Missä asioissa olet uusavuton?
Minä en osaa leikata leipää, kinkkua tms. Paloista tulee aina ties minkäpaksuisia ja tosi rumia.
Enkä saa ilmaa punpattua pyöränrenkaaseen. Se ei vaan jostain syystä pysy siellä.
Kommentit (5)
lattian moppaaminen.. aina joko liian märkä tai kuiva moppi!
Asuin lapsuuteni maalla, vanhempani pyörittivät omaa firmaa. Kaikenlaista opin jo pienenä, mm. tulentekoa sekä hitsausta jne. Nyt olen kahden kouluikäisen yh, kaikki sujuu kotonakin ilman ongelmaa.
Ja ihan turha nyt alkaa mua neuvomaan, mä oon kokeillu kaikki mahdolliset ja mahdottomat tavat tehdä sitä muusia. Oon luovuttanu. Sitä paitsi Lidlin perunamuusijauhe maistuu ihan oikealta muussilta!
Parkkeeraaminen ei ole mun juttu sitten yhtään enkä renkaitakaan osaisi vaihtaa.
Toiseksi mä saan aika tehokkaasti tapettua kaikki huonekasvit. Eli jos jostain haluatte eroon niin tuokaa meille vaan.
Minä välillä " leikin" uusavutonta, jotta saan mieheni tekemään jonkun asian, jotta minun ei tarvitse. En ole näissä hommissa kovin hyvä, koska olen niin suuripiirteinen:
-makaronien/riisin keitto (keitän aina liian vähän tai kauan)
-perunoiden kuoriminen (kuorin joko vähän miten sattuu tai nysvään ikuisuuden)