Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä käy siivooja kotona?

Vierailija
18.12.2007 |

Itse harkitsen, jos ostais palveluita n.kerran kuukaudessa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesu ja mankelointi, lattioden pesu ja jotain extraa mikä milloinkin ajankohtaista. Paljonkohan maksaisi?

Vierailija
2/11 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko jää 150e maksettavaksi itse kuukaudessa? ja miten se vähennys tapahtuu? jälkikäteen vai maksettaessa?

Onko suomalainen siivooja? Oletteko itse kotona hänen siivotessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30e/ tunti, yksi siivouskerta maksaa 80e. Tosta saa vähentää verotuksessa 60%, joten maksettavaa jää 32e/kerta! Tosi vähän musta.. perussiivous: imurointi, lattioiden pesu, pintojen pyyhintä ym. Kämpän koko meillä 80m2 ja pk-seudulla asutaan.

Vierailija
4/11 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menee huomattavasti kauemmin ja siivoan perusteellisesti. Ensin matot ulos, sitten imurointi ja pölyjen pyyhintä, parin tunnin päästä lattioiden nihkeämoppaus. Tähän lisäksi vielä 2 vessan pesu. Teen työtä rivakkaa tahtia ja silti menee yli 2 tuntia.

Vierailija
5/11 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa ymmärrä miten se 60% vähennetään?

Entä onko siivoojalla oma avain teille kotiin?

Vierailija
6/11 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tärkeetä, että aina käy sama siivooja. Hänen kanssaan olen käynyt kämpän läpi ja toiveet, miten haluan siivottavan. vähennys tehdään veroehdotukseen sitten aikanaan. Eli jälkikäteen.

Ei olla itse paikalla (tietenkään), kun meillä siivotaan. Ei täällä pääsisi minnekään omaan rauhaan. Siivoojalle piti teettää oma avain.

Vierailija
7/11 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis jos työn tekee ennakkoperintärekisterissä oleva yritys. Voit myös kai ilmoittaa verottajalle että sulla on tällaisia kuluja jo etukäteen ja saada veroprosenttisi pienemmäksi.

Meidän siivoojalla ei ole omaa avainta, odotan aina hänen tuloaan ja sitten lähdetään lasten kanssa ulos. Välillä olen kyllä miettinyt tuota avaintakin, ei tarvis aina odotella

.

Vierailija:

En kanssa ymmärrä miten se 60% vähennetään?

Entä onko siivoojalla oma avain teille kotiin?

Vierailija
8/11 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan lopputuloksesta, en käytetyistä tunneista

ja olen tyytyväinen!!

Vierailija
9/11 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa 3h ja silittää vaatteita 0,5h.

Kerran viikossa.

Neliöitä yli kaksisataa.

Vierailija
10/11 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama siivooja käy meillä kahden viikon välein 3h kerrallaan. Neliöitä noin 120. Vie matot ulos, imuroi, pesee lattiat ja pyyhkii pinnoilta pölyt. Siivoaa pesuhuoneen ja vessan. Sitten ihan oman harkintansa mukaan tekee mitä ehtii. Välillä pesee pesuhuoneen tarkemmin ja välillä pyyhkii esim. keittiön kaappien ovet ja välillä puhdistaa liesituulettimen jne. Itse imuroin ja pesen vessan väliviikoilla.

Hintaa 25 euroa tunnilta. Keskisuuri kaupunki 300km pääkaupunkiseudulta.

Suosittelen.

Vierailija
11/11 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja firmoissa on eroa ja saman yrityksen siivoojissakin on isoja eroja. Tuntuu olevan tuuripeliä millaisen siivoojan saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi