Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kotiäiti, mutta mieheni ei elätä minua, lapset kylläkin.

Vierailija
06.11.2007 |

Omat kuluni peittyy ihan hyvin 350 eurolla kk, jonka saan kotiäitinä. Miehestä on oikein mukava, kun pöydässä on ruoka kun tulee töistä. Kotitöihin ei miehen tarvitse kuluttaa ajatustakaan, kunhan lepäilee illat. Hoidan myös useimmiten kaupassakäynnit. Teen syksyllä hillot, mehut, kuokin perunat maasta, säilön juurekset. Pidän kodin puhtaana ja miehen puhtaissa, silitetyissä vaatteissa. Huolehdin omasta autostani, tarkkailen konepellin alle, että kaikkia nesteitä on tarpeeksi, vaihdan renkaat, vien huoltoon, ostan varaosia. Miehen autosta huolehdin sen verran, että aika ajoin tyhjennän roskat autosta ja siistin sisältä sen. Lämmitän myös talomme, saunamme ja leivinuunimme. Talvisin teen myös lumityöt, ne mitkä voin.

Mistä nuo jutut tuleekin, että on miehen siivellä eläjä kun on kotiäiti??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla vakuutuksia yms.?

Vierailija
2/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

p. s. kun nuorimmaisesi täyttää sen 3v. niin et saa enää rahaa, aiotko silloinkin antaa työpanoksesi miehellesi ilmaiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ainoa omaisuutesi on se auto eikä tilille varmaan jää paljonkaan säästöjä tuosta 350 eurosta - aika tyhjän päällä olet jos miehesi tosiaan ei ole valmis sinua elättämään tiukan paikan tullen. Toivottavasti teillä ei sentään ole avioehtoa... silloin ero olisi sinulle katastrofi.

Vierailija
4/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on minulla myös oma puhelin, maksamani nettiyhteys, tilaan päivittäislehteä, maksan tv-luvan. Kyllä tuloni niihin riittävät ja tarvitsemaani ruokaan. Vaate yms. kulut on täytynyt kyllä supistaa omalta kohdalta minimiin eli en osta ellei ole pakko.

Rahaa ei totisesti säästöön jää, mutta enpä elä miehen siivelläkään. Tekemäni työt kattavat mielestäni asumiskulut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi