Vauvan kanssa Helsingin keskustaan.
Mistä löytäisin rauhallisen vauvanhoitohuoneen, jossa voisin lämmittää masun täytettä vauvalleni? Stockmann? Kamppi? Mitä paikkaa itse käytät? Kiitos vinkeistä! :)
Kommentit (9)
raivostuttaa hyökkäysvaunujen kanssa maleksijat jos on muutenkin paikat ihmisiä täynnä.
Ja kyllä, minulla on omia lapsia, en vain tiedä miksi heidät pitäisi ängetä joka paikkaan.
on vessa, hoitopöytä, mikro, leikkipaikka isommille ja sermi jonka takana voi imettää.
Sinä voit pysyä kotona kun ahdistaa noin kovasti.
Ja kiitos vinkanneille, lisääkin vinkkejä saa antaa..
Hyvää joulua ihan jokaiselle!!! :)
-ap-
Kiitos minunkin puolestani vinkeistä, huomenna joudun lähtemään vauvan kanssa liikkeelle ja vielä en tiedä paikkoja missä kannattaa huolto suorittaa.
Eiköpähän jokasella oo oikeus ostoksilla käydä, olipa vaunut mukana tahi ei.
toisessa kerroksessa tai Kluuvin kellarikerroksessa, jonne mennään kätevästi hissillä.
Rauhallisia imetyspaikkoja on Stockalla, H&M:ssä ja Kluuvissa. Ai niin, Sokoksella myös.
iso hoitohuone jossa voi lämmittää ruoan ja vaihtaa vaipat. Hiljainen huone koska kaikki änkesi aina sinne 4kerrokseen
Se oli ainakin rauhallinen. Stockmann on hyvä. Siellähän on viidennessä kerroksessa se lastenhoitohuone. En tiedä onko se niin rauhallinen, mutta ainakin sinne on helppo mennä yms.
Itse olen käyttänyt lähes aina Stockmania, mutta jos en sinne mene niin sitten suuntaan vaan johonkin kahvilaan.