Lue keskustelun säännöt.
1,5-vuotias syönyt tänään 4 jauhelihapihviä (eines)
18.12.2007 |
eikä muuta. Broileria ja perunaakin oli tarjolla, mut ei kelpaa. Onko liikaa valkuaista ruuassa?
Kommentit (2)
Äidin/isän avuttomuus ruoanlaitossa onkin sitten toinen juttu...ja se, että antaa noin pienen päättää itse, mitä syö (jos syö).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
..