitkään, esim. oma mies. Joka ei siis tee iholleen yhtikäs mitään.

Vierailija
10/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jo parikymppisenä, ja nyt hänellä on ryppyjä. Minä olen 37-vuotias, eikä mulla ole vieläkään ryppyjä, muutama ihan hienonhieno uurre on, joitka nähdäkseen pitää mennä tosi lähelle peiliä. Pari vuotta sitten aloitin voiteiden käytön ihan siksi, että tuntui että niin kuuluu tehdä.

Musta tuntuu että vaan pilatte ihonne rupeamalla kiusaamaan sitä liian nuorena kaikenlaisilla kemikaaleilla. Joskus olen miettinyt myös, miksi miehet pysyy niin rypyttöminä pitkään, esim. oma mies. Joka ei siis tee iholleen yhtikäs mitään.

Rypyttömyyskin on perinnöllistä. Itse olen käyttänyt silmänympärysvoiteita myös parikymppisestä eikä ole ryppyjä eikä juonteita joilla monilla muilla ikäisilläni on (36v). Ihoni on ohutta, eli perinnöllisesti ryppyyntyvää. ;)

Vierailija
11/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
12/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjaimellisestikin. Siksi eivät rypisty niin helposti. Itse olen käyttänyt silmänympärysvoidetta (geelimuodossa tosin tuolloin) jo 2-kymppisestä. Nykyään käytän lähinnä Louis Widmeriä ja satunanisesti esim. Lumenen herkkäihoiselle suunnattua. Ei ole ryppyjä, ikää 35v.

Vierailija
13/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hintaa noin suurin piirtein?

Ap

Vierailija
14/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä hyvä silmänympärysvoide

Vierailija
15/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kuiva iho silmien ympärillä, mutta käytän vain perusrasvaa, olen huomannut sen olevan kaikkein paras.

Miten se silmänympärysvoide oikeasti toimii? uskon että jokainen rypistyy silloin kun on tarkoituskin, silmänympärysvoiteet vain turvottavat ja saavat näyttämään, että ryppyjä on vähemmän, mikä ei tietenkään ole totta. Ihan turhaa rahan haaskausta, oikeasti.

Vierailija
16/18 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on tärkeää osata käyttää niitä, eli ihan pienen pieni määrä riittää, ja EI saa laittaa yläluomelle!! Se kyllä turvottaa!

Vierailija
17/18 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jabu' Shen hyvä tarjous. 49,90¿ (norm. 89,90¿) lahjapakkaus, jossa on silmänympärysvoide, kasvovoide ja puhdistusmaito. Kai ne muut säilyvät pari kuukautta avaamattomina kaapissa, niille kun ei ole akuuttia tarvetta...mitä luulette?

Jos Jabu on loppu, niin ostan Biothermin vihreän Age Fitness 2 -voiteen, sekin kympin halvennuksessa tässä kuussa. Tekisi kyllä melkein mieli kokeillä Biothermin lilaa Biofirm lift -voidetta, joka on tarkoitettu " aikuisen naisen iholle" . Olenkos minä nyt sitten aikuinen nainen, melkein 29-v.? Missä kulkee raja?

Ap

Vierailija
18/18 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jabu' Shen hyvä tarjous. 49,90¿ (norm. 89,90¿) lahjapakkaus, jossa on silmänympärysvoide, kasvovoide ja puhdistusmaito. Kai ne muut säilyvät pari kuukautta avaamattomina kaapissa, niille kun ei ole akuuttia tarvetta...mitä luulette?

Jos Jabu on loppu, niin ostan Biothermin vihreän Age Fitness 2 -voiteen, sekin kympin halvennuksessa tässä kuussa. Tekisi kyllä melkein mieli kokeillä Biothermin lilaa Biofirm lift -voidetta, joka on tarkoitettu " aikuisen naisen iholle" . Olenkos minä nyt sitten aikuinen nainen, melkein 29-v.? Missä kulkee raja?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme