Ihanaa! Huomenna kampaajalle banaaninutturalle ja sitten meikkaajalle!!! :)
Mennnään illalla kuuden aikaan lapsen musiikkileikkikoulun kuusijuhlaan, ja ihanaa kerrankin näyttää kauniilta. Lapsella on ensiesiintyminen siellä :)
Kommentit (13)
asusta, kaksi vaihtoehtoa. Pitää aamulla päättää, kumpi asu tulee. Meikkiin voi valita oikeat sävyt. Mies ei koskaan käytä farkkuja!
Miksi ei tekisi?
Kun kävin harjoituskampauksessa, niin itse suositteli minulle banaaninutturaa, se näytti minustakin parhaimmalta. -ap
väri on sellainen hentoinen roosa. Toinen on juhlavampi asu, mietin onko liian rohkea. Spaghettiolkaimet ja kiiltäväpintainen, hyvin laskeutuvaa velouria. Molempien kanssa kävisi samat kengät, joten niissä ei ongelmaa.
Eniten kuitenkin iloitsen siitä, että saan huomenna olla 2-3 tuntia hemmoteltavana ja sitten vielä juhlatilaisuus kaiken päälle :)
Miksi tulet minun ketjuuni kakkimaan? Yök!
-ap
Itse laittaisin jakkupuvun, spagettivelour voi tosiaan olla liian rohkea, saattaa monelle tulla mieleen, että siinä on nainen pokaamassa koulukaverien isejä. Jossain juhlallisemmassa tilaisuudessa spagettivelour vois olla ihana.
Voi kun saisin laihdutettua, olis mukavaa pukeutua noin.
13
juhlava! En ymmärrä täällä äitejä, jotka eivät ole edes juhliin valmiita panostamaan pukeutumiseensa ja meikkautumiseen, vaan samoissa vaatteissa ja ilmeissä tullaan juhlatilaisuuksiin kuin perhekerhoonkin.
En usko, että kukaan ajattelisi että yritän pitkässä mekossa " iskeä" lapsen musiikkileikkikoulukavereita, koska oma mieheni tulee myös. Mutta ehkä joku tuntee kateuden piston. Lapsemme ei ole muuten vielä koulussa, 3-vuotias. -ap
olisin sen verran hoikempi, että voisin pukeutua glamouristi.
Mutta etiketti tarkoittaa sitä, että ottaa mukavasti huomioon muut ja tekee muiden olon miellyttäväksi ja mutkattomaksi ja tekee kanssakäymisestä sujuvaa.
Lasten juhlat eivät ole sellaisia, mihin mennään piikkikoroilla ja mahdollisimman seksikkäinä, vaan pikemmin sellaisia, mihin on mukavaa mennä juurikin glamour, mutta klassisempaan tyyliin.
Ainakin itse vetäisin ennemmin Jackie Kennedy -tyyliin kuin Julia Roberts Hollywood -tyyliin.
Mutta puvun vaikutushan riippuu kantajasta. Sinä voisit hyvinkin osata olla sellaisessa puvussa niin, ettei ihmisten ensimmäinen mielikuva ole vamppaaja.
henkilökohtaisesti. Koin että sinä pidit suunnitelmastani. Kirjoitin enemmän yleisellä tasolla, siis siitä yleensä miten ihmiset pukeutuvat tai pikemminkin jättävät pukematta. Minulla olisi spahettiolkaimien päällä ohutkuultava harso tai sellainen käsivarsiliina siis, joten yläosakaan ei olisi liian avonainen, kai? Mutta ehkä jakkuun päädyn kuitenkin. Täytyy vielä aamulla sovittaa uudestaan. Ystävyydellä minäkin :)
Kiitos kauniista sanoistasi. Minulle tuli hyvä mieli. Lähden nyt nukkumaan hymy huulillani. Hyvää yötä! :)
Jos sulla on kampauksen pohjana rullat, bansku pysyy kasassa ainakin kaksi yötä, kun aamulla vähän kohennat sitä.
Hauskaa juhlaa!
Mieluummin hiukset auki ja takkuisena jakauksella kuin mauton bansku!