Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nuhaisen vauvan laittaa yöksi ulos nukkumaan?

Vierailija
17.12.2007 |

Esim parvekkeelle tai avoimen ikkunan viereen sisälle?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin uskallat mahalteen nukuttaa... tiedätkö että mahallaan nukuttamista epäillään yhdeksi kätkytkuolemien aiheuttajaksi?

ja jos vauva siihen vielä puklaa niin tukehtuu omaan oksennukseensa

Vierailija
42/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muakin ihmetyttää teidän vastaukset!

tavallaan ymmärrän ap:n idean, viileässähän nuhaisen on helpompi hengittää. jos on vain nuhaa niin ok nukkua just päiväunet ulkona jne.

meidän 2 kk nuhanenä nukkuu 5-6 h parvekkeella. parveke on lasitettu, siellä mittari näyttänyt viime päivinä +4-+7 astetta. eli tavallaan, miksei voisi samoin nukuttaa yölläkin esim. ekaan syöttöön asti. pakkasella kuitenkaan ehkä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukehtuu omaan räkälimaan kun sitä alkaa tulla!

Miten te voitte tällöö asialla leikkiä???

Vierailija
44/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsallaan 10-15 niin limaa valuu kyllä tosi reilusti ja sitä saa esim harson kanssa varovasti aina putsaat, siinä samalla venyy ulos kyllä sieltä nenästä aina lisää. Näin pysyy kyllä noin neljä tuntia parhaammassa tapauksessa nenä auki ja sitten vaan yöllä uudestaan.

Mä en lukenut et kuinka pienestä on kyse mut jollei vielä kannattele niskaa niin toki tue sitä sitten koska ei jaksa itse välttämättä kauaa pidellä kun pidät pää alaspäin ja etenkään sairaana.

51

Vierailija
45/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te muut nukuta vauvoja ulkona ollenkaan? Hain tässä nyt sitä, että voisiko tukkoinen muuten terve lapsi nukkua huoneessa jossa on ikkuna auki. Vaunuissaan, hyvin puettuna ja makuupussissa. Ei kahdenkymmenen asteen pakkasessa tietenkään. Ei uloskaan viedä vauvoja alle 10 asteen pakkasessa. Itse pidän rajana noin 6 pakkasastetta ulkopäikkäreillä. ap

Vierailija
46/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta, mun lapsi ei oo vie ikinä ollut kipeä

Vierailija
47/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUITKO OIKEIN, EI TIETENKÄÄN NUKUTTAA MAHALLAAN, vaan pitää omien jalkojen päällä vauvaa vatsallaan niin et pää alaspäin ja limat valuu ulos! Ja ei tietenkään koko yötä hyvänen aika vaan niin että hengitystiet on auki

Jestas sentään

Vierailija
48/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joskus pahalta kun pieni röhisee sen nuhansa kanssa nukkuessaan. Onko todellinen vaara, että voisi esim vetaista sen liman keuhkoihinsa tms? En juurikaan itse uskalla nukkua silloin kun vauva on sairas. ap

Vierailija
49/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensi kerralla otsikkoa tarkemmin.

Ilmoitus on tehty eikä aivan syyttä!

Vierailija
50/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on aina niin asiallista muuten.

Vierailija
51/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onnee sulle ap, lastenhoidon ammatilainen

Vierailija
52/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen nettipoliiseja täällä on. Ihan asiallinen kysymyshän tuo ap:n oli, itse olen miettinyt joskus samaa vaikka en tietenkään laittaisi vauvaa yöksi ulos nukkumaan

Vierailija
53/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos istuisin itse vieressä ja vähäksi aikaa silloinkin. Käydäänhän sitä lapsia lykkimässä öisin ulkona koliikin takiakin. Tehdäänköhän niistä äitiparoista ilmoitus. Unia kaikille. ap

Vierailija
54/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukkahan voi kirjotella tänne toisten koneilta, ei niitä aina pysty jäljittämään.

Vierailija
55/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas tästäkin ketjusta näkee millasia nykyajan äidit ovat:)))

Vierailija
56/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siitä liikenteeseen kuinka pienestä on kyse?

Jos alle 3 kuukautta niin jos on lämpöä ja niin limainen ettei syö enää riittävästi, vie lääkäriin!

Kotikonsteina ainoastaan juuri millä voi helpottaa on nuo höyryt, keittosuolatipat+ pääalaspäin pito jolloin lima valuu ulos eikä takaisin nieluun ja imulla mut ei nuo apteekin imut ole niin kamalan tehokkaita kun sitten taas sairaaloissa

Kun kuulostaa siltä, että nenä alkaa tukkeutua uudelleen niin toista tipat ja pääalaspäin pitoa, tämä on raskasta (herätä ehkä parin tunnin välein tekemään) mutta auttaa ja auttaa paranemaan nopeammin

Panadol suppoa voi antaa painon mukaan

Seuraa hengitystä että hengittää pallealla eikä ylhäältä eli rintakehällä tiheästi, jos hengityksessä tällaisia jaksoja jolloin hengittää " ylhäältä" tiheästi, niin vie lääkäriin. Jollei syö riittävästi, vie lääkäriin. Jos kuumetta liikaa, vie lääkäriin. Ja myös yöllä, ei ole väliä mikä on vuorokaudenaika.

Vierailija
57/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse ihan pienestä vauvasta. On ihan hyväkuntoinen muuten, nenä vain räkää täynnä. Seuraan vointia tietenkin ja vien hyvin herkästi lääkäriin. Kuumetta ei ole. Ei juurikaan itke, mutta tuo nuha hankaloittaa nukkumista. Neuvolan ohjeen mukaan voi ulkona nukuttaa päiväunet kun ei ole kuumetta. Ja siellä parhaiten nukkuukin. Syö ja juo hyvin, joten ei tässä mitään isompaa hätää ole. Tuota sipulijuttua voisi kokeille seuraavan yönä jos vielä on tukkoinen.

Vierailija
58/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tottakai voit nukuttaa ulkona päivällä kun ei ole kuumetta, tosiaan hengitys kulkee paremmin :o)

Lähinnä se tärkeintä et nestettä menee riittävästi/maitoa ja että tuo hengitys ei muutu pinnalliseksi hengittämiseksi on hyvin tärkeää.

Yritä käydä nukkumaan, niin jaksat raskaat yöt kun lapsi sairastaa, kyllä se pian onneksi menee ohi. Kauniita unia molemmille!

Joo ja toivottavasti tuo oli huono vitsi joltakin et ilmoittaa johonkin, eipä tässä aihetta ilmoitukseen ja kyllähän ne osaa ihan siellä lastensuojelussakin katsoa mitkä on varteenotettavia ilmoituksia

Vierailija
59/59 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa nukun itse usein samaan aikaan päiväunia, itkuhälytin on toki päällä.

62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä