Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Haluaisitko että sinulla olisi enenmmän seksikokemuksia?

Vierailija
17.12.2007 |

Siis ennen avo/avioliittoasi.... Minulla oli vain muutama seksikumppani ennen nykyistä liittoani. Nyt lapsia 3 ja elämä tuntuu vakiintuneen. Mutta toki sitä miettii, että mistä on jäänyt paitsi, kun seksikokemuksia ei ole karttunut eikä taida enää karttuakaan... Vai jäänkö ylipäätään mistään paitsi? Seksielämä ihan tavallista ellei tavallista laimeampaa näin lapsien jälkeen....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni ja lasteni isä on se ainoa ja ajatus seksistä jonkun muun kanssa tuntuu tosi kummalliselta. Mieheni on se oikea ja olen todella iloinen että hän on myös se ainoa joka saa intiimeimmästäni nauttia.

Vierailija
2/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siis sellaisen voisi haluta. Toisaalta onpahan nyt vakkari-fantasiat masturboidessa, eikä kukaan pysty niitä muuttamaan huonoiksi kokemuksiksi/räpellyksiksi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on itse asiassa ainoa, jonka kanssa olen seksiä harrastanut. Seksielämä vain paranee vuosien ja lasten myötä. Mitään en kaipaa.

Vierailija
4/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kaivata mitään " parempaa" .

Vierailija
5/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 10 riittää. Koin sekä hyvää että huonoa seksiä, oma mies sieltä jostain välimaastosta taidoiltaan. Mutta kaikkein RAKKAIN hän on, enkä enää kenenkään muun vehkeeseen haluaisikaan koskea.

Vierailija
6/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni on edelleen ainoani, ikää mulla on kohta kolmekymmentä ja erosta neljä vuotta.

Vierailija
7/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittelen toisinaan, miksi en sinkkuaikoina paneskellut kaikkea mikä liikkuu ja hankkinut kokemuksia - eipähän nyt tarvitsisi ajatella, natsaisiko seksi jonkun kanssa paremmin kuin oman miehen. Toisaalta taas uskon, että jos olisin jaellut itseäni miten sattuu, olisin itsestäni kaikkea muuta kuin ylpeä.

t. 2 kumppania, joista toinen nykyinen mies

Vierailija
8/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partnereista olisin voinut jättää puolet väliin. Monet miehet on niin surkeita sängyssä ja toisaalta ne, jotka eivät ole, heiltä on saanut sen, mitä on halunnut tai hieman enemmän.

Ja vaikka olen feministi, niin kai tähän röyhkeään väitteeseen on pakko lisätä, että monet naiset ovat myös surkeita sängyssä. Eivät tiedä, mitä haluavat, eivätkä ymmärrä/halua ymmärtää/tohdi/tokene, mitä mies haluaa. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme