Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoltotestamentti

Vierailija
10.11.2008 |

.. eli siis karkeasti jos vanhemmille kävisi jotain, niin huoltotestamentissa voi"testamentata"lapsen huoltajuuden. Onko kukaan harkinnut tälläisen tekemistä tai tehnyt jo? Olemme mieheni kanssa miettineet että haluaisimme varmistaa, että vauvamme menisi hyviin käsiin jos jotain joskus sattuisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne "testamentit" on vaan toivomuksia. Lastensuojeluviranomainen päättää lopulta omien kriteeriensä mukaan, mikä täysorpojen lasten kohtalo on.

Vierailija
2/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kätevä yksinhuoltajille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on yksinhuoltaja ja toivoo, että jos hän kuolee lapsensa ollessa alaikäinen, minusta tulee huoltaja (eli siis lapsen äiti sivuutetaan). Jos niin käy, sosiaalilautakunta määrää huoltajan ja voi ihan yhtä hyvin valita äidin, jonka niin hyvin tuntevat jo pitkältä ajalta.

Vierailija
4/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jonkin sijoitettavan asiat selviää jonkin paperin perusteella, niin ovat vaan tyytyväisiä. Minä olen tehnyt vastaavan paperin omista lapsistani. siskonin kanssa ja sisko omistaan.

Vierailija
5/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte huoltajuuden jollekin tietylle niin teidän täytyy hakea hänelle yhteishuoltajuutta jo eläessänne.

ja jos jonkin sijoitettavan asiat selviää jonkin paperin perusteella, niin ovat vaan tyytyväisiä. Minä olen tehnyt vastaavan paperin omista lapsistani. siskonin kanssa ja sisko omistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi