Lue keskustelun säännöt.
Oululaiset! Moneltako teille tulee päiväposti?
27.12.2007 |
Meille ei ollut tullut (taaskaan) edes 15.30.... Aina menee vähintään 14.00 saakka. Kesällä jo puolenpäivän maissa. Näin siis Maikkulan alueella.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan oikesti. Postin mielestä ei ole ollenkaan kummallista! Minusta kyllä on!
on hirveän suuret alueet aina yhdelle postinkantajalle, siksi posti tulee monille niin myöhään :(
tuli ennen 11 aikaan, mutta tännän taisi tulla juuri ennen kolmea. Näin siis ollut kesästä asti. Kaakkurissa asutaan.