Ruokakauppojen ihanat -50% laput :)
Ihanaa kun heti aamusta oli laputettu -50%-lapuilla huomenna viimeistä myyntipäiväänsä viettävät tuotteet. Tänään syödään pippuripihvit koko perhe kun oli -50% (ovh.9,95 2kpl). Huomiseksi ostin -50% lehtipihvit ja tänään paistan -50% jauhelihaa pakastimeen josta teen tässä lähipäivinä jauhelihakeittoa tai -kastiketta. Kiva kun välillä voi syödä vähän paremmin :). Leipää ja sämpylöitäkin ostin 5pss joista osan pakastan.
Kommentit (44)
Tradekassa loppuu kaikki alentamiset kunhan uudistusprojekti ulottuu joka kauppaan.Roskiin heitetään siis kaikki suoraavana päivänä viimeisen myyntipäivänsä saavuttavat tuotteet.
Ei tarvi ihmetellä miksi dyykkaaminen on lisääntynyt .
Ei lihan osuus ruuasta ihan noin paljon normaalisti ole. Jauhelihaankin sekoita soijaa niin proteiinia saadaan enemmän.
ap
laputti tänäkin aamuna yhdeksältä ne joissa on huomenna vika myyntipäivä.
No leipä onkin hyvää juuri tuoreena, mutta onneksi meillä syödään ja kaupassa myydään muutakin kuin leipää.
Ei se vanha/melkein vanha ruoka siellä pakastimessa tuoreudu. Ja kyllä punasen lapun leivät on jo kuivia ja pahoja. Onneksi vanhaa ruokaa joutuu syömään vain harvoin, sekin anoppilassa.
Mä luulin, että vain pihit eläkeläiset ostaa noita kohta vanhentuneita ruokia! Olen ollut tosi sinisilmäinen. Säälin lapsia, jotka joutuvat syömään vanhempaa ruokaa, joista jo ainakin osa vitamiineista jne. kadonnut :(
mä säälin sua.Saattaahan ne jääkapissa ostamisenkin jälkeen olla lähelle sitä viim.käyttöpäivää asti seisomassa..
Mä luulin, että vain pihit eläkeläiset ostaa noita kohta vanhentuneita ruokia! Olen ollut tosi sinisilmäinen. Säälin lapsia, jotka joutuvat syömään vanhempaa ruokaa, joista jo ainakin osa vitamiineista jne. kadonnut :(
Mikäs ero sillä sitten on, jos ostat kaupasta maanantaina ruoan normaalilla hinnalla ja syöt sen esim keskiviikkona tai ostat saman ruoan keskiviikkona puoleen hintaan ja syöt sen samana päivänä? Vai jääkö ne vitamiinit kiinni siihen alennuslappuun?
Tänään ostin broilerin minuuttipihvejä kaksi rasiaa, kirjolohisuikaleita kaksi rasiaa ja graavilohifileen.
Eilen tehtiin pihvit naudan ulkofileestä.
Jauhelihaa ostan silloin kuin sitä on alessa ja vain vähärasvaista tai paistijauhelihaa.
Juustoja saa myös halvalla, homejuustot ovat parhaimmillaan etenkin valkohomeet ihanan pehmeää sisältä, juuri sopiva kypsyysaste minulle.
Meidän S-Marketissa näitä herkkuja.
Kuka on mitään tässä kirjoittanut että PELKÄSTÄÄN näitä syötäisiin? Ja tuskinpa jostain lihasta mitkään protskut vanhenee...
ostan lihaa pakkaseen. Ja usein alennus jugurtteja ja viilejä. viilit voi syödä vielä muutaman päivän päiväyksen jälkeenkin:)
Välillä tulee kyullä ostettua ihan heräteostoksia kun on 50% alennusta. just lauantaina ostin valokynän kun maksoi vaan 10e. En edes tiedä mitä lumenen valokynä yleensä maksaa.
paljon tulee säästettyä. Voi hyvällä omallatunnolla reissata:)
syöttää lapselleen huonompiarvoista ruokaa. Tuskin nyt kaikkia ruokia kaupassa alennetaankaan?
Me käydään joka toinen päivä ruokakaupassa, ei jätetä ruokaa jääkaappiin varastoitumaan. En todellakaan antaisi omalle lapselleni muuta kuin tuoretta ruokaa!
En muista numerooni, ällöttää koko aihe!
enemmän proteiinia kun siinä on niitä matoja ja ne vasta onkin proteiinin lähde.
Molemmissa on välillä noita alelappuja, mutta aika harvoin. Menekki on siis sen verran hyvä. Yleensä alet on eineksissä, jonkun verran lihatuotteissa, maitotuotteissa harvemmin.
kerran löysin k-kaupasta yhden tuotteen, jossa oli tämä päivämäärä. sanoin asiasta myyjille ja he heittivät tuotteen heti roskiin...
jos siinä on parasta ennen päiväys esim. tänään. Se ei nimittäin tarkoita että tuote olisi pilalla huomenna, vaan ainoastaan että se ei todennäköisesti maistu yhtä hyvälle (esim. vanha leipä, joka vähän kuivahtanut). Vimeinen myyntipäivä on "tarkempi" mittari pilaantumiselle.
et miten niin ruoka on vanhetunutta jos sillä on vielä myyntiaikaakin jäljellä ja myyntiajat on laitettu hyvinkin varovaisesti että varmasti ruoka on vielä hyvää.
en osta viimeisenä myyntipäivänä, siitä on jotenkin pahat fiilikset, mutta kokolihaa kylläkin. Marinoimaton kokoliha, sitä tulee ostettua joka kerta kun näkee -50% lapun. Kaikki leivät, ruisleivän, sämpylät, paahtoleivän ostan -50%, koska sitä ei kuitenkaan tule syötyä heti ekana päivänä, vaan laitan kaiken kuitenkin pakastimeen. Mikään ei ole parempaa kuin paksustiviipaloitu vuokaleipä, jonka paahtaa suoraan pakkasesta. Mehevää sisältä, ja rapeaa päältä.
Tosin meillä tämä ihan rahankin takia, mutta todella hyvää ja laadukasta saa puoleen hintaan ja pakasimesta löytyy vaikka mitä. Kyllä on aina hyvä olo, kun saa kauppakassiin halvemmalla ja ruokabudjetti ei ylity.
Kaupassa työskentelevä ystävä myös sanoi, että hyvä kun joku osta ne pois, koska muuten menisivät suoraan roskiin.
Jumbon Prismassa siis usein -50% lihoja, joissa vielä pari päivää jäljellä. Eism. 6.11. aamuna ostin 8.11. päivättyä lihaa puoleen hintaan. Nyt on pakkanen täynnä syötävää ja oli edullista - eikä tosiaankaan liian vanhaa tai pilaantunutta.
Ollaan syöty roskiksistakin, mutta nykyään kaupoilla on jätepuristimet joten dyykkaaminenkaan ei onnistu. Täytyy sitten ostaa alennuksella jotta saa jotain kunnollistakin syötävää.
j