Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan tiedoksi Fletch:lle ja muillekin!

Vierailija
18.12.2007 |

Kondomi ei suojaa kaikilta sukupuolitaudeilta, esim. herpekseltä ja kondyloomalta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

8, niin joo, kun sä et ole niitä saanut, niin ei kukaan muukaan voi.

Jos naisella on häpyhuulissa pieniä kondyloomarakkuloita, niin ei niitä mies sieltä huomaa välttämättä. Mutta enpä ihmettele tosiaan sukupuolitautien leviämistä, kun asenne on tämä hälläväliä.

t. sh

Ok, sanoppa, mitä muita vaihtoehtoja ehdotit kuin pidättäytymisen, kun vastuullisen kondomin käytön satunnaissuhteisiin liittyen otsikossa väheksyit?

Kerro missä kohtaan minun viestiäni asenne oli hälläväliä? Vai paheksuitko yleisesti maailmanmenoa? Se voisi olla kohgteliasta kirjoittaa viestiin, jos näin on, eikä suunnata silloin kommenttia minulle.

8

Vierailija
22/26 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se voin aina rikkua kesken yhdynnän.

Kokemusta on. Ja sukupuolitautikin koettu, vaikka partnerit olleet aika vähissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, niin joo, kun sä et ole niitä saanut, niin ei kukaan muukaan voi.

Ei mitään muuta. Vastasin samassa viestissä Morrelle.

sh

Vierailija
24/26 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 8, niin joo, kun sä et ole niitä saanut, niin ei kukaan muukaan voi.

Ja Morre, nuo vessajutut on ihan asiaan kuulumattomia, kyse oli seksin harrastamisesta.

Jos naisella on häpyhuulissa pieniä kondyloomarakkuloita, niin ei niitä mies sieltä huomaa välttämättä. Mutta enpä ihmettele tosiaan sukupuolitautien leviämistä, kun asenne on tämä hälläväliä.

t. sh"

Ja tuo kohta " Ja Morre ..." viittaa siihen että en enää sinun tekstiäsi kommentoinut, vaan vastasin Morrelle. En tiedä miten sen selkeämmin ilmaisisin...?

sh

Vierailija
25/26 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siihen viestiisi 10 kirjoitit tuosta hälläväliä-asenteesta. Siksi kärjistin sanomiasi (viesteissä 13 ja 19), koska olin aikeisemmassa viestissäni maininnut käyttäneeni kumia satunnaisuhteissa.

Suivaannuin, koska tulet tittelin kanssa tänne kommentoimaan, että toimittaessa vastuullisesti asenne on hälläväliä. Tulkitsin viestisi väärin, koska ilmeisesti olit suunnannut viestin loppuosan Morrelle (tosin Morrekaan ei käsittääkseni ketään kannusta suojaamattomaan seksiin?).

Ehkäpä tässä nyt kävi klassinen " ammattilaisen yleistys" . Puhut yleisenä paheksuttavana asiana tästä " hälläväliä" -asenteesta, mutta se vaan nyt sattui menemään sellaiseen viestiin, joka oli suunnattu suoraan tietyille ihmisille. Siksi ainakin minä vetäisin herneet nenään :)

8

Vierailija
26/26 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat riidellä, niin kyllä niitä riitapukareita varmasti tältä palstalta löytyy, mutta minä en siihen ryhdy, sori.

sh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi