Ruokakauppojen ihanat -50% laput :)
Ihanaa kun heti aamusta oli laputettu -50%-lapuilla huomenna viimeistä myyntipäiväänsä viettävät tuotteet. Tänään syödään pippuripihvit koko perhe kun oli -50% (ovh.9,95 2kpl). Huomiseksi ostin -50% lehtipihvit ja tänään paistan -50% jauhelihaa pakastimeen josta teen tässä lähipäivinä jauhelihakeittoa tai -kastiketta. Kiva kun välillä voi syödä vähän paremmin :). Leipää ja sämpylöitäkin ostin 5pss joista osan pakastan.
Kommentit (44)
tuhlauksen takia! On järjetöntä kantaa roskikseen ihan kelvollista elintarviketta, jossa päiväystäkin jäljellä.
Kalaa en osta koskaan lähellä viimeistä päivää, sillä se pilaantuu niin helposti. Kala tuoreena. Juustoja on hyvä ostaa, sillä ainakin homejuustot vain paranevat lähempänä viimestä käyttöpäivää.
Lihoja ostan pakkaseen, kanaa ja jauheliha sekä naudanlihaa. Sianlihaa meillä ei syödä.
Silloin laputettiin kaikki mahdollinen -50%. Lihat olisi vain ketjun mukaan saanut laputtaa, mutta laputettiin maidot, leivät pullat, jugurtit, säilykkeitä, vaippoja...Ostajia riitti! Monet köyhät saivat pötyä pöytään ja itsekin olin iloinen, että köyhien lapsiperheiden lapset saivat hyvää ruokaa. Siitä huolimatta ruokaa meni äärettömiä määriä roskiin ja dyykkaajia oli paljon. Sen takia ketju rakennutti UMPINAISEN ROSKAKATOKSEN KANAVERKOILLA!
Nyt kun kuulin, että Tradeka on luopunut laputuksesta, aioin lopettaa kyseisessä ketjussa käymisen! Törkeää heittää ruokaa roskiin! Täällä meillä päin aika moni pieni K-Kauppa ja Tokmanni antavat vanhenemassa olevat ruokansa hyväntekeväisyyteen. Se on oikein hyvä asia. Mutta se, että ne ruuat heitetään roskiin, on järkyttävää!
Ostan itse mielelläni ale-ruokaa, emmekä kukaan ole sairastuneet siitä! Kuten yllä mainitsin, laputettuja ei vain tahdo enää olla. Poikkeuksena S-ryhmä.
Mä ostin jokin aika sitten luomuteetä varmaan 10pkt. Mä juon teetä pari kuppia päivittäin, nyt puoleen hintaan :).