Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen tuoresalaatin tekisit nyyttäripikkujouluihin?

Vierailija
17.12.2007 |

Mulle tuli tehtäväksi, syöjiä 12. Vinkkejä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rucolaa, pastaa, sinihonejuustoa ja pannulla vähän " paistettuja" pinjansiemeniä tai jotain muita pähkinöitä maun mukaan.

Vierailija
2/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jokin makaroonipohjainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäävuorisalaattia, eri värisiä paprikoita, pikkutomaatteja, ehkä sieniä.

Vierailija
4/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus vihreän salaatin (eri salaatteja, kirsikkatomaattia, kurkkua, paprikaa) ja veisin mukanani fetajuustoa (tai sitä sinihomejuustoa), aurinkokuivattujatomaatteja, oliiveja, sipulinrenkaita... Siitä sitten jokainen saisi kasata omat lisukkeet.

Vierailija
5/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikseen sitten laittaisin tarjolle fetat ja oliivit yms. Vai onko tiedossa kuinka nirsoa/allergista sakkia?

Vierailija
6/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim sinihomejuusto ei käy kaikille, eikä oliivit eikä sipuli, jota itse kyllä laittaisin. Mut jospa eri kippoihin sitten laitan niitä.

Vierailija
7/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rucolaa, pastaa, sinihonejuustoa ja pannulla vähän " paistettuja" pinjansiemeniä tai jotain muita pähkinöitä maun mukaan.

Aina löytyy tosiaan allergisia eikä kaikkia voi miellyttää. Siksi ehkä esim. juustot, katkikset tms. voisi laittaa erikseen. Tomaatillekin voi joku olla allerginen, mutta se lienee laitettava perusblandikseen, muutenhan pitää kaikki laittaa erikseen.

Vierailija
8/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen usein laittanut kurkkua, salaattia, tomaattia, sipulia, fetaa, ananasta, säilykemaissia ja paprikaa eri kippoihin.

Vierailija
9/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eri kipoissa vietäviin fetaan, oliiveihin jne... niin suolapähkinöitä! Suolapähkinät on fetasaatissa super hyviä. Suolaahan siinä tietty on mutta hei nyt on joulu... :)

Vierailija
10/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoon, laakeaan kulhoon repisin alle jäävuori salaattia, päälle kuutioisin hunaja melonia, leipäjuustoa( vai onko se juustoleipää =) ) ja puolittaisin kirsikka tomaatteja. Sit eriin kippoon paahdettuja cashew pähkinöitä. Tulee todella kaunis ja maistuva, vaikka tarvikkeita käytetään aika vähän. Aina tulee kehuja kun tarjoan tuota salaattia. Kastikkeena minulla on tapana laittaa tälle tsatsikia ja sit jotain tavallisempaa (esim Kartanon salaatinkastiketta).

Nämä ainekset on niin tavallisia noita pähkinöitä lukuun ottamatta, että jokainen uskaltaa syödä. =)

Vierailija
11/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun noista edellämainituista herkuista, se joka ei tykkää, olkoon syömättä! Mä en käsitä aikuisiaihmisiä nirppailemassa ruokia, jos ei allergiasta ole kysymys..

Vierailija
12/12 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

friseesalaattia

vuohenjuustoa

saksanpähkinöitä

keitettyjä tai uunissa paahdettuja punajuuria lohkoina

punajuurten päälle:

punaviinietikkaa

oliiviöljyä

sitruunaa