Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanaollessa työnhakuun, onnistuuko?

Vierailija
17.12.2007 |

Mulla on visio, että kun kevätpuolella valmistun ja jos en vakkaritöitä saa, niin edes kesäduunia omalta alalta ois kiva saada...ja se jos loppuu syksyllä, ja JOS olisin vaikka raskaana, mutten vielä äitiyslomalle kypsä, niin miten helppoa on saada ihan mitä vaan duunia pariks kuukaudeks siinä tilassa?

Oli kieltämättä ehkä tosi huonosti selitetty yhdessä lauseessa mun kysymys.

Mä siis olen valmistumassa kohta, ja perheenlisäys on joka asiaa pohdittaessa mun mielessä. Jos en saa oman alan töitä heti, niin jos edes kesäksi. Jos keväällä vaikka raskautuisin, niin syksyllä kesätöiden loputtua pitäis vielä jotain duunia keksiä äitiysloman alkuun, jotta sais paremmat päivärahat. Mulla kun ei kahden vuoden takasia tuloja juuri ole. Pitäis kattoa viimeseltä puolelta vuodelta.

Onko siis kukaan maha pystyssä saanut mitään, siis yhtään mitään, töitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ennen työsopimuksen tekoa, että oon raskaana (ei vielä näkynyt). Ottivat mut silti.

Ei kyllä yhtään samanlainen tilanne siinä mielessä, että valmistumisen jälkeistä kokemusta mulla oli jo vajaat 6 v.

Vierailija
2/2 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä raskaudessa, oon 16 viikolla raskaana ja en saa töitä kun kerron raskaudestani, olen siis valmistautunut työttömänä oloon muutaman kuukauden ajan. Ekassa raskaudessa sain työn kun olin 20 viikolla raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi