Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokin ruoka välipäiviksi isommalle porukalle?

Vierailija
17.12.2007 |

Jouluruuista jo saatu sitten kyllikseen, voisin varmaan tehdä jotain " aivan muuta" siinä yhtenä välipäivänä. Vierailulle tulossa sukulaisia. Oisko esim. jotain aurajuustoa käyttävää laatikkoruokaa olemassa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän