Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

musta on kiva saada Joulukortteja! ihan sama, onko itse tehtyjä, valokuvakortteja vai tiimarista, tai mistä vaan.

Vierailija
19.12.2007 |

tärkeintä on se, että ne ihmiset haluavat muistaa mun perhettäni, ja toivottaa Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

ei se mulle merkitse mitään, että onko kortin tekoon käytetty 2 tuntia vai vaan sen verran aikaa, että on nimet kirjoitettu, tai maksoiko se 8e vai 10snt. onko se kenties kaksiosainen vai ihan vaan yksipuoleinen..

miksi ihmisistä on tullut niin ahneita joka asiassa? mikään ei riitä, tai aina pitäisi olla hienompaa? onko sitten sama juttu kun paketteja avataan? tärkeää ei ollut se, mitä joku halusi antaa sinulle, vaan se, että sinä halusit jotain, ja et saanutkaan just sitä juttua, mutta kymmenen muuta..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään laittaa itse joulukortteja, sillä se on konkreettinen muistaminen ei mikään tekstari/sähköposti kaikille, joka luetaan hetkessä/kiireessä ja " unohdetaan. Joulukortit on esillä loppiaiseen ja niihin voi ohikulkeissaan palata jne. Ymmärrän hyvin, että jollain on jonain jouluna kiire/rahat tiukalla ja turvaudutaan tiimarin korttiin, mutta tärkeintä on muistaminen " hei, mä ajattelin sua, vaikka en ole paljon yhteyttä ehtinyt pitää" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi