Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin nähdä/kokea kummituksen, miten ja missä?

Vierailija
06.01.2014 |

siis haluaisin tietää onko kummituksia oikeasti olemassa vai ei. Harmittaa kun kuulee tuttujen kummitusjuttuja, haluaisin itsekin kokea jos ne ovat totta. Olen yrittänyt hakeutua "kummituspaikkoihin" yöksi, ollut hoitsuna sellaisella osastolla yötöissä missä koko kaupunki kertoi kummittelevan, olen ollut paikallisessa vanhassa hostellissa yötä kaverin kanssa pelkästään kummituksia nähdäkseni. Ei niin mitään tapahtunut, ainoa että siellä sairaalassa tuli aina vainoharhainen olo pimeässä ja olin muka näkevinäni silmäkulmassa jotain liikettä mutta ei sitä voi laskea kunnon kummitteluksi. Onko siis kummituksia olemassa ja jos on niin onko sellaisia ihmisiä jotka niitä vain näkee kun minä en näe vaikka yritän?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kummituksia paljon

Näin niitä enemmän pienenä ku nyt

Kyl

Mä nään vieläkin mut tosi harvoin viimeks näin mun kaverin kaa menin niille pelaa ja sit yhtäkkiä katon jonku ikkunaa en tiedä miksi katoin sinne yhtäkkiä siihen ilmestyy läpinäkyvä mies jolla on silmälasit säikähdin niin paljon että meinasin kaatua mutta joku ei antanut minun kaatua olin kaatumis asennossa ja en kaatunu katoin sinne ikkunaa ja näin ku se mies hävis

Vierailija
22/34 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri tieteen ja uskomusten välinen raja, eli et voi halutessasi suoraan kokea samaa mitä joku toinen "rajatiedon" kokija kokee, et vaikka miten haluaisit. Voit korkeintaan kokea outoja tapahtumia, joihin on tähän päivään mennessä löytynyt täysin luonnolliset selitykset. Kirkunat, ovien avautumiset, kävelyn äänet yms., ovat ihan arkipäivää etenkin vanhemmissa rakennuksissa. Kummituksia metsästetään usein öisin, sillä aivot täyttää "puuttuvat aukot", jokainen uskonsa ja kykynsä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei usko kummituksiin

Vierailija
24/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pitkän uran hommissa, joissa olisi ollut mitä parhaimmat mahdollisuudet nähdä kaikenlaista selittämätöntä, mutta yhtään ainoaa kummitusta, ufoa tai sellaisiin viittaavaa en ikinä nähnyt vaikka ehkä olisin halunnutkin. Monenmoista kulkijaa ja haahuilijaa eteeni kyllä sattui  mutta kaikkeen näkemääni löytyi kyllä järjellinen selitys.

Vierailija
25/34 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ehkä mutts ei kuka voice sitä tieta?

Vierailija
26/34 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toilaa happoa silkkitieltä. Pieni annos ei riitä.

Vierailija
27/34 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummituksia ri ole, mutta on kuolleiden henkiä, demoneita ja enkeleitä. Wicca ja taikuus jne johtaa tekemisiin demonien kanssa, kristinusko suojaa niiltä. Ehkä voisit rukoilla Jumalalta jotain merkkiä, jos tosiaan kaipaat. Se olisi turvallista, vaikka veikkaat että alkaisit pelätä. Minulla on vaikka mitä kokemuksia ja kyllä se on pelottavaa silti. Aloita ajattelemalla, että sun ympärillä on kokoajan erilaisia henkiä ja ne näkee sut, mutta sä et näe niitä... ei kiva, varsinkin jos ne eivät ole kaikki hyviä. Kannattaa rukoilla suojelusta, se auttaa pelkoon.

Vierailija
28/34 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sattumoisin haamujenmetsästäjä ja voin kertoa että et haluaisi kokea/ nähdä haamua tärisee kolme päivä sen jälkeen 😱

Vierailija
29/34 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="001.2014 klo 12:47"]

Siis se näkeminen ois sellainen juttu että voisin uskoakin.

Näköharhat eivät ole mitenkään tavattomia. Ihminenhän näkee esimerkiksi hypnoosissa tai epileptisen kohtauksen aikana mitä kummallisimpia asioita. Jos on suggestoinut itsensä ajattelemaan, että täällä varmaan näkyy kohta kummituksia, ja on sopivassa mielentilassa, kaikenlaista voi kuvitella näkevänsä.

Ja uskoahan voi mitä tahansa. Eri asia on, mikä on totta.

Mutta se riittää todisteeksi minulle, jos voin todeta, että olen mielestäni kokemuksen aikana täysissä järjissäni eikä mitään muita harhoja tai mielenterveysongelman oireita ole. Tiedän, että niitä on vaikea millään nykyisillä mittauslaitteilla varmaksi todistaa, mutta en minä mitään väitöskirjaa ole tekemässäkään asiasta. Vain omasta uteliaisuudestani.

No tuohon pääset ihan vaan päättämällä onko niitä vai ei. Ihan yhtälainen todistusarvo sillä on kuin jollain satunnaisella aivokemiallisella häiriötilalla.

Vierailija
30/34 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummituksia ri ole, mutta on kuolleiden henkiä, demoneita ja enkeleitä. Wicca ja taikuus jne johtaa tekemisiin demonien kanssa, kristinusko suojaa niiltä. Ehkä voisit rukoilla Jumalalta jotain merkkiä, jos tosiaan kaipaat. Se olisi turvallista, vaikka veikkaat että alkaisit pelätä. Minulla on vaikka mitä kokemuksia ja kyllä se on pelottavaa silti. Aloita ajattelemalla, että sun ympärillä on kokoajan erilaisia henkiä ja ne näkee sut, mutta sä et näe niitä... ei kiva, varsinkin jos ne eivät ole kaikki hyviä. Kannattaa rukoilla suojelusta, se auttaa pelkoon.

Raskaat väitteet vaativat raskaat todisteet. Tältä kirjoittajalta ne nyt sattui unohtumaan.

Vierailija
31/34 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kokemusta, että sulla tuntuu että joku on sun lähellä tai kaukana, kattoo suo, mutta ei piinaa, mutta on tarkkaileva, tuntuu että yrittää hakea jotakin, ja joskus jossain paikoissa kertoa ehkä jotakin. Mun on tapana, kun tunnen tai nöen jonkun merkin niiden toimunnasta, jutella niille. Ei niinku pahal, vaan ku kelle tahansa puhuisi. Ei oo näyttäny ketää mun kuulema/aistima sielu/sielut tehny mitään pahaa. Totta puhuen, joskus jännittää, ku aistin/kuulen niiden olevan läsnä.

Vierailija
32/34 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä! Jos se ei tapahdu luonnostaan!! Jos saat yhteyden henkimaailmaan niin et enää ikinä saa normaalia elämää. Se olisi liian vaarallista kun ei ole tietoa paljoa✝️

Vierailija
33/34 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin noin 10 vuotiaana ainakin 3 haamua asunnossamme yksi istui sohvalla

Vierailija
34/34 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pacman