Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** viimeiset ELOHAAVEET vko 51 ***

17.12.2007 |

Onko täällä vielä muita piinailijoita jäljellä?

marja08 kp 28/32-40, yk 3

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniköhän tuo otsikko oikein, hih..

Kauralastulle onnittelut! Hauska nimimerkki sulla :)

Tänään tehty kunnon joulusiivous, no huomiseks jäi vie saunan/kylppärin jynssäys, että pääsee joulusaunaan. Joululauluja kuunneltu, joulukukkia laiteltu ja koristeita, sit huomenna tai su hakeen kuusi, niin siinä sitä joulutunnelmaa kerrakseen. Nyt tuntuu jo hiukan joulultakin, kiva!

Eilen sitten testasin negan, voi p.....le! Sitten sain taas (punaisen) roskishaamun, mutta sain myös viimekierrossakin ja täti saapui ajallaan. Mä en vaan ymmärrä, onko tässä testierässä jotain vikaa, kun antaa noita roskishaamuja.. en oo IKINÄ ennen saanut edes tollasta, vaikka on tullut testailtua kyl aikas monesti kuitenkin!!

No uskalsin tässä nyt siiderin juua, kun uskon sen tädin saapuvan nyt viikonlopun aikana. Ehkä jopa huomenna, kun on aivan järkyttävät alavatsakivut, kuin täti saapuis nyt, auts. Eli 6:een yrityskiertoon mennään..

Mikähän h.....ti tässä nyt mättää, kyllä sitten aikasmoinen itku tuli, kun taas sai pettyä, nyyhkis :( Mä en kestäääääääääää..............

Muille puhuri täältä +++++ ja tulkaahan kertoileen, kun testailette, miten kävi. Aattona tais olla useita testailijoita.

Emmuli kp 28/28-30

Vierailija
22/41 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöt oli tänään romahtaneet, joten täti tulee tänään ajallaan. Yk11 alkaa.

Onnittelut plussasta Kauralastu ja plussaonnea viimeisille elokuisille!

Oikein hyvää joulua kaikille!

T: Annique, kp28/26-29, (joka kylläkin muuttuu kp:ksi 1 jossain vaiheessa tänään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yöllä unta, että tuli keskenmeno. No, vielä ainakin kaikki hyvin.

Meillä tärppäs siis viidennessä yrityskierrossa. Sitä ennen oli ehkäisynä hormonikierukka. Olin aika varma, etten pysty tuleen raskaaksi, kun mun kohtua on leikelty. Sieltä on poistettu viis vuotta sitten avoleikkauksella isoja myoomia. Tänä kesänä sitten selvis, että mulla on taas myoomia (kooltaan kuitenkin vielä alle 2cm). Ajattelin, että nyt taitaa sitten olla liian myöhäistä. Päätettiin kuitenkin yrittää (mies kauhean painostuksen jälkeen myöntyi!). Arvelin, että eihän siellä niitä kiinnittymiskohtia varmaan paljon ole, kun on arpikudosta ja myoomia kohtu täynnä. Tosi ihanaa että vielä ehdittiin, ennenkuin ovi meni kokonaan kiinni. Jos myoomat olis ehtineet taas kasvaa suuriksi (eka kerralla suurin tennispallon kokoinen), olisin harkinnut vakavissani kohdun poistoa, kun tuota ikääkin on jo 37.

Vierailija
24/41 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei mitään kerrottavaa ole, ei suuntaan eikä toiseen. Ovisoireita oli viikonvaihteessa kaksi viikkoa sitten, joten oletettavasti viimestään alkuviikosta tulee täti käymään. Toivon siis vähän, että menisi keskiviikkoon asti, että seuraava toivottu la ois vasta lokakuun puolella - loppukuussa ei ole oikein kiva olla, kun saa aina olla " viimeisenä" jännäilemässä, etenkin näillä pitkillä kierroilla.

JA ONNITTELUT KAURALASTULLE! TOSI ILOINEN OLEN PUOLESTASI, KUN TEILLÄ ON TUOLLAINEN TILANNE OLLUT=)

marja08 kp 33/32-40

Vierailija
25/41 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätin tehdä iltapäivällä testin, ihan mieheltäkin salaa... Ja kas, kp 42 olikin rv 6+0, plussa tuli ihan saman tien! Yk 2, ja kolmonen siis ehkäpä tulossa. Ihan ihme juttu!

Mutta, plussasäteitä vielä teille viimeisille elokuisille, siirryn nyt odotuspuolelle :)

kaaka

Vierailija
26/41 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kauralastu!!! :)

Huomenna vielä vähän jouluvalmisteluita ennen kuin rauhoitutaan sitten kunnolla joulun viettoon. Kuusi pitää hakea ja varmaan koristellaankin se jo illalla. Tänään tein porkkana- ja lanttulaatikot, kun pojat oli ulkoilemassa. Meille tulee anoppi ja appiukko jouluaatoksi, tosin asuvat lähellä niin menevät varmaan omaan kotiin yöksi.

En tee ikinä joulusiivousta, normaalisti siivoan kylläkin mutta en mitään älyttömiä ala puunaamaan. Jouluna kynttilänvalossa saa pölytkin pyöriä lattialla ihan rauhassa, ei niitä kukaan huomaa. :)

poco: Ollaan toivottu tätä kakkosta jo kesästä ´05 alkaen. Viime kesänä siis tärppäsi, mutta päättyi keskenmenoon mistä aiemmin kirjoitinkin.

Hoidoista en tiedä vielä, mutta tutkimuksiin ollaan menossa vuodenvaihteen jälkeen. Noin vuosi sitten meille tehtiin alustavia tutkimuksia, ne oli kaikki ok. Lekurit on aika nihkeitä hoitojen suhteen, kun vuosi sitten ei vikaa tosiaan löytynyt kummastakaan ja tässä välissä tulin raskaaksikin. Niin ja kun yksi onnistunut (luomu) raskauskin on takana, siitä poika ´04. Esikoista aloin odottaa noin vuosi sen jälkeen, kun ehkäisy jätettiin pois.

Itse lähinnä toivoisin nyt, että kierto kartoitettaisiin kunnolla, en tiedä ovuloinko joka kierrossa vai milloin sattuu. Inseminaatiota haluaisin kokeilla, jos muissa jutuissa ei löydy korjattavissa olevaa vikaa, muista hoidoista en tiedä sitten, emme ehkä halua, mutta katsotaan nyt.

Välillä tosiaan tekisi mieli " luovuttaa" , miksi sitä pitää turhaan toivoa ja sitten pettyä joka kuukausi, mutta toisaalta, kun toivoa on kuitenkin. Jos tietäisi että saa vielä joskus oman vauvan syliinsä niin kyllähän sen hetken eteen on valmis kärsimään pettymyksiä ja vaikka mitä ikävää, mutta sitäpä ei voi kukaan meille luvata...

Ollaan jo tehty suunnitelmia miehen kanssa, sitten kun tulee se hetki, että loppuu voimat niin otetaan joku ehkäisy ja tehdään jotain semmoista, mikä ei onnistuisi ihan pienen lapsen kanssa. :) Ainakin jonkun aikaa olisi varmaan helpottavaa elää ilman sitä ainaista arvuuttelua ja päivien laskua.

Mulla on muuten nyt sama " oire" kuin sulla [b]poco[/b], mietinkin voisiko se liittyä ovuloimattomaan kiertoon, tuo runsas valkovuoto siis. Mullakin alkoi jo jossain kierros puolenvälin jälkeen ja ei ole kyllä normaalisti näin runsasta.

Mutta plussaonnea teillekin! :)

Vierailija
27/41 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäsyli: Voi, osanottoni km:sta. Meillähän on sitten valitettavaa samankaltaisuutta historioissamme. Tiedän miltä toikin tuntuu kun gynet ei oo hoitomyönteisiä, nyt etenkin oon saanut kokea sitä kun olemme kunnallisella puolella näissä clomihoidoissa, vaikka meillä siis täysin syitä olla siellä ja hoitotakuu kun määrittelee meidät vielä hoidettaviksi, ainakin tälleen osittain niinkuin nyt. Tm:n toteamisenkin ja keskeytyksen olisivat voineet hoitaa hieman empaattisemmin, olen miettinytkin että miltä tapaamani tympeät gynet vaikuttavat yksityspraktiikoillaan, varmaan kohtelu on erillaista, valitettavasti.

ON: Eipä mitään uutta tältä rintamalta, vielä ei täti näytä tulo-oireitaan, mutta onhan se tullut historiassa salakavalastikkin nurkan takaa..puuh, olen alkanut empimään tota huomista testausta, saa nähdä kestääkö kantti, riippuu paljon siitä mitä lämmöt sanoo. Niin, tosta vv:sta, mulla siis ovuloimattomassa kierrossa on kuivaa kuin saharassa, koko kierron ja vv:a alkaa tulla noin 1-2 päivää ennen tätiä..Nyt siis tässä kierrossa, sain ovisplussan ja bongasin " hyvät" limat, sen jälkeen jokunen päivä kuivaa ja sitten taas vv:a ja nyt siis taas kuivaa vaikka tädin pitäis sillä jo ilmotella tulostaan?? Ja mikä ainoa kummallisin muutos tässä loppukierrossa on lämmönnousu, kun sen pitäis nyt tänään laskea jos täti saapuu huomenna..Ota tästä selvää, sen tiedän ettei ainakaan toista ovista mulla nyt voi olla ;o)

Ja se mammaksin testi, ensin haamu/viivanpaikka -> muuttui " roskishaamuksi" , en luota enää niihin testeihin pätkääkään, tuntuvat nää herkkistestit tekevän muillekkin turhia haamuja ja tarpeetonta mielipahaa :/

Mutta, mukavaa joulua kaikille ja tulkaahan ilmoittelemaan plussistanne =)

poco kp30/32 dpo13 yk3

Vierailija
28/41 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut plussauutisia tullut, mutta kaikilla luultavasti joulua vietellään, niin ei tänne kerkee.. Onnea kuitenkin kaikille, jotka nyt ovat plussanneet, kyllä niitä nyt luulis olevan!?! Tuun vie katseleen uutisia täältä pinosta, täytyy käydä tuo syyskuisissakin, jos siellä olis tullut plussia kans.

Mitäs POCOlle, ootko testaillu???

Täällä tuli aattona täti, jee.. No kyllä sen jo arvelinkin, kun negan testasin ja oli semmoset alavatsakivut, et tätiä tyrkkäs, huh huh. Eli kuudenteen yrityskiertoon matka käy ja sen jälkeen luultavasti hetkeks unohdan koko touhun ja harkitsin jo jotain ehkäisyäkin muutamaks kuukaudeks..

Kierto oli nyt 30 päivää eli mulla kyllä on toi kierto aikas säännöllinen, et toisaalta ei viittis mennä sekottaan sitä noilla hormonaalisilla ehkäsyillä, mutta jos sit tärppäis paremmin ja sais hetken mielenrauhan.......... Saas nyt katsoo, on täs vie toi seuraava kierto aikaa miettiä.

Ihanaa joulunjatkoa itsekullekin säädylle :)

Emmuli kp 2/28-30 yk 6

Vierailija
29/41 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis tänään clearbluella plussa, olo on erittäin hämmentynyt, jopa panikoiva..oikeestaan tiesinkin että plussattuani panikoin, syynä se liian tuoreessa muistissa oleva tm..mutta tottakai olemme onnesta sykkyrällä, mutta sekä mies että minä varovaisella mielellä. Vielä on kaapissa digitaalinen clearbluen testi, joka mun on aivan pakko tehdä torstaiaamuna ;o)

Eli siis testeistä kp28/32 sain mammaksin 10 testillä sen haamujen haamun, joka ns. roskishaamuna vielä vahvistui, siis viiva on edelleen näkyvissä. kp30 tulin kipeeksi, siis kunnon flunssa ja lämmöt ei laskenutkaan, mutta ajattelin lämpöjen olevan ylhäällä flunssan takia. Nyt viimeisen vrk:n aikana rinnat, etenkin nännit kipeytyneet todella ja yskiessä välillä todella voimakkaita repäisykipuja, sekä mieletön väsymys...nää saivat mut testaamaan kun täti ei joulupukin mukana eilen saapunutkaan, mutta huom, mulla on ollut ed.mainittuja oireita myös plussaamattomissakin kierroissa, joten kyllä täti ja r-oireet mulla ovat samankaltaisia..

En poistu vielä o-puolelle, en uskalla, ennekuin olen ultrassa nähnyt sen pienen pavun sykkeineen..mutta kaikille tädin jyräämille toivon todella pikaista plussaa++++ ja plussanneille onnea, toivottavasti törmätään toisella puolella!!

-poco kp32/32 -

Vierailija
30/41 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana joululahja! :) Pidän peukkuja, että kaikki menee hyvin ja näette pian pikkuisen sydämen sykkeen ultrassa.

Sulla olikin lupaavat nuo oireet, mitä viimeisessä viestissä ennen plussaa kirjoitit. :)

Onko ketään piinailijoita enää elokuulle?

Täällä kp 2, syyskuisiin matkalla, kunhan tädistä päästään eroon.

Vierailija
31/41 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjista hurjimmat onnittelu plussasta, hieno juttu!!!!!!!!

Toivottelee

Emmuli

Vierailija
32/41 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut Pocolle! Hieno joululahja!!!

AnniHelen@

Vierailija
33/41 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna plussa tulos myös clearbluen digitestillä, mutta jaiks, pelottaa vaan tää " oireettomuus" , toisaalta on kyllä niin mieletön flunssa päällä että se peittää kaikki oireet alleen ;o)

Mutta, jään roikkumaan vielä toistaseksi tänne, käyn seurailemassa teidän taivalta syysunelmissa ja toivon pikaista plussaa tosiaankin teille kaikille, tänään yritän polilta saada ultra-aikaa varattua, toivottavasti ei vaan oo nää välipäivät suljettuna..

Onnellista uutta vuotta kaikille!!

t. poco

Vierailija
34/41 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!!!!

.. eli menkat jo viidettä päivää myöhässä, mutta testit näyttää negaa... taitaa olla vaan myöhässä reilusti tai sitten jää tämä kierto väliin. Mutta tuli plussa tai ei, LA menis sitten syyskuulle, jos raskaana ja lokakuulle, jos ei vielä raskaana ;)

Eli, heipat tästä pinosta, vaikkei tätiä näy eikä ole edes tuntemuksia ??

-fatmama, kp 33/28, yk7 -

Vierailija
35/41 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ainakin minä, elokuun peräpään pitelijä ;o) Nyt on viikko oviksesta ja tosiaan piinaviikko alkamassa, aattonahan sais sitten testailla jos tarvetta ilmenee..toivottavasti nyt kaikille meille " lopuille" se ihana joulahja suotais, paljon +++onnea taaltä, toivotteleepi

poco kp24/~32 dpo7 yk3

Vierailija
36/41 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä piinailijoita, mutta on ollut kyllä ihmeen hiljasta täällä.. Kait sitä kaikki valmistelee joulua ja on ostoksilla yms.

Paitsi mä, ei oo tullut vielä oikein joulufiilistä edes.. Täytyis nyt joku päivä mennä jotain lahjoja hankkimaan ja sitten leipoa tuon pikkumiehen kanssa pipareita! Vaikkakin se joulun tunnelma tulee varmaankin vasta sitten, kun kuusi on haettu, koristeltu ja tuoksuu aito, ihana kuusi.. täytyy varmaan tänä vuonna hommata jo ajoissa, että saa tunnelman aikaan!

ON: Perjantaita odottelen, kuin kuuta nousevaa, että pääsee testaamaan (sitä ennen kun tätiä ei vielä edes pitäisi näkyä, testaan siis ajoissa). Ei oikein oo mitään fiilistä, miten olis käynyt nyt.. Tuntuu että nyt olisin oireeton, mikä olisi hyvä merkki..! Mut toisaalta sitä on kuvitellut kaikkia oireita ennenkin ja nyt viime kierrossa totesin, että oireeton on hyvä merkki, niin sillon voin myös sen kuvitella ;D

Paitsi että oli mulla eilen kyl rinnat kipeet, suihkussa tuntu ilkeeltä, mut nyt en sit tiiä.. se on näitä haluu_vauvan_oireita muutenkin, vaikka ei ois yritystäkään :/

Että semmosta tänne.. sekavaa odotuksen odotusta :)

Plussatuulia +++

Emmuli kp 24/28-30 yk 5

Vierailija
37/41 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kierrot on mitä sattuu, joten en vielä tajunnut edes piinailevani mutta siitähän tässä on kyse :)

Täytynee nyt yrittää löytää palstailuaikaa, kun on jännät päivät kyseessä. Mies on kertaamassa, joten testaamaan päästään aikaisintaan viikonloppuna, ellei asia ole silloin jo poissa päiväjärjestyksessä.

Mutta, tsemppiä itse kullekin jännäilijälle!

kaaka kp 37/30-41, yk2

Vierailija
38/41 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä oikein piinailuksi voi sanoa, kun ei ole vähääkään uskoa tärppiin, kun jo kymmenes yrityskierto on menossa. Sitä alkaa muuttua skeptisemmäksi kuukausi kuukaudelta. Nyt menossa kp23/26-29.

-Annique-

Vierailija
39/41 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivää!

Täällä yksi piinailija lisää. Kirjoittelen vasta ekaa kertaa tähän pinoon.. Meillä kuumeillaan pikkukakkosta, esikoinen on ehtinyt jo 3-vuotiaaksi. Nyt on eka yk menossa ja kp 31. En tiedä yhtään mikä kierron pituudeksi ois nyt tulossa, silloin kauan sitten erikoista yritettäessä kierto oli 31-34. joten kai sitä ennen joulua vois testailla, ellei tätiä ala kuulua.

Vierailija
40/41 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

Ensiksi isot onnittelut plussanneille ja suuret pahoittelut tädin yllättäneille!!

Pidin hieman taukoa kuumeilusta kun alkoi ajatus ahdistamaan. Koko ajan piti laskea kalenterista että koska tädin pitäisi tulla jne.

No meille ei ole tulossa elovauvaa, eli täti saapui sunnuntai aamuna kylään. Olen aika hyvillä mielillä vaikka ei tärpännyt tässä kierrossa, oikeastaan tiesin että raskaana en ole koska ei oikein huvittanut koko kierrossa hielutella peittoja. Elikkä syyskuisiin tieni vie.

Paljon ++++ säteitä viimisille elohaaveille!!!

T. pirpana1984 yk 3 kp 1 tai 2/30-34