Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ultrsassa nähty 2 kertaa sukupuoli, silti tunne on toista sukupuolta. Onko näin käynyt muille? Kumpi tuli?

Vierailija
17.12.2007 |

Eli kaksi kertaa on ultrassa (toinen 4D) sanottu että poika tulee, jotenkin siltikin mulla on NIIN tyttö-olo, että en voi uskoa pojan tulevan. Toisaalta alunperin toivoin tyttöä joten olen miettinyt, että hämääköhän tuo toive tätä tunnetta. Enää en koe toivovani mitään sukupuolta, sillä olen tietysti 100% varautunut poikaan ja ostanut pojan vaatteet ja kaikki. Mutta tämä olo on hassu.... onpa vahva tunne siihen nähden, että on luultavasti väärä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiinnostavaa tietää kokemuksia. Mulla olo on juuri vastaava, yhdessä uktrassa sanottu, että tyttö olis tulossa mutta itsellä poikaolo.

Vierailija
2/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhden pojan aikana oli tunne että tyttö tulossa. Eli ei ne fiilikset kerro kumpi tulee. Jos se ultra näyttää poikaa, niin kyl se poika aika varmaan on. Mutta jos näyttää tyttöä, niin se voi silti olla poika. Harvemmin kuulemma käy toisin päin. Eli poikaa näyttäs ja tyttö tulis. Kivespussit kuiten näkyy aika selvästi, ja pippeli. Jos ei pippelia näy, niin sit voi olla kumpi vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maailman ihanimman pojan sitten sain:) Se tyttöolo vaan johtui siitä, että ennestään oli tyttöjä talossa;)Tuntui kai tutummalta

Vierailija
4/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ultra näytti tyttöä, itselläni oli poikaolo, tyttö tuli. :)

Vierailija
5/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka kahdessa ultrassa näytti tytöltä. Toisessa kätilö jopa sanoi, että ei tämä kyllä enää pojaksi muutu viikolla 29, kun kerroin poikaolostani ;)

Ostin kyllä tytön vaatteita, vaikka epäilyttikin. Tyttö sieltä kuitenkin tuli lopulta! Yhtä toivottu oli tyttökin, vaikka poikaolo olikin =)

Vierailija
6/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoisen vahvana sen voi silti tuntea :) No ehkä nuo ajatukset kannattaisi nyt unohtaa...turhaa mietin moisia. Kyllä meille poika tulee. Kivaa!

AP

Vierailija
7/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisinpäin menee harvemmin pieleen eli eiköhän teillekin poika tule.

Vierailija
8/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa ultrassa sanottiin että ei näy vehkeitä eli varmaan tyttö. Tokassa arvuuteltiin olevan poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä