Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukasta johtuvaa?

Vierailija
18.12.2007 |

Synnytin nuorimman lapseni 1v 5kk sitten ja jälkitarkastuksessa minulle laitettiin hormonikierukka ehkäisyksi.

Tiputteluvuotoa tuli noin kuukauden ajan, mutta sen jälkeen ei kuukautisia ole tullut. Muuten on sitten ollut kaikennäköisiä pieniä oireita.

Olen lihonut 3 kuukauden aikana 10 kiloa. Minulla on kauheita ahmimiskohtauksia. Mielialat ovat vaihdelleet vuoristoradan lailla. Olen saanut kauheita raivareita ja tuntenut oloni masentuneeksi. Leukaani ja kaulaani on ilmestynyt yksittäisiä tummia karvoja (pitkiä!). Lisäksi hiukseni ovat rasvoittuneet ja kasvoihini on tullut finnejä.

Voiko nämä ällöt oireet johtua hormonikierukasta? Onko kellään ollut tälläistä? Vai mikä ihme mua vaivaa...

Olen kiitollinen jos joku osaa auttaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän osaa varmaan auttaa.

Itselläni iho ja hiukset rasvoittuvat paljon enemmän kuin ennen hormonikierukkaa. Finnejä tulee helposti. Kuukautiset eivät ole kadonneet. Mulla on ollut Mirena jo lähes kaksi vuotta.

Vierailija
2/2 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten en ole huomannut mitään eroa edelliseen elämääni:) Mutta hyvinhän noi voi ollakkin kierukasta,on siinä kuitenkin aika stydiä hormoonia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla