Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sai perinnöksi

Vierailija
31.01.2014 |

Isänsä asunnon ja pyysi minua hankkimaan remppatarpeet sinne.. nyt olen sitten ostanut edullisesti lattiaa, tapettia, kaakelia tms..

Niin alkaa hirveä valitus miehen siskoilta että mitä nyt tuollaista ja ei tuo sovi, kaikki muistot tuhottu ( anoppi aikoinaan kaivertanut pituudet oven karmiin/ vaatekaapin sisäseinässä luki miehen siskon runo 70- luvulta)

Yritin sanoa että asunto on menossa myyntiin niin alkoi valitus että sittenhän asunnon arvo nousee ja voitto pitäis jakaa kolmeen osaan.. mies torppas nää puheet alkuunsa niin nyt on kaikilla herne nenässä ja huudetaan kovaan ääneen että mulla ei ole asiaa määrätä mitään ja päättää mistään..

En voi tajuta miksi aikuinen ihminen käyttäytyy noin. Kuolemastakin on aikaa jo useampi vuosi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se sun mies joku uusavuton?

Vierailija
2/11 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen itse hoitaa suhteensa sisaruksiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miehen siskot edes tietävät, mitä teillä on tekeillä? Lukko ovessa voisi olla ihan hyvä ajatus. Laittakaa myyntiin sellaisenaan, rempatkoon ostaja mieleisekseen. Jos ei mene kaupaksi tarpeeksi hyvään hintaan, jatkatte sitten.

Vierailija
4/11 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies uusavuton. Mies nämä asiat hoitaa/juttelee siskojensa kanssa mutta yhtälailla kuraa lentää minun niskaani. 

ap

Vierailija
5/11 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi kylä kyseessä joten juttu kulkee ja kyllä me nyt keskenämme jutellaan asioista.. Tai aikaisemmin juteltiin, nyt vaan meni ihmeelliseksi tämä juttu kun perintö jaettiin..  ja kyllä me nyt päätettiin rempata asunto kun tarvikkeetkin on ostettu:)

ap

Vierailija
6/11 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis perintö on jo jaettu ja sisaret saaneet osansa? Miehellesi peri asunnon? Hittojako se enää sisarille kuuluu millä hinnalla te asunnon myytte.

Vierailija
7/11 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöt on tuollaisia ja ne perinttyjen asuntojen rempat varsinkin. Muistoja muistoja on ja koko kylä odottaa että kyllä te kuitenkin muutatte sinne asumaan. 

Joås perinto on jo jaettu ja jokainen on saanut osansa, jokainen on saanut osansa. Se, mitä arvon nousua teidän tekemä ja maksama työ saa aikaan, on teidän asia, ei siskojen enää. Jos taas jotain on jakamatta tai remppakamaa ostettu kuolinpesän tiliin, remontin hyöty on yhtienen ja jaetaan kaikkien kesken.

Vierailija
8/11 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään jakamatta kaikki saivat oman osuutensa. Mä en tajua miksi olettavat  että me pidetään asuntoa tyhjän panttina ja maksetaan yhtiövastiketta.

ja hirveä nillitys siitäkin kun minä remppaan asuntoa oman makuni mukaan. Eilenkin sisko poikkes kylässä ja mainitsi että mun pitäis mieheltänikin kysyä mielipiteitä. Soitin miehelle ja kysyin onko puhunut siskoilleen jotain mistä mä en tiedä niin sanoi että ei tosiaan.. Tässä vaan alkaa hermo kiristypyytäminen on sataan kertaan pyytänyt etteivät enää puuttuisi asiaan niin eivät usko:(

ap

Vierailija
9/11 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä siis pitäisi säilyttää jonain museona siskoille? No huh huh. Remppaa käyntiin ja sitten myyntiin!

Vierailija
10/11 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:09"]

Pienempi kylä kyseessä joten juttu kulkee ja kyllä me nyt keskenämme jutellaan asioista.. Tai aikaisemmin juteltiin, nyt vaan meni ihmeelliseksi tämä juttu kun perintö jaettiin..  ja kyllä me nyt päätettiin rempata asunto kun tarvikkeetkin on ostettu:)

ap

[/quote]  juu ja ehdottomasti jos viitseliäisyyttä ja taitoa yhtään löytyy niin kannattaakin remontoida ennen myyntiä, kyllä siinä voittaa

Vierailija
11/11 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te päästätte ton siskon sinne kämppään? Pysykööt poissa, kun asunto on kerran sun miehesi. Teette miehen kanssa mitä haluatte, ja sillä selvä.