monenneksiko varakkain perhe olette taloyhtiössänne?
Kommentit (12)
Kenellä on hienoin auto pihassa vai? Vähiten lainaa? Paras palkka? Vai mikä?
Riittää se, että omat rahat riittää omiin menoihin. Pitäköön jokainen huolen omista asioistaan.
tuekin varkkain, tuskin varattomin.
Taloyhtiössä satakunta perhettä (kaksi taloa)
mutta todellisuudessa me ollaan hyvätuloisimpia. Ja mistäkö tiedän? Tiedänpähän vain. On vain huvittavaa seurata, kuinka heidän käytöksensä riippuu siitä, kenet rankataan kuinkakin rikkaaksi pelkkien ulkoisten statussymbolien perusteella.
Vierailija:
tilaa naapurien verotiedot v .2006 nyt känykkääsi
Kannattaa mieluummin soittaa ovikelloa ja käydä kysymässä ihan kasvokkain niin samalla tutustuu naapureihinsa :-)
Varakkaampia kuin te, joilla 2 uutta autoa könöttää parkkiksella. Me voitais ostaa samantien sellaisia vaikka 5, mutta tehän ette sitä tiedä;)
Veikkaan, että hänellä kuitenkin on jotain sukanvarressa ja meillä on velkaakin. Joten aivan varmasti me köyhyysrajan alapuolella elävät olemme köyhimpiä. Irvokasta on, että naapurilla ei ole varaa olla hoitovapaalla, vaikka ei ole velkaa.
eipä ole hajuakaan, missä ammateissa asukkaat ovat.
siitä huolimatta, että olen kolmen lapsen yksinhuoltaja. On nyt vaan erittäin hyvät tulot ja varallisuutta... Siis enemmän, kuin monella naapurilla yhteensä. No, kateellisten naapureiden panetteluja riittää sitten senkin edestä tässä 12 perheen rivariyhtiössä! Onhan se ihan käsittämätöntä, että yh väittää, että ei nosta mitään tukia (paitsi lapsilisää ja siitäkin voisi luopua) ja elareiden suuruuskin on 0 ¿/kk...
Me ollaan melkoisen varakkaita. Mies on yrittäjä ja tienaa 5000-10000 euroa kuukaudessa ja silti ajan vanhalla auton rotiskolla. Se on ihan hyvä eikä olla nähty järkeväksi sijoittaa autoon. Sitä paitsi olen niin tottunut siihen etten oikein muulla osaisikaan ajaa. Miehenkin auto on ihan tavis, ei mikään öky.
Asumme paritaloyhtiössä ja luulen että nuo meidän naapurit on varakkaampia, sillä ne on 20 vuotta vanhempia ja vaikuttavat varsin hyvintoimeentulevilta. Niillä on varmasti vähemmän, jos ollenkaan asuntolainaa kuin meillä ja niillä on kesämökkikin.
- omakotitalo asukkaat ;P