Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

monenneksiko varakkain perhe olette taloyhtiössänne?

Vierailija
18.12.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- omakotitalo asukkaat ;P

Vierailija
2/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on hienoin auto pihassa vai? Vähiten lainaa? Paras palkka? Vai mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää se, että omat rahat riittää omiin menoihin. Pitäköön jokainen huolen omista asioistaan.

Vierailija
4/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuekin varkkain, tuskin varattomin.



Taloyhtiössä satakunta perhettä (kaksi taloa)

Vierailija
5/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todellisuudessa me ollaan hyvätuloisimpia. Ja mistäkö tiedän? Tiedänpähän vain. On vain huvittavaa seurata, kuinka heidän käytöksensä riippuu siitä, kenet rankataan kuinkakin rikkaaksi pelkkien ulkoisten statussymbolien perusteella.

Vierailija
6/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tilaa naapurien verotiedot v .2006 nyt känykkääsi

Kannattaa mieluummin soittaa ovikelloa ja käydä kysymässä ihan kasvokkain niin samalla tutustuu naapureihinsa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaampia kuin te, joilla 2 uutta autoa könöttää parkkiksella. Me voitais ostaa samantien sellaisia vaikka 5, mutta tehän ette sitä tiedä;)

Vierailija
8/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että hänellä kuitenkin on jotain sukanvarressa ja meillä on velkaakin. Joten aivan varmasti me köyhyysrajan alapuolella elävät olemme köyhimpiä. Irvokasta on, että naapurilla ei ole varaa olla hoitovapaalla, vaikka ei ole velkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole hajuakaan, missä ammateissa asukkaat ovat.

Vierailija
10/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä huolimatta, että olen kolmen lapsen yksinhuoltaja. On nyt vaan erittäin hyvät tulot ja varallisuutta... Siis enemmän, kuin monella naapurilla yhteensä. No, kateellisten naapureiden panetteluja riittää sitten senkin edestä tässä 12 perheen rivariyhtiössä! Onhan se ihan käsittämätöntä, että yh väittää, että ei nosta mitään tukia (paitsi lapsilisää ja siitäkin voisi luopua) ja elareiden suuruuskin on 0 ¿/kk...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan melkoisen varakkaita. Mies on yrittäjä ja tienaa 5000-10000 euroa kuukaudessa ja silti ajan vanhalla auton rotiskolla. Se on ihan hyvä eikä olla nähty järkeväksi sijoittaa autoon. Sitä paitsi olen niin tottunut siihen etten oikein muulla osaisikaan ajaa. Miehenkin auto on ihan tavis, ei mikään öky.

Vierailija
12/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme paritaloyhtiössä ja luulen että nuo meidän naapurit on varakkaampia, sillä ne on 20 vuotta vanhempia ja vaikuttavat varsin hyvintoimeentulevilta. Niillä on varmasti vähemmän, jos ollenkaan asuntolainaa kuin meillä ja niillä on kesämökkikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme