Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä sisällöksi herkkukoriin?

Vierailija
18.12.2007 |

antaisin vanhemmilleni joululahjakse herkkukorin. auta vähän kokoamaan sen sisältö, jooko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sellaisia herkkuja, jotka menevät uutena vuotena tai ihan arkea sulostuttamassa.



hienompaa kahvia/teetä/kaakaota

" eliitti" säilykkeitä kuitenkin sellaisia, mitä syövät 8oliivit, valkosipulinkynnet, aurinkokuivatut tomaatit...

kuivahedelmät/marjat

keksit, myös suolaiset

suklaa, makeiset

parempi mehu, esim. myyjäisistä

Vierailija
2/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min' haluaisin:

Erilaisia juustoja!

SUklaata.

Teetä.

Viinipullon.

Hunajaa..

Marmeladia/karkkia

Hilloa...

Keksejä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiitos noista ideoista!

Vierailija
4/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuroriisiä

kuivattuja luumuja/hedelmiä

glögiä

pipareita

marmelaadia

suklaata

...

Vierailija
5/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Yleensä herkkukoreissa on;



pähkinöitä

viiniä

kahvia

teetä

karkkia

hilloa/marmelaadia

glögiä



+esim;

kukka

kynttilöitä

jokin kiva koriste (joulupalloja, koriste esine, enkeli tmv. )



Niin, ja koriin itsessään kannattaa panostaa, eli valita mahdollisimman kaunis.

Herkkukorin voi toteuttaa myös lautasen tai tarjottimen päälle

Vierailija
6/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mutta kiitos noista ideoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tyhmää laittaa esim. helleforsin glögiä ja anna´s pipareita?

Vierailija
8/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan hömöä jos korissa on " Euroshopper-glögiä" tmv;)



MUTTA pikku vinkki, vaikka ostaa edullista niin niitä ei tarvitse alkuperäisessä pakkauksessa antaa. Eli piparit kauniiseen peltirasiaan/sellofaanin peittoon. Myös glögiä voi laittaa lasipullossa, mutta tällöin on muistettava valistaa lahjan saajaa siitä, että glögi PITÄÄ juoda parin päivän kuluessa+säilyttää jääkaapissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs parhaat piparit? mitenkäs sitten hillo tai keksit?



ja nyt kysytään mielipiteitä.